Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Valt reuze mee vind ik. Maps zijn groter dus graphix minder. Deze game is ZO VEEL beter als CoD4. Laat de kindjes mooi CoD4 spelen gaan de mannen hier wel heen :) Wel ff wennen dat je niet rond rent en alles makkelijk neer knalt...

    Edit: verwacht niet dat deze meer als CoD4 gespeeld gaat worden. Waarschijnlijk verre van. Dit komt vooral dat deze game een hoger instap niveau heeft en veel minder mainstream is dat CoD4.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    BF:BC ... leuk 'opstapje' naar OFP2:)

    Maar ff serieus, ik kijk heel erg uit naar BF:BC, ook vanwege het technische/engine aspect (destructibility)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    OFP2 wordt helemaal vet. Kan niet wachten tot die er is. Tot dan maar even zoet blijven met deze :)
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Aangenaam verrast!!

    Door CoD4 is dit heel erg wennen.. Maar na een half uurtje spelen zit je er helemaal in. Heb in korte tijd al heel wat vette dingen meegemaakt.

    -Zo zat ik door een raampje op de 2e verdieping van een gebouw te snipen.. KLABOOM opeens muur voor m'n neus weg omdat een tank me in de gaten had.. dat was wel even schrikken :D

    - Reed ruim om een basis heen met een jeep.. om vervolgens naar de achterkant van een basis te lopen.. maar daar zit een muur en daar moet je bij alle andere games langslopen.. Nou grenade launcher huppa opening in de muur zodat ik ze allemaal van achter kon aanvallen en charge planten (H)

    - Overal kuilen door artillerie.. een basis vóór en ná is gewoon niet te vergelijken, zo vet.

    - Die soundeffects zijn zooo fucking sick alsof je echt in een oorlog zit (+ muziek in de jeep :D)

    Komt er ook gewoon een conquest mode trouwens? Deze mode is wel gaaf maar ik ben liever aanvaller.. Dus dan heb je altijd voorkeur.

    EDIT: ik denk dat als ik nu CoD4 ga spelen.. het heel lame is omdat ik niet muren kapot kan schieten..
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    En dat is PRECIES wat een BF:BC dev al eens zei. Als je eenmaal gewend bent aan 'destructible environments' wil je niet meer terug. Sterker nog, de games industrie KAN dan niet meer terug. De lat wordt gewoon weer een treetje hoger gelegd.

    (zie ook Far Cry 2, Crysis, e.d.)
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    De conquest mode komt als DLC nadat de game is gereleased geloof ik! Komt goed dus :D

    Heb er zin in!
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit dat met squad heb je bepaald aantal squad members die willekeurig gekozen worden?

    Vond het wel vet dat ik in me eentje in hun base was.. en dat mijn squad members besloten naast me te spawnen waardoor we met z'n 4e die hele base aan konden pakken!

    Edit: alleen de framerate mogen ze wel upgraden hij loopt gewoon niet zo strak.. das altijd probleem geweest met console battlefield.. geen een die de soeplheid van battlefield 1942 evenaart.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben de demo ook aan het downloaden. Hij gaat ook best snel hier :)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kan niet wachten om vanavond de demo te proberen, ik had ook de mazzel om een beta key te hebben maar zonder een ploegje vrienden uit je friendslist is het toch minder leuk.

    kun je in de demo btw wel friends inviten? dit kon in de beta nml niet
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best wel een beetje teleurgesteld eigenlijk .. hij ziet er gewoon MINDER mooi uit als in de demo , en hij heeft veel last van framedrops en zwaar pop-ups!

    Ik haal hem denk ik toch wel , maar ben best terleurgesteld !
     
  12. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ben zo benieuwd, hoor veel tegenstrijdige berichten. Maar ook wel voor mij persoonlijk zeer interessante. Dat tactische spreekt mij veel meer aan en dan de size van de maps. \o/
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er echt gewoon weer aan wenne , maar het lijkt wel offie op een lage resolutie draait de game :confused:

    voor de rest hebben ze het wel beter aangepakt sinds de beta , rennen gaat soepeler en omschakelen naar wapen ook lekker snel !
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel, dat met het veroveren van goudkisten is goed uitgewerkt. Heeft iemand hier nog tips voor het vliegen met zo'n heli ? Het lijkt wel alsof die voorkant niet goed naar beneden kan waardoor je naar de grond kan schieten.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    enige tip die ik je kan geven is veel oefenen , ik heb er in de beta ook lang over gedaan om t een beetje onder de knie te krijgen. (volgens mij is de heli xpress zo lastig te besturen om een niet te overpowered te maken)
     
  16. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou...
    Paar positieve en paar negatieve antwoorden gelezen over Battlefield: Bad Company

    Aangezien ik Battlefield Bad Company niet kan bespelen op het moment, (danku u België en u domme Internet limieten) denk ik dat ik mijn mening best Zaterdag kan schrijven.

    Maar ik denk dat het spel goed zal bevallen, omdat het m'n 1ste FPS op xbox zal worden.
    Although we zullen zien!
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vind hem tot nu toe nog een beetje tegenvallen. Het ziet er imho gewoon lelijk uit. Huizen kapot blazen is daarentegen wel weer vet :9
     
  18. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel vaak last van LAG, soms echt niet normaal. Ik had toestraks een potje, 18-4:)

    Tank for Life :)
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een baggerspel. En hun "realtime damage" is gewoon een veredelde berg aan schademodels.
     
  20. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit er zo een vreemd raster over de game, ik krijg daar echt hoofdpijn van als ze dat nou gewoon weg halen. Het is nu super lelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina