Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Dragon Ball Z: Burst Limit gisteren gekocht maar eerlijk gezegd is het niet wat ik ervan verwacht had.

    Ik vind het wel super vet spelen maar toch ben er snel op uitgekeken.

    Ook vind ik het vet irritant dat je in begin niet moeilijker als normal kan kiezen.

    Op normal vind ik het niet echt een uitdaging en ga je overal snel doorheen.

    Ik ga vanmiddag proberen of ik mijn geld terug kan krijgen bij mediamarkt.
    Officieel mogen ze dit niet doen omdat ik de seal er al af gehaald heb.

    Mocht het niet lukken om me geld terug te krijgen dan ga ik hem hier op het forum verkopen.

    Als iemand alvast interesse heeeft dan moet je even pm'en wat je ervoor wilt geven en dan houd ik je alvast in gedachten.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien DLC. Het is eigelijk een beetje balen dat de game ook op de 360 uitkomt (no offence ;)). De PS3 heeft namelijk veel vaker een uitgebreide gratis patch die daadwerkelijk gameplay toevoegd, dan enkel foutjes wegpoetst. Niet iedere 360 heeft een HDD en daar zit het probleem. Hetzelfde geld voor DLC. De 360 is daar toch iets in beperkt.

    Dit is volgens mij ook de reden waarom Call of Duty 4 niet verder is uitgebreid met extra wapens/rangen/challenges etc. Vind ik toch zonde.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    @Ramon NL: noem is een patch op die dat doet dan. Ik hoor vaak aleen maar patchen op ps3 die problemen verhelpen en niks kwa gameplay toevoegen.En dat van geen hdd is bullshit net alsof ze dan minder snel wat uitbrengen.Bij naruto rise of a ninja waren er namelijk ook extra charachters te downloaden.
    En de reden van cod4 is gewoon de uitgever ze kunnen makkelijk nieuwe dingen uitbrengen kijk bijv naar halo 3 al die map packs
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    uhm bij xbox spellen wordt 10 keer zoveel downloadable content gegeven dan bij PS3, dus ik weet niet waar je dit op baseerd? Xbox live heeft uberhaupt het hele idee van DLC bedacht.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Sorry maar wie heeft er op de xbox nou geen harde schijf? diegenen die dat niet hebben spelen toch niet op live aangezien dat niet mogelijk is (Zilver kan je toch ook niet zonder hard schijf krijgen?)

    DAarnaast je tweede argument van weinig DLC is ook overdreven de xbox360 heeft hier toch duidelijk meer van.

    Maar boeiend allemaal (ps3 of xbox360 het maakt me niet uit) Tis juist goed dat hij op beide uitkomt --> meer geld voor de producer dus kunnen ze betere games gaan produceren
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je krijgt altijd je geld terug of in ieder geval tegoed voor bij MM.

    Heb zelf The Club tijdje geleden gekocht, gespeeld en volende dag terug gebracht
     
  7. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    als je memory units hebt kun je ook op live hoor
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja maar bijna niemand heeft een memory unit. Meeste mensen vinden dat een harde schijf bijna een must is op de xbox als je online gamed voor patches, mappacks en dergelijke.

    Het is gewoon erg slecht geweest van Mircosoft destijds een Core systeem uit te geven. De hard eschijf moest gewoon standaard in een pakket zitten..
     
  9. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0



    Ik ben er er in intereseert
     
  10. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen demo van dit spel bij xbox live me vriend zij dat het er wel is maar kon het niet vinden??
     
  11. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is er zeker wel, goed zoeken;) Hij staat in het rijtje als DBZ: Burst Limit dacht ik
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is er wel.

    edit: En is Venz me weer voor.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  13. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt een beetje gamer heeft natuurlijk een hdd erbij , maar het is zeker wel mogelijk om met een memory unit op live te komen
     
  14. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals voor de duidelijkheid:

    ER KOMT GEEN DLC!

    mensen lijken het steeds te vergeten dat er vanaf begin af aan al gezegt is door de makers dat er geen DLC verschijnt, omdat ze vinden dat ze alles al in de game hebben gestopt
     
  15. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0


    moet ik in genres actions kijke of wat help plz
     
  16. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0


    Jah tegoedbon doen ze meestal wel maar ik wil echt me geld terug aangezien er op moment geen games zijn die ik wil hebben.

    En degene die binnenkort uitkomen die vet zijn heb ik al besteld bij online shops. (Ninja Gaiden 2, The Bourne Conspiracy, Super Smash. Bros. Brawl etc.)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kreeg wel geld terug bij MM bergen op zoom, maar weet niet of dit voor alle MM geldt.

    Maar je kunt je tegoed ook anders besteden dan aan games mocht je tegoed krijgen. MM verkoopt echt van alles. En dat tegoed hoeft niet in 1 keer op. Je kunt bijvoorbeeld 20 euri opmaken aan een mp3 speler en dan de week erna een pakje batterijen halen of je legt het bij bij iets duurders, en het blijft heel lang geldig.

    Ik vind dat beter dan Bart Smit.

    Als je daar software/games ruilt moet je diezelfde dag iets uitzoeken voor dezelfde prijs (of bijbetalen bij iets duurders) uit de categorie games/software


    Maar even ontopic over de game, voor mensen die twijfelen:

    Het is een degelijke fighting game. Het is geen Soul Calibur, Tekken of DOA maar er komt echt wat meer bij kijken dan knopjes rammen. Het vechtsysteem vind ik zelf geslaagd.

    Ook hoe het spel eruit ziet is supertof en geeft je echt het DBZ gevoel.

    Enisgte nadeel is dat veel poppetjes toch hetzelfde vechten, alleen zien de combo's die ze uitvoeren er het anders uit, hebben ze andere specials en zijn hun stats iets anders, maar qua gameplay weinig echte verschillen, maar misschien lijkt dit op eerste gezicht en als je dieper het spel leert zijn die verschillen wellicht groter.

    Ik vermaak me nog wel even met deze game, maar het is voor mij toch een opwarmertje betreft fighting game i.v.m. Soul Calibur die straks komt.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  18. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    marketplace>game store>all games>nr 85 vd 385 (dus scrollen;))
     
  19. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kom ik niet verder dan yamcha bij de demo iemand enig idee ik win wel gewoon??
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan ook niet verder.. het is een demo. :)
     

Deel Deze Pagina