1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Welk niveau? Want Easy en Normal zijn echt no-brainers.
     
  2. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde je wel op easy/medium met zang? en niet op expert want dan kan je nog wel eens af gaan ja :p
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Op ehhhh easy dacht ik ja, maar ik stond naast een ventilator... Misschien dat dat me tegen werkte? ;)

    Ik heb een vraagje, wat is goedkoper? De Band in a Box in Duitsland halen, of via Amazon.co.uk bestellen? Ik kan namelijk nergens vinden hoe duur het in Duitsland is...
     
  4. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de media markt waar ik geweest was daar was ie 165 volgens mij
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dus duurder dan dat ik hem uit de UK laat overkomen... Maar een dagtrip naar Duitsland is ook wel vet :) Ik moet toch nog ff een weekje of 2 wachten, maar dan heb ik nog ff tijd om erover na te denken ;)
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol ik wist niet dat je op easy kon failen bij vocals. :p

    Ik heb ff career vocals gedaan (Expert), en ik zit nu bij tier 2. Alleen nog The Reaper en I think Im paranoid..
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zing ook wel heeeeel slecht hoor ;) Maar ik geef de schuld aan de ventilator die naast me aan het draaien was :p
     
  8. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik de beste zanger op xbox world ben, ik denk dat ik maar een zang carriere moet beginnen het klinkt echt geweldig.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hakkum in de pij pij zal ik maar zeggen. :thumbs:

    Morge weer 2100 puntjes kopen. Rush, Sabbath, Pumpkins, The Knack: Here i come. :D

    Lekker zingen en pingelen. :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  10. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    XBW Rock Band Idols! :+
     
  12. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    hij werkt nog ook :9
    is ie meerdere malen te gebruiken? (ie. had je hem zelf ook al gebruikt?)
    wordt een mooie dag vandaag.... ast goed is komt eindelijk de solus binnen, waarna er nog gerockt kan worden op Disturbed ook :)
     
  13. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel erg bedankt voor het cadeautje! :thumbs: Ik vraag me alleen af waarom je de code wegdoet? Heb je het album dubbel ofzo? In ieder geval erg bedankt. *) Vandaag ook weer flink opgeschoten met de Hard gitaarcareer. Zijn op het moment maar 2 nummers die nog niet willen lukken. Suffragette City en Flirtin' with Disaster. Suffragette City heeft een vriend van me me al mee geholpen aangezien ik anders niet doorkon maar Flirtin' with Disaster wil ik zelf doen maar ik heb echt problemen met die solo. :mad: Green Grass and High Tides gaf dan weer geen problemen. Had verwacht dat het het moeilijkste nummer zou zijn maar op hard valt dat erg mee. Heb ook een tijdje geprobeerd om I Think I'm Paranoid van Garbage 100% op expert te krijgen maar het einde lukt me maar niet. :mad: Word er gek van want de rest van het nummer is heel makkelijk en het einde opzich ook maar mijn handen verkloten het daar gewoon steeds. :+
    Hij werkt gewoon meerdere keren? Dat is dan wel erg slecht gedaan. Of ze moeten het expres zo gemaakt hebben maar waarom zouden ze dat doen? Ik begrijp het in ieder geval niet. :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    _O_ \o/
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks man voor dat pakket :D Toch weer 2 gratis nummers erbij :D
     
  16. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    De Disturbed codes worden random gegenereerd en dit kan je één keer doen per ip-adres. Niet erg slim dus van die jongens achter die promo website.

    Ik heb net een tweede code mogen ontvangen en hier op mijn werk nog een paar codes aangemaakt.

    Geef er eerst een weg aan een van mijn vrienden, als ik over heb zal ik ze later posten.
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Net eindelijk Flirtin' with Disaster gehaald. *) Als je die ***solo goed wil doen heb je echt een Fender Stratocaster nodig. Kwam maar net uit de solo en had echt afgegaan als ik nog 1 noot miste. :+ De credits zijn ook wel leuk gemaakt. Nou weer verder met expert. Dat van die site is inderdaad erg stom gedaan. Ik dacht wel even dat ze random gegenereerd werden maar dat leek me wel erg stom van Microsoft. Maar blijkbaar zijn ze inderdaad zo stom. 8)
     
  18. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    joepie gratis liederen voor meer zang dakuwel
     
  19. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis nummers zijn altijd mooi!!!
    Dank je voor de geweldige tip!
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb de nummers net binnen gehaald en kan niet anders zeggen dan dat ik ze super vind. Als Disturbed fan ben ik hier enorm blij mee\o/ Hopen dat er binnenkort nog meer op komt.

    Persoonlijk hoop ik wat meer metal te zien8)
     

Deel Deze Pagina