Heel erg bedankt voor het cadeautje! Ik vraag me alleen af waarom je de code wegdoet? Heb je het album dubbel ofzo? In ieder geval erg bedankt. *) Vandaag ook weer flink opgeschoten met de Hard gitaarcareer. Zijn op het moment maar 2 nummers die nog niet willen lukken. Suffragette City en Flirtin' with Disaster. Suffragette City heeft een vriend van me me al mee geholpen aangezien ik anders niet doorkon maar Flirtin' with Disaster wil ik zelf doen maar ik heb echt problemen met die solo. Green Grass and High Tides gaf dan weer geen problemen. Had verwacht dat het het moeilijkste nummer zou zijn maar op hard valt dat erg mee. Heb ook een tijdje geprobeerd om I Think I'm Paranoid van Garbage 100% op expert te krijgen maar het einde lukt me maar niet. Word er gek van want de rest van het nummer is heel makkelijk en het einde opzich ook maar mijn handen verkloten het daar gewoon steeds.
Hij werkt gewoon meerdere keren? Dat is dan wel erg slecht gedaan. Of ze moeten het expres zo gemaakt hebben maar waarom zouden ze dat doen? Ik begrijp het in ieder geval niet.
Laatst bewerkt: 3 jun 2008