1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Vrijdag What happens in Vegas gezien in bioscoop.
    Grappige film met leuke opzet.

Ashton Kutcher was ook weer grappig xD

8/10

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren in de bios de nieuw Indiana Jones gezien, mooie film maar ik had er zelf toch meer van verwacht. Ik vond dus die gozer uit Transformers er totaal in passen. Het mistte ook iets wat het echt Indiana Jones maakte vond ik...can't quite put my finger on it alleen.

Ik had ook een beetje moeite met
    met de ufo op het eind, het hele aliens gedoe, opzich....in dat jaar was er ook heel veel gedoe rondon roswell en aliens dacht ik...maar toch......

Ook wat teveel vergezochte dingen vond ik erin zitten...maar ja. Toch wel vermakelijk en gewoon ok.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Net The Mist gekeken. Heb het boek iets van 3/4 keer gelezen en op zich sloot de film hier goed bij aan. Er zaten wel wat fouten in maar over het algemeen was het een goed vervolg. Ook was de spanning goed voelbaar en waren de acteurs mooi op elkaar ingespeeld. Maar
    waarom dat einde. Wat was er nou weer mis met het einde uit het boek. Ik zat echt 2 minuten lang vol verbazing te kijken wat er was gebeurt. Misschien was het de bedoeling van de regisseur maar ik vond het maar niks.

Verder een echte aanrader als je fan bent van de king boeken en anders is het ook gewoon een degelijke film.

8.2/10

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet wat iedereen leuk vond aan The Mist. Het speelde het grootste gedeelte in dat winkelcentrum af. Dat vrouwtje wat de boodschapper van God was, ergerde ik me dood aan. Hoe nep het was dat niet iedereen het geloofde van die tentakels onder die deur door. (Er lag ook nog een stuk tentakel, niet vertellen dat dat daar ligt). En het einde vond ik ook maar niks. Hoe die man deed schreeuwen toen hij de auto uitkwam was volgens mij het nepst wat ik ook heb gezien! Ohja, en dat vrouwtje wat als eerste de mist in ging om naar haar zoon en dochter te gaan stond later weer op die truck..:{ Maarja, dat ben ik..

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het blijft natuurlijk wel King. De films van zijn boeken vind ik over het algemeen wel geslaagd zoals Carrie, Christine, The Shining, It enz enz. Ik blijf zijn boeken beter vinden maar ben altijd wel benieuwd naar het resultaat van de films. Dit boek, The Mist/Dichte Mist was ook typisch King. "Vergezocht" maar wel erg goed vond ik. Je moet er misschien van houden. Dat mens was idd erg vervelend maar dat ging vanzelf weer over :cool:

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat wijf wel goed gedaan juist. Je ging je er echt aan ergeren.

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik denk dat ik ook niet heel snel zou geloven dat er een groot beest met tentakels buiten stond. Die vrouw hoorde je juist te irriteren en die vrouw aan het einde was natuurlijk ook opzet. Voor de rest vond ik het ook een matige film.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik keek gisternacht La Vita E Bella

Tijdens de Tweede Wereldoorlog wordt een Italiaanse man met zijn vrouw en zoontje afgevoerd naar een Duits werkkamp. Om het kind het vooruitzicht van een zekere dood te besparen, stelt hij de reis voor als een spel, waarin je prijzen kunt winnen. De man gelooft er heilig in dat hij de geestelijke gezondheid van zijn zoontje kan redden en gaat onverdroten door met toneelspelen, zelfs wanneer ze in het kamp zijn aangekomen en keihard moeten werken.

8.4 op imdb....en dat verdient deze film ook echt wel, geniale humor zit er ook in _O_

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hele mooie film inderdaad! Wil hem ook nog op dvd hebben.

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  10. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag Kiss Kiss Bang Bang gezien. Echt een geweldige film, de humor was precies in mijn straatje.

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    La Vita È Bella is inderdaad een fantastische film. 'k Heb 'm op advies van een oud-projectcollega gekeken en was meteen verkocht. Heel sterk verhaal, waarin juist de afwisseling tussen drama en humor geniaal is. 't Is de allereerste niet-Engelse film die een Oscar heeft gewonnen, meer dan verdiend naar mijn mening.

En ik heb 'm enkele maanden geleden ook op DVD gekocht toen ik zag dat ie voor een redelijk prijs te krijgen was op bol.com: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...AAEa7M1AxScz&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Deze film is idd echt geweldig. De teksten in deze film zijn echt goed en de humor ligt mij ook zeker. Dit is toch wel 1 van mn favoriete films.

"You and me, outside, now. Be smart and just walk away". En dan die scene daarna, gewoonweg schitterend.

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    El Orfanato

Als je em de 1e keer kijkt istie erg spannend. Ze brengen de spanning er telkens goed in.. maar wat gewoon jammer is, ze doen er niks mee.. er zijn weinig schrik momenten of sowieso momenten waar er iets gebeurd.. je ziet ontiegelijk weinig wat echt 'eng' is.. maar zoals gezegd.. spanning zit er zeker in.. (EN NEE DEZE FILM LIJKT NIET OP [REC] OOK AL ZIJN ZE ALLEBEI SPAANS VERGELIJK HET NIET WANT DAT SLAAT NERGENS OP)

7/10

Meet the Spartans

Tja.. half slap aftreksel van parodiefilms.. hier erg kan het.. maar ik kon soms een glimlach niet verbergen.. het verhaal slaat nergens op, het decor slaat nergens op en voor sommige grappen moet je echt amerikaan zijn.. maar het allerallerergste.. is dat er reclame in zit.. en ik denk serieus dat dit niet als grap is bedoeld.. anders waren het wel de domste grappen ooit.. ze moeten gewoon centen hebben om die film te maken..

2/10

Oceans 12

Eigenlijk nog nooit gezien omdat ik hoorde dat deze film zo slecht was.. gister toch maar gekeken.. Opzich vond ik de film niet slecht maar na oceans 11 was het gewoon jammer dat er helemaal geen sfeer in de film zat.. het was netzoiets als de eerste 2 levels in rainbow six vegas waar je door een stom woestijndorpje ploegt terwijl je grote gokhallen met lampjes, auto's en geld wilt zien.. de oude crew (wat tof is natuurlijk!) had veel minder leuke grappen en ook was de 'heist' zelf veel minder spectaculair als deel 1..

5/10

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Rambo 4
    was wel vermakelijk, alleen zat er natuurlijk geen verhaal in
    maar wel dolle actie :D
    ach die 75min :9

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Om een of andere reden ging ik helemaal stuk om "don't quit your gay job."

lol.

17. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren Man On Fire weer eens gezien, blijft een geweldige film! echt een verhaal wat je aangrijpt

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, gouden film inderdaad!

Look up idiot in the dictionary, you know what you'll find?
    - A picture of me?
    No, the definition of idiot, wich you fucking are

*)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Van't weekend naar Indiana Jones 4 geweest en de film had echt de ouderwetse Indiana Jones feeling. Verhaal was mij op het einde een beetje te over the top maar ondanks dit heb ik mij prima vermaakt

8/10

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens ik vind dat ook echt een geweldige film!

Eergister Epic Movie gezien: wat een gigantische k*t film!! Ik vind alle scary movies super maar dit was gewoon prut, echt bah.....de humor was gewoon niet grappig en het was gewoon kwa films verkeerd....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina