Aangenaam verrast!!
Door CoD4 is dit heel erg wennen.. Maar na een half uurtje spelen zit je er helemaal in. Heb in korte tijd al heel wat vette dingen meegemaakt.
-Zo zat ik door een raampje op de 2e verdieping van een gebouw te snipen.. KLABOOM opeens muur voor m'n neus weg omdat een tank me in de gaten had.. dat was wel even schrikken
- Reed ruim om een basis heen met een jeep.. om vervolgens naar de achterkant van een basis te lopen.. maar daar zit een muur en daar moet je bij alle andere games langslopen.. Nou grenade launcher huppa opening in de muur zodat ik ze allemaal van achter kon aanvallen en charge planten (H)
- Overal kuilen door artillerie.. een basis vóór en ná is gewoon niet te vergelijken, zo vet.
- Die soundeffects zijn zooo fucking sick alsof je echt in een oorlog zit (+ muziek in de jeep )
Komt er ook gewoon een conquest mode trouwens? Deze mode is wel gaaf maar ik ben liever aanvaller.. Dus dan heb je altijd voorkeur.
EDIT: ik denk dat als ik nu CoD4 ga spelen.. het heel lame is omdat ik niet muren kapot kan schieten..
Laatst bewerkt: 5 jun 2008