Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

  1. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    vraagje, zal de norm van Eco standaard een beetje omhoog gaan? Ik heb geloof ik net genoeg voor m'n 3.9, maar het zou toch safer voelen als de norm wat omhoog zou gaan.
    Echt nu ik zo terug kijk, ik heb door opkomend stress zulke makkelijke vragen te erg verpest, komt mede omdat m'n tijd al snel op was. Is wel jammer:mad:, andere keren ben ik best goed in eco,
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff de examens van vorige jaren bekeken:
    2007: Norm van 0,9
    2006: Norm van 1
    2005: Norm van 1,5 :eek:
    2004: Norm van 0,7
    2003: Norm van 1,5 :eek:
    2002: Norm van 1,5 :eek:

    Dus dat zit wel goed lijkt me.
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar die norm van 1,5... Heb een beetje hetzelfde als siem, vragen die ik eigenlijk best wist gewoon te snel gemaakt, heb ik normaal bijna nooit last van maar nu stond er gewoon teveel druk achter ofzo:mad:
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    De normen van vorige jaren lijken me niet zo heel relevant voor dit jaar? Het gaat toch om dit examen? 8)

    Zo knallen bij Engels :cool:
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Engels teksten enzo? Dat is wel makkelijk. Succes!
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net klaar, toch wat moeilijker dan verwacht maar nog steeds zeer simpel. :thumbs: Ben nu mooi klaar met mijn examens!
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Woooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Klaar met die troep. En Englisch ging nog goed ook :) (ofc)
     
  8. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    wel paar kutteksten voor dat engels hoor, heb 41 puntjes gehaald dat is een 7,4 ot 9,2 dus ben wel blij. Eindelijk Klaar!
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest een 5.7 halen en heb maar 27 van 50 punten. Nooit dat ik dat dus gehaald heb. Morgen maar even mn best gaan doen voor wiskunde..
     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond het ook kutteksten, normaal haal ik alleen maar 10'en voor engels leesteksten, maar nu heb ik tussen de 7.2 en 9.1
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een 1 norm heb je toch altijd een 5.5 als je de helft van de antwoorden goed hebt? Dus zou je het misschien net halen als dat het geval is...
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja met een norm van 1.0 wel maar wie zegt DAT het een norm van 1.0 wordt ;) Als je de norm van bijvoorbeeld vorig jaar zag van 0,1 tja dat geeft mij dan een kut gevoel hierover. Dit is dus waarschijnlijk ook al de tweede 5 omdat ik nederlands ook niet echt goed gemaakt heb. Maar ik ga gewoon keihard mn best doen voor wiskunde en dan ben ik alsnog zo goed als zeker geslaagd. Zo niet dan heb ik een her, naja dan is t ook nog geen ramp.
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    de een na laatste en de tekst daarvoor vond ik het gaars, over diarree en nog genetische shit, had door tijd nood amper tijd om die relevant door te lezen, maarja!, Ik ook klaar,
    best wel geslaagd denk ik, en ik hou van Nederlands onderwijs, waar je schoolexamens slechte cijfers van je staats examen kunnen opvangen! Ik weet nog niet zeker, maar dat ik zo'n relaxte buffer heb heb ik echt hier aan te danken, heb niet aardig intellectueel geknalt deze examens moet ik zeggen.

    Maargoed, ga ik vanavond maar weer eens lekker zonder stress bij m'n vriendin langs, en een goed boek lezen!
     
  14. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo klaar ermee! waarschijnlijk net een zesje op engels gehaald maar SE haalt dat weer omhoog. Voor mijn gevoel en na het nakijken heb ik overal genoeg punten voor gehaald dus ik ben waarschijnlijk geslaagd! Nu twee weken wachten, heerlijk.
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm net toch maar even nagekeken, ik wist niet meer precies wat ik had ingevult bij die 'wel-niet' vragen, maar volgens mij iets van 40 punten, dus dat zit wel snor.
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vond Engels nou niet bepaald makkelijk, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat het nu belangrijk is.
    Eerdere leesteksten voor punt maakte ik altijd goed, maar dan is het ook maar een klein % van je eindcijfer, hier zal wel meer druk achter gezeten hebben.

    En nu ben ik klaaaarr ^^
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag laatste examen gehad en dat was scheikunde. Vond het wel aardig gaan maar als ik dan bij de antwoorden kijk wordt ik minder blij. Maar heb nu wel lekker vakantie
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Was het inderdaad, tussen de 7,7 en 9,4. Dat is dus in ieder geval 1 goed cijfer zal ik maar zeggen. 8)
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb vndg ook scheikunde gemaakt, hij ging erg goed voor me gevoel, veel makkelijker dan ik had verwacht.. dus ik d8 meteen antwoorde kijke :D.. en dat veel toch wel wat tegen.. hopelijk heb ik me 5.2 die ik nodig heb wel gehaald :{
    alleen donderdag nog M&O en dan eindelijk klaar :D
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Net wiskunde A12 gedaan en omg hoe goed die ging. :lol: Ik moest een 3.5 halen, maar een dikke 7 zit er wel in. :D
     

Deel Deze Pagina