Ik ben t met Kareem eens. Je wilt gewoon andere mensen afzeiken omdat je dat zelf waarschijnlijk niet kan.
Elk profiel heeft andere eigenschappen maar een bepaald profiel is niet per definitie moeilijker dan de ander. Dat ligt puur aan de persoon. Sommige mensen hebben een enorme betaknobbel. Die hebben vaak genoeg aan het oefenen van een paar sommen voor wiskunde en kunnen halen dan 9'ens terwijl ze er nauwelijks moeite voor hoeven te doen. Maar deze mensen hebben vaak weer weinig talent voor het leren van talen en grote leervakken als geschiedenis. Voor die persoon is N&T misschien wel het pretpakket omdat hij weinig hoeft te leren en het allemaal begrijpt om dat het vak hem ligt. Als deze C&M zou doen zou hij hier misschien wel heel veel moeite mee hebben en N&T als pretpakket beschouwen. Het is maar net welk vak je goed ligt. Ik zou zelf echt niet al die talen van C&M willen hebben, ik denk dat je geen enkel pakket als een pretpakket kan beschouwen.
En gast, laat iedereen in zijn waarde. De één is slimmer dan de ander, de ander is beter in sport dan de ander, de één ziet er veel knapper uit dan de ander, de één is super sociaal en de ander opzichzelf. Verschil en ongelijkheid is er in de maatschappij maar dat is geen reden om je zo denigrerend uit te laten over anderen. Wees blij dat je een goed stel hersens tot je beschikking hebt ipv anderen daar op af te rekenen.
Groetjes.
Laatst bewerkt: 24 mei 2008