Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet editten momenteel, maar ik wou ook nog even zeggen dat codemasters binnen een korte tijd een zeer goede game kunnen neerzetten.. verwacht deze F1 game maar half 2009, mischien zelfs wanneer het nieuwe F1 seizoen begint.

In een interview (even opzoeken) gaf een developer aan dat GRID binnen een jaar was gemaakt... 1 jaar tijd, dat is nogal vrij snel.. en dan praten we over een game met veel veschillende auto modellen en klasses... ze hebben al een template klaar voor F1, die van GRID, maar dan maar 1 klasse en extra banen... zijn ze zo klaar mee.. let maar op.

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Voordeel dat de AI zo agressief is? Lijkt me niet, in GRID kan het best, maar zeker niet in de F1. Een klein tikje is al genoeg om de race voortijdig te moeten stoppen.

3. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk geef ik ook aan dat ik dat niet echt een voordeel vindt he.. het stuk erna is hetgene wat voordelig, goede AI, ze maken fouten, je kunt ze onder druk zetten.. ik vindt de AI soms ook net wat te aggresief.

4. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    komt er uberhaupt nog een formule1 game voor de xbox360?

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, van Codemasters

6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    welk spel?

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    8)

Het zal wel Formula One 2009 (of 2010?) gaan heten, of iets in die richting. Hoop in ieder geval niet iets van 'Super Formula One Racing nog wat'...

8. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    wann zou ie uitkomen dit jaar nog? zou wel beter zijn!

9. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat is ook meteen mijn vraag.. is de datum al bekend wanneer die uitkomt..??

zit al jaren te wachte op een F1 spel voor xbox..

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    2009

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ja dat is idd wel een voordeel. Mij lijkt het ook weleens vet wanneer er iemand als Trulli weer zo'n ''trulli train'' veroorzaakt en waar je dan echt niet langs komt. Maar dat zal waarschijnlijk te mooi voor woorden zijn.

12. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    mij zou het gaaf lijken om:

Een systeem waarin DIT zou kunnen:

Je krijgt voor elke race 100 bonuspunten die je kunt verdelen in een aantal catagorien:

1] Weersinvloed
    2] Betrouwbaarheid motor
    3] Betrouwbaarheid chassis
    4] Betrouwbaarheid banden
    5] Rotzooi

Je verdeelt de 100 punten per race over de 5 catagorien.

Dus als je een voorzichtige rijder bent dan zou je 100 punten kunnen inzetten op je betrouwbaarheid van de motor.
    1] 0
    2] 100
    3] 0
    4] 0
    5] 0
    Maar je bent dan dus bijna zeker dat je banden en chassis niet veel kunnen hebben en dat het weer je niet zal helpen. Er zal veel stof op de baan liggen en zo verder.
    De kans op een klapband is erg groot!

Ben je echter een middelmatige rijder en je auto is je snel genoeg maar je zou wat meer betrouwbaarheid in je chassis en banden willen hebben..en een zo clean mogelijke track dan zet je dit in:
    1] 10
    2] 0
    3] 30
    4] 30
    5] 30

De kans dat je motor halverwege de race er plotseling mee ophoudt is wel erg groot.

Ik zeg niet precies zoals hierboven maar een systeem zoals deze brengt wel wat meer spanning...zeker in de singleplayer.

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    probleem blijft toch altijd dat ze met de officiele f1 licentie game alle typen gamers proberen te bedienen in 1 keer,.. dus de sim liefhebbers en de casual racers. Ik zou liever zien dat ze 2 games met deze licentie maken, 1 voor de arcade liefhebbers en 1 voor de sim fans

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen zien dat ze eerst een sim neerzetten, met opties om het meer arcade te maken.. tegenovergestelde van GRID dus, wat in de 1e plaats een arcade game is, die opties heeft om het iets meer sim te maken.

15. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd...liever eerst een sim F1 spel. Arcade past totaal niet bij deze sport. Dit moet het juist hebben van het realisme (pitstops, bandenkeuze, tot in de kleinste details de wagen afgesteld enz.).

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Precies en niet met trekken en duwen er langskomen. Mij lijkt het ook vet als je kan communiceren met je teambazen via de onboard radio. En dat je niet meer ziet dan je eigen snelheid, niet op welke plaats je rijd etc. Zoals Forza2 eigenlijk.

17. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Een sim waar je je plaats niet weet en enkel snelheid ziet :confused:
    Ja hoor dat gebeurd bij de echte F1 ook zo ;)

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Geen HUD denk ik. :)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan jullie nu al op een briefje gamen dat die game HUD gaat hebben.

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je gewoon uitzetten dus wat is het probleem?

Natuurlijk wordt het arcade, die doelgroep is veel groter dan de echte simracers. Jammer, dat zeker. Hopelijk heb je Sim en Arcade opties ofzo waar het dus ECHT sim is en ECHT arcade is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina