ik kreeg wel geld terug bij MM bergen op zoom, maar weet niet of dit voor alle MM geldt.
Maar je kunt je tegoed ook anders besteden dan aan games mocht je tegoed krijgen. MM verkoopt echt van alles. En dat tegoed hoeft niet in 1 keer op. Je kunt bijvoorbeeld 20 euri opmaken aan een mp3 speler en dan de week erna een pakje batterijen halen of je legt het bij bij iets duurders, en het blijft heel lang geldig.
Ik vind dat beter dan Bart Smit.
Als je daar software/games ruilt moet je diezelfde dag iets uitzoeken voor dezelfde prijs (of bijbetalen bij iets duurders) uit de categorie games/software
Maar even ontopic over de game, voor mensen die twijfelen:
Het is een degelijke fighting game. Het is geen Soul Calibur, Tekken of DOA maar er komt echt wat meer bij kijken dan knopjes rammen. Het vechtsysteem vind ik zelf geslaagd.
Ook hoe het spel eruit ziet is supertof en geeft je echt het DBZ gevoel.
Enisgte nadeel is dat veel poppetjes toch hetzelfde vechten, alleen zien de combo's die ze uitvoeren er het anders uit, hebben ze andere specials en zijn hun stats iets anders, maar qua gameplay weinig echte verschillen, maar misschien lijkt dit op eerste gezicht en als je dieper het spel leert zijn die verschillen wellicht groter.
Ik vermaak me nog wel even met deze game, maar het is voor mij toch een opwarmertje betreft fighting game i.v.m. Soul Calibur die straks komt.
Laatst bewerkt: 4 jun 2008