El Orfanato
Als je em de 1e keer kijkt istie erg spannend. Ze brengen de spanning er telkens goed in.. maar wat gewoon jammer is, ze doen er niks mee.. er zijn weinig schrik momenten of sowieso momenten waar er iets gebeurd.. je ziet ontiegelijk weinig wat echt 'eng' is.. maar zoals gezegd.. spanning zit er zeker in.. (EN NEE DEZE FILM LIJKT NIET OP [REC] OOK AL ZIJN ZE ALLEBEI SPAANS VERGELIJK HET NIET WANT DAT SLAAT NERGENS OP)
7/10
Meet the Spartans
Tja.. half slap aftreksel van parodiefilms.. hier erg kan het.. maar ik kon soms een glimlach niet verbergen.. het verhaal slaat nergens op, het decor slaat nergens op en voor sommige grappen moet je echt amerikaan zijn.. maar het allerallerergste.. is dat er reclame in zit.. en ik denk serieus dat dit niet als grap is bedoeld.. anders waren het wel de domste grappen ooit.. ze moeten gewoon centen hebben om die film te maken..
2/10
Oceans 12
Eigenlijk nog nooit gezien omdat ik hoorde dat deze film zo slecht was.. gister toch maar gekeken.. Opzich vond ik de film niet slecht maar na oceans 11 was het gewoon jammer dat er helemaal geen sfeer in de film zat.. het was netzoiets als de eerste 2 levels in rainbow six vegas waar je door een stom woestijndorpje ploegt terwijl je grote gokhallen met lampjes, auto's en geld wilt zien.. de oude crew (wat tof is natuurlijk!) had veel minder leuke grappen en ook was de 'heist' zelf veel minder spectaculair als deel 1..
5/10
Laatst bewerkt: 27 mei 2008