De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zat toen in de kroeg te kijken met een lading vrienden. Echt totale gekte toen, niet normaal. Voor mij ook zeker mooiste voetbalmoment :D

Ik ga trouwens vanavond naar NL elftal @ Eindhoven :D

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Oooh, interessant. Ik hoop zo erg dat ie naar Amsterdam komt, ik vind Boulahrouz echt geweldig. Heerlijk hoe ie C. Ronaldo met 1 actie letterlijk de wedstrijd uit schopte; ten koste van 1 (van de vele) geel kaartje.

Schaam je.

3. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is trouwens jack van gelde die dit commentaar op de raio in heeft gesproken, later is het odner de beelden gezet. Een moment dat je zeker bij blijft, DENNIS BERGHKAMP!!!

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doen ze ook. Ik had de samenvatting van Nederland-Joegoslavië op mijn blog staan, maar later deed ie het niet meer. De mierenneukers van de UEFA hebben de bezem door Youtube gehaald wegens schending van de rechten. Tja...

Maar inderdaad schitterende goal van Bergkamp. Op gelijke hoogte imo met de goal van Van Basten in de finale tegen de Sovjets in 1988.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is een vraag aan hem apie. Vandaar ook dat vraagteken. ;)

Zo Henkie, dat was een kort avontuurtje.:)

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zijn portemonnee is ook weer vol.

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    wow kreeg helemaal kippenvel toen dat commentaar kwam:9!! PRACHTIG!!

hopen dat dik EK het wordt;)!! heb bij alle poules tot nu toe Nederland als EK-winnaar uit de bus laten komen, dus aan het vertrouwen ligt het iig niet 8)..

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ''ik zat op youtube te zoeken en kwam dit tegen.''

zoals andere zeggen, schaam je.
    dit filmpje hoor je al 50x gezien te hebben en als je op youtube voetbal intikt kom je er niet omheen

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Van Nistelrooij! \o/
    / Shit, verkeerde topic.

Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij het nou weer over? Lees je wel wat ik zei? Ik zat op youtube beetje rond te kijken en toen kwam ik dit doelpunt weer tegen en dat bracht me weer op de gedachten van die wedstrijd van toen. Van dat het een van de meest memorabele wedstrijden is die ik bewust heb meegemaakt. Ik zie het probleem niet? En dat schaam je wat iemand zei gaat niet over mij maar over iemand anders.

Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    bron: VI

Hopelijk word ie in Europa niet toegepast:)!

Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen "schaam je" tegen Dazlindragon die het doelpunt nog niet eerder had gezien. Ik weet niet hoe jij kan denken dat ze het tegen Nitram zeiden, maar ja :{

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Dit komt iedereen ten goede. De clubs gaan meer tijd steken in hun jeugdelftallen, spelers blijven langer in Nederland. Ik ben absoluut voor deze nieuwe regel, en ik hoop dat de EU erbij wil helpen.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dit is voor iedereen beter. Behalve misschien voor de topclubs die met geld lopen te strooien. Maar op deze manier wordt de champions league ook weer wat leuker. In plaats van elk jaar dezelfde teams in de finale te hebben. Krijgen de kleine clubs weer iets meer kans.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit 1 groot voordeel aan, het feit dat Ajax-spelers niet binnen 2 jaar alweer weggaan. Nu kan een trainer makkelijker aan een hecht team bouwen zonder dat de vaste waarden elk jaar weer vertrekken.

Maar ja, Ajax heeft ook best veel buitenlanders en nu kan er weinig meer gescout worden in het buitenland en moeten we alles uit Nederland halen. Of dat nou zo goed is. Wij hebben bijv. haast geen goeie Nederlandse verdedigers en moeten die wel uit het buitenland halen.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad zeer voordelig voor Nederlandse ploegen, omdat homegrown talent dan langer in Nederland blijft en er in het buitenland ook een minder grote markt is voor buitenlanders!

Maar Inter, Arsenal, Manchester, Barça, Madrid en Milan en al die megaclubs zullen wel flink moeten schoffelen in hun selecties.

Laat die schijtmourinho dan lekker wegblijven :mad: Eto'o hoef ik al helemaal niet.

Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja dan kan PSV zijn selectie wel opdoeken he?:)

Nee ik vind het een prima regeling!

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Reken er maar niet op, het is wettelijk verboden.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en wetten, die staan vast enzo, en die kan je noooooooit meer veranderen..
    Laten we gewoon met z'n allen hopen dat de EU een uitzondering kan maken. Uiteindelijk is dat voor hun ook beter, aangezien de wedstrijden voor de CL, UC en EK voor de landen ook gunstig zijn qua inkomsten.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    idd, kom maar op met die regeling. Alleen weer jammer dat er dan weer zo'n laffe EU-regeling is die het (vooralsnog) weer moet voorkomen.

Zo kan je je weer identificeren met je club en krijgt het talent van eigen bodem tenminste weer een grotere kans.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina