Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet jullie wat een goede oefening is voor je borstspieren die ik thuis kan doen.
    Het enige nadeel is ik heb maar 1 dumbell.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je zou er pullovers mee kunnen doen, maar dan moet je een bankje hebben. Verder opdrukken.

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    aan 1 dumbell heb je zowiezo niets.
    Koop er een 2e bij.
    Dan een paar stoelen en dan kan je dumbell press doen.
    En verder alleen opdrukken.

4. Ashavan

Ashavan Guest

1 armige "tits up", front press....weet je...1 db werkt gewoon niet. Koop een 2e en zorg voor goede uitdagende gewichten

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Maandje niet kunnen trainen door klote tijden van mn stage, nu eindelijk stage afgelopen, gister meteen weer aan het trainen gegaan. Pak met bankdrukken ineens 10KG meer dan mn maximum daarvoor was :cool:

Snapte er helmaal niks van, dacht dat je alleen maar slechter kon worden als je er paar weken uit bent. In de tussentijd alleen wat pushups gedaan, verder niet.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan ben je ws een beginner ;)

als ik nu een paar maanden niet train kan ik echt 20-30% van mijn gewichten af gaan halen, als het niet meer is.

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nee train al jaren, meer dan 5 jaar dus, en normaal had ik idd vaak dat als ik een maandje eruit was dat ik weer terug kon en niet meer kon drukken wat ik daarvoor deed. Maar nu dus niet. Je hoort me niet klagen btw, zat al tijd steeds op hetzelfde gewicht en zat bij bankdrukken weinig verbetering meer in.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is dan wel erg vaag. Ik heb mijn max op dit moment bij 120kg bankdrukken (losse stang en strikte uitvoering, dus tot op de borst en weer helemaal omhoog), als ik nu twee maanden niet train kom ik echt niet verder dan 100.

Wat heb je met je voeding gedaan dan?

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet het fitnissen nodig ook weer op gaan pakken. Al een half jaar ofzo niet meer gedaan. :x
    Ben ook wel wat kilootjes aangekomen, dus dat kan ik er weer fijn af gaan trainen.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    In het verleden precies hetzelfde, kon ik eerst weer weken bezig om hetzelfde gewicht te pakken.

Veel eten 8) Ben me helemaal lazerus aan het eten, omdat ik 10 KG onder mn streefgewicht zit, ben te licht voor mn lengte, maar moet echt associaal veel eten om ook maar een kilo aan te komen. Ook een reden dat ik niet veel voortgang meer boekte met bankdrukken.

11. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Ashavan

Ashavan Guest

lol Ecto. Mooie gains. Misschien dat je me handje kan helpen zodra het tijd is voor massa? ;)

Morgen met me pa wat dingen doen op me studie kamer. plankje tegen muur raggen, bureau weg, eindelijk spiegels en zo ophangen. Woensdag wordt rest van me spul geleverd. Heb meteen 40kg extra gewicht erbij gekocht alsnog. Dan heb ik totaal 180kg :D

Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2008
  13. Bassie_

Bassie_ Guest

14. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks mannen.

En Ashavan, uiteraard. Ben altijd bereid om iemand te helpen/onder zijn reet te schoppen.
    Maar als jij net zoveel progressie maakt met massa als dat jij gecut hebt, kom je al een heeeel eind natuurlijk.

15. Ashavan

Ashavan Guest

Je mag me dan zo hard slaan als je wil. ben ondertussen wel wat gewend :p Train je weer met regelmaat? En hoe kreeg je zoveel kracht? Trainde je er op die methode of wa?

Gainen is een nieuwe puzzle en ontdekkingstocht. Net zoals cutten.

Maar heb je ook weken dat je er gewoon even niet in kan komen? vorige week rust week gehad, deze week thuis zitten rommelen maar echt gestructureerd getraind...nah. En weet niet wat ik nu wil qua schema. Toch door gaan met Bill Star 5x5...ondanks dat het op moment slaap verwekkend saai en easy is...of experiment. Experiment van Olympische training-bodybuild training-olympische trianing en de andere week omgedraaid. BB-Olymp-BB. Olympische oefeningen zorgen dat de zwakkere ketens sterker en flexibeler worden...waar BB training daarna weer nut van kan hebben.

Weet het even niet :mad:

Vorige week zitten junken niet normaal. 4 pizza's per dag of een gezinsbox patat met 2 hamburgers en zooi...lading chips en chocola. Deze week weer schoon eten op 1900kcal op sportdag en 1600kcal op rust dag en raad eens...ben gewoon weer 1% vet kwijt in die 2 weken :eek:

16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor de prestatie amadeuz, ik vraag me alleen af hoe je in zo'n korte tijd zulke gains kan maken zonder je vet% de pan uit te laten rijzen. Mij zou dit niet lukken ookal eet ik nog zo schoon, zal wel weer een genenkwestie zijn...

17. Bassie_

Bassie_ Guest

@ amadeuz: hoe kwam jij erbij om in het verre verleden te starten met trainen? Je was mager....en opeens dacht je van: laat ik eens dagelijks de sportschool in duiken? Hoe heeft zich dat ontwikkeld.

18. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik train nu weer met regelmaat gelukkig, onregelmatig trainen door ziekte is ongelooflijk klote omdat je mentaal wilt knallen. Zoveel kracht? Progressief laden, maar de intentie is nooit puur kracht geweest heb ook nooit max-beurten gedraaid ivm czs
    Na een periode ziekte is het wel even inkomen ja. Maar als ik me goed voel mis ik echt nooit een training of een maaltijd. Al die jaren is die discipline gebleven, iedereen om me heen weet dat en respecteert dat. En die slechte periodes pushen je op de 1 of andere manier toch om je gewicht terug te pakken + MEER!

Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  19. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kan groot worden. Maat van mij trainde altijd op zijn eigen manier, veel isolatie etc. Heb ik met me mee laten trainen, en zijn voeding op 100% gezet. Bijna alleen maar compounds getraind, en ging opeens errrug lekker. Weegt nu 105kg @ 1.85 ofzo. Maar wel een speklaagje omdat hij nogal gek is van junkfood, hehe.

En zo is er nog een jongen op DBB die ik geholpen heb, begon met 55kg @ 1.95m. Jaja vreselijk dun. Die weegt op het moment 95kg @ 15%. Zwaar ondervoed maar ook hard gewerkt.

Bulken wordt vaak te letterlijk genomen 500/1000kcal boven onderhoud eten en binnen no-time een load vet erbij. Ik zat meestal maar 100/200kcal boven onderhoud of ik cycle de carbs.

20. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha toffe vraag Bassie, apart verhaal.
    Ik heb op mijn 16e een zwaar scooterongeluk gehad, met 70km/h frontaal op een tegemoetkomende auto. Ben door de voorruit geknald op schoot bij die vent. Heb toen iets in mijn rug verneukt waar ik veel fysio voor heb gehad, en op aanraden van die fysio moest ik wat rugoefeningen doen wat mij korte termijn goed hielp. Heb toen een tijdje wat rugoefeningen thuis gedaan, en uiteindelijk met mijn pa de eerste stap gezet in de sportschool.

En dan zie je de boel een beetje groeien, je leest wat materie hoe dat allemaal in elkaar steekt en je bent verkocht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina