[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Geweldige race!
    Kovalainen smaakmaker, Hamilton mooie actie op Massa. Mooie strategieën.

Kut reclames. Kut A. Kalff die niet doorhad dat Heikki een lekke band had doordat Kimi hem raakte in bocht 1.

Echt een vette race.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben RTL met z'n reclames echt helemaal zat. Je mist gewoon dingen door die reclames. Is vandaag de laatste keer geweest dat ik naar RTL heb gekeken, kijk voortaan wel naar ITV.

3. JeePee

JeePee Guest

Ja, ik switch gewoon naar Belgie. Ze miste gewoon dingen zoals de herstart, inhaalactie van Raikkonen op Alonso e.d. En dan ook nog de persconferentie niet live uitzenden enzo...

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ondanks het brakke commentaar gewoon switchen naar België want de hoeveelheid en de timing van de reclames zijn echt slecht.

Jammer van de race van vandaag, ik had ook geen idee dat Kovalainen een lekke band had en snapte ook niks van die vroege stop maar het verklaart nu natuurlijk alles. Hij was nu inderdaad de smaakmaker van de race, dat gevecht met Button (volgens mij) bij de laatste bochten deed me herinneren aan Montoya's inhaalactie op Schumacher bij de busstop chicane op Spa, echt heel mooi.

Verder mooi dat Hamilton toch nog tweede is geworden, er was nu tenminste nog een beetje gevecht om de eerste positie en dat maakt het gelijk wat leuker. Over twee weken Monaco volgens mij, kan leuk worden. :)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er gaat momenteel het gerucht (een flink gerucht hoor) dat als Piquet blijft presteren zoals hij nu doet, dat er dan een shoot-out gaat komen om het stoeltje van Piquet. Deze shoot-out zou gaan tussen Grosjean en Sato, meent een Frans blad.

Het is maar een gerucht (en die moet je met een flinke korrel zout nemen), maar als Piquet zo blijft presteren, dan zal het mij niet verbazen dat hij uit de auto word gezet.

6. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet aan Piquet, Alonso is gewoon de absolute koning :p

Hehe nee dat is niet waar natuurlijk, het is onaanvaardbaar als iemand 7de kan kwalificeren en de teamgenoot in de zelfde auto niet verder komt als 17de. Piquet heeft nou al aardig wat races gehad en kennelijk is een naam niet genoeg om hard te gaan. Hij mag wel wat laten zien anders mag hij van mij weg, ook al is het een aardige jongen. Als je het mij vraagt dan kunnen ze misschien wel kijken naar iemand als davidson of liuzzi, vind ik wel leuke jongens, en wanneer kan sutil naar een ander team?

7. JeePee

JeePee Guest

Sutil? Die mag van mij wel naar een ander team ja. Eentje in de GP2 ofzo, of A1GP team duitsland.

Waarom zou hij recht hebben op een beter team? Omdat hij volledig om de oren wordt gereden door Fisichella? Omdat hij meer naast de baan rijdt dan erop? Omdat hij vaker crashed dan finished?

Ik weet niet wat sommige in die jonge zien. Zelfde geld voor Piquet. Heb dat nooit echt een naam (moet eigenlijk zeggen, persoon) gevonden van 'nou, die kan het wel eens gaan maken.', met de A1GP prestaties in het achterhoofd.

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien regen dit weekend in Monaco! Dat wordt nog wat zonder TC, vorig jaar waren er tijdens de vrije trainingen al klachten over de regen maar nu zal het helemaal chaotisch worden.

Quiz; hoeveel wagens finishten er bij de vorige regenrace in Monaco? :9

9. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    10, met jos van 22 naar plaats 8. wat heb ik nu gewonnen:)

EDIT: ik hoop btw dat ferrari het wat beter doet dan vorig jaar monaco.

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed maar ik maakte zelf een foutje, dacht namelijk dat 1996 de laatste regenrace daar was. :'-(

Daarom geen prijs. :+

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Toen finishte er maar 4 geloof ik. Panis won en volgens mij finishte Herbert ook. Eddie Irvine reed toen tegen de rijrichting in en botste op Hakkinen die toen heel boos was.

Maar als het nu regent, zal de start wel weer achter de safetycar plaatsvinden en dat zal dan weer 10 ronden duren ofzo.

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij waren er toen zelfs maar drie die finishten. En over dat laatste denk ik dat je gelijk hebt, de SC wordt sowieso al te vaak en te lang ingezet vind ik. :)

13. JeePee

JeePee Guest

Ze staan in VT1 1ste en 4de en in VT2 3de en 4de. Komt wel goed dus.

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Rosberg zelfs tweede in VT2. Hopelijk kan Williams weer goed meedoen, las net ook dat dit zondag hun 600ste race wordt dus een verrassing zou echt leuk zijn.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat dat meer aan Rosberg ligt dan aan Williams. Rosberg was vorig jaar ook al goed in Monaco, hij werd dan wel 12e omdat hij bij de start door de zware slome Heidfeld werd ingehaald en toen met zijn lichte snelle auto nog wel drie keer naar binnen moest, terwijl hij Heidfelds tempo moest rijden. In de kwalificatie was ie gewoon keurig 5e.

Er zijn sowieso best veel coureurs die goed zijn in Monaco: Webber, Trulli, Rosberg, Alonso en natuurlijk ook Fisichella. Die eerste vier namen tip ik dan ook als outsiders voor deze wedstrijd.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Eind vorig jaar zag het er niet naar uit dat hij het nog zou halen, maar toch wist hij na een gevecht met een heleboel andere coureurs (waaronder Ralf) één van de laatste stoeltjes te veroveren. Daardoor krijgt Fisichella het toch voor elkaar om zijn 200ste GP te rijden en dat ook nog eens op één van zijn twee favoriete circuits. Misschien beloont ie z'n 200ste start met een mooie puntenfinish. Hij wist de 200ste GP van Jordan te winnen, dat was toen in de regen. Nu rijdt hij mogelijk weer in de regen zondag, in het voormalige Jordan en zijn eigen 200ste GP dus alles wijst op een goed resultaat.

Hij laat deze gebeurtenis zelf ook niet aan hem voorbij gaan en terecht. Daarom heeft hij een nieuw overall + helm:

Gefeliciteerd! Nu behoor je tot de F1-legendes :thumbs:

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Post Fisichelle dan ook weer. :+ Nou, netjes hoor, nu nog 's winnen! :eek: Hoe moeilijk dat ook is (I know...)

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben al blij als ie een puntje weet te pakken met die overbejaarde grasmaaier uit 1934 waar die nu in rijdt :)

Hoewel die Jordan, waar die toen mee won ook tot één van de slechtste auto's behoorde. Alles is mogelijk in de regen :+

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, dan hopen we. Zou 't zeker niet verkeerd vinden als Fisichella in de punten rijd (waar ie hoort).

20. JeePee

JeePee Guest

Stel je werkt bij Ferrari met een zakcentje van zo'n 60 miljoen per jaar. Wat doe je dan? Een bootje huren natuurlijk!

En doe er dan ook gelijk maar een nieuwe helm bij:

Kimi pimp style 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina