De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie trouwens van dit:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60660

Ik hoop echt dat deze regel er komt. Ik denk dat het voetbal in het algemeen dan een stuk aantrekkelijker wordt in de wat kleinere competities. Want nu wordt elke speler die een beetje uitblinkt gelijk weg gekaapt. Als die regels er komt zullen de grote clubs wat langer moeten nadenken of ze zo iemand willen kopen, omdat ze er maar 5 mogen opstellen. Dat kan betekenen dat de spelers langer in Nederland en sortgelijke competities blijven.

Wat vinden jullie?

2. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Goed plan, alleen de Europese unie ligt dwars, heeft iets met discriminatie te maken schijnt.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het zou mooi zijn, of het haalbaar is een tweede...

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, schijnt lastig te zijn met europese wetgeving over vrijheid van werkverkeer etc. Maar ik vind dat er voor het voetbal een uitzondering moet komen, het is geen normale baan. Maar de kans is inderdaad niet zo erg groot dat die regel er komt. Al zou het wel geweldig zijn voor het voetbal.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is een goed plan. Dit verhoogd het niveau van de nationale elftallen (Engeland anyone?). Maar de Europese wetgeving zit in de weg, dus het zal niet ingevoerd worden vrees ik.

6. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is sprake dat Sikora van NAC naar Beerschot zou komen. Wilde weten of we hier een goede zaak mee gaan doen of eerder een kat in een zak mee kopen?

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Deze jongen kan voornamelijk alleen hard werken. Maar dat doet hij dan wel altijd. En hij is redelijk veel geblesseerd geweest in zijn NAC tijd.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die regel zou mooi zijn, wetgeving van vrij verkeer van werk kan inderdaad een probleem gaan vormen.

Ja ik blijf jullie vervelen met transfergeruchten van Barça.:cool: Ik vind Hleb een erg sterke speler, maar ik heb liever nog een speler als Silva of van der Vaart ofzo. Desondanks zou ik absoluut blij zijn als hij zou komen, en zie ik hem liever neit naar Real Madrid vertrekken.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat moet je met Hleb als je Xavi, Iniesta, Messi en Ronaldinho hebt? Ok, Ronaldinho gaat goed als zeker weg, maar dan nog.

Nemen jullie Hleb maar, halen wij Vd Vaart of Diego wel op :+

Mourinho wordt trouwens een dezer dagen officieel de nieuwe trainer van Inter _O_ Hij wil (mee)nemen (geruchten): Drogba, Lampard, Carvalho, Deco, Quaresma.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    123

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Neem Deco maar. :D :+ En een extra creatieve middenvelder is nooit weg. Op deze manier creëer je wel mooi een situatie waarbij het team enorm veel diepte heeft. Weer geen man met sterallures maar wel iemand die zich altijd volledig inzet. Als dan een Xavi of Iniesta wegvalt door een blessure, kun je het altijd opvangen met kwaliteit. Daarnaast zou je dan ook eventueel kunnen gaan rouleren.

EDIT: Bouhlarouz naar Ajax:thumbs:

Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Boulah naar Ajax zou echt fantastisch zijn! Ga ik gelijk een shirt van hem kopen voor volgend seizoen :) Klinkt een beetje als een klein kind zie ik nu, maar ik houd gewoon van die bikkels.. Heitinga, Gabri, heerlijk. Heeft Boulahrouz toch wel wat verkeerde keuzes gemaakt zou ik zeggen met z'n carriere met wat mislukte jaartjes nu.. Maar goed, zoals gezegd, welkom bij Ajax ook al ben ik er nog helemaal niet zeker van.

Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Was er niet laatst hier een discussie over dat Pippo bij het EK moest zijn volgens sommigen hier?

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oud nieuws. Iaquinta gaat niet mee (al lang duidelijk) en Inzaghi ook niet.

En Deco bij Inter? Mwah, luie flikker die vent...

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Begin weer beetje in de Oranje sfeer te komen, en kon niet slapen dus zat een beetje youtube te kijken. Toen kwam ik dit tegen

Beste goal ooit:
    [yt]3bGv7ltJGPA[/yt]

Dit is voor mij echt een van de spannendste wedstrijden die ik ooit gezien heb. Ik weet het nog als de dag van gisteren, het had gewoon alles. Krijg gewoon nog kippenvel als ik het zie.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, mja. Niet naar de datum gekeken.:emo:

Maar Deco lui, ja een beetje wel soms. Althans, hij moet er echt zin in hebben op een dag. Als hij zich wel inzet, en het klikt met de overige spelers, dan is het een goede om in je team te hebben. Maar uiteindelijk vertrekt hij toch wel naar een andere club, dus het zal me eigenlijk een worst wezen waarheen.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat een geschreeuw van de commentator! _O_ Heb dat eigenlijk nog nooit eerder gehoord in het Nederlands voetbal, maar dit.. begrijpelijk though en wat een mooi doelpunt!

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ook het "Nederland gaat naar de halve finale ik voel het, er gaat nu wat gebeuren" en dat het dan ook nog gebeurt!

Ik was toentertijds 8 ik weet nog wel dat ik bij een vriend ging kijken maar ik weet er verder weinig van. Het EK van 2000 was pas mooi, ben toen ook nog naar 2 wedstrijden geweest(niet van Nederland, maar ja). Nederland-Joegoslavië dat was pas een prachtwedstrijd! Kan er nu geen filmpje van vinden terwijl ik hem laatst nog gezien heb, mja, vreemd. Het lijkt wel alsof de UEFA die filmpjes aan het verbieden is ofzo.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nooit eerder dat doelpunt gezien van bergkamp tegen Argentinië?:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina