Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    bfbc
    [​IMG]

    [​IMG]

    cod4
    [​IMG]

    [​IMG]

    vind 'm toch niet lelijk
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  2. Achillias

    Achillias Guest

    De bf screenshot is bijgewerkt zo ziet het er totaal niet uit ingame.

    Waar zijn de korrels bijvoorbeeld?
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen CoD4, nooit gespeelt. Ook niet die beta.

    De frontlines demo heb ik daartegen wel heel erg veel gespeelt, en die vind ik erg leuk.
    De battlefield demo daarintegen vind ik dan weer helemaal niks.

    Achja, ieder z'n eigen smaak :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    LOL die 3e foto is gewoon van cod 4 hahahaha OVERGROWN
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog geen twee minuten 'normaal' online kunnen spelen. Wat een lag zeg, niet normaal meer. :x
     
  6. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat staat er bij hoor..
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja de graphics en de sfeer vond ik dus meer dan oké! Maar gewoon de feel van de gameplay... Die had het niet. Ik spreek hier dan over de singleplayer. De multiplayer heb ik nog niet kunnen spelen, maar er komt wat mij betrefd voorlopig echt NIKS in de buurt van de cod4 Multiplayer ;)
     
  8. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke 'korrel' filter zit er in de game :lol:, geluid is wel geniaal.Maar het is toch minder dan ik had verwacht overall.
     
  9. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag een potje online gespeeld. Ik heb geen last gehad van LAG.
    De besturing is wel heel erg wennen, totaal anders dan andere games die ik heb. Ik stap regelmatig per ongeluk uit een voertuig (B) terwijl ik eigenlijk achteruit wilde rijden (X).
    De linker trigger om gas te geven is ook vreemd, dat is meestal juist om te remmen.

    Grafisch was hij ok, maar geen technisch hoogstandje ofzo. Wel leuk dat je bomen in tweeën kan schieten.
     
  10. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt dom o_O
    hahaahahahaha:lol::emo:

    /Mod Post dan gewoon niet aub..
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het lijkt wel of er geen AA aanstaat in de game , Korrelig like hell !

    Wie heeft nog meer de beta gespeeld ? want die zag er echt scherper uit , het lijkt gewoon of ze echt de Reso hebben teruggezet !!!!!
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  12. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de singleplayer erg tof, alleen soms wat te chaotisch.
    De map vind ik ook nog niet echt lekker werken.
    Ik wacht eerst af wat de reacties zijn als de game echt uit is, daarna kijk ik wel of ik hem ga kopen. :)
     
  13. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de ps3 versie heb ik 1 laggy potje gehad maar voor de rest liep het als een trein. Aan de negatieve reacties te zien ligt het mischien aan de xbox versie?
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je gamertag? Heb namelijk een Xboxninja666 in me friendlist ^^

    Bij Mass Effect was er ook zo'n korrelig effect, maar dit kon je bij opties uitzetten. Misschien dat dit bij BF ook een mogelijkheid wordt, sommige mensen vinden het korrelige effect namelijk wel wat hebben.
     
  15. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een aanfluiting. even snel de SP demo uitgespeeld (moest mezelf dwingen om door te spelen) en toen even MP maar wat een geflut!

    Van dat zogenaamde tactische komt echt niks. En dan die dinkietoys waar je in rond kunt rijden. was meteen weer COD a/h spelen.

    Als daar nu eens een paar hele vette mega maps voor zouden komen.
     
  16. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo is flink tegen gevallen in mijn ogen maar ik geef demo's de voordeel van de twijfel en zal wel kijken naar revieuws etc hoe de retail versie is.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    In de openhaard ermee!:D
     
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar raar hoor al die negatieve reacties. Het is alsof ik een heel ander spel heb gespeeld.
     
  19. Duke_Towner

    Duke_Towner Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen bal van hoe de meesten hier reageren.

    De maps zijn groot, lekker ruim en al die stuff. CoD 4 maps zijn er gewoon niet mee te vergelijken. Die hebben meer details. Bij B:BC is dit niet mogelijk, want de console kan het simpelweg niet aan.

    Maar dit betekent niet dat de maps van B:BC lelijk te noemen zijn. Ik raad de mensen aan die dit denken toch echt een HD tv te kopen. Of het zal wel aan mij liggen, misschien ben ik niet zo 'verwend' als de meeste hier.

    De gameplay is volgens mij wel oké te noemen. Alleen de lag bij de demo is niet normaal. Dit verpest gewoon een hoop. Hopelijk verhelpen ze dit snel...
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Mijn eerste indruk van de demo (SP, 2x op mijn gemak doorheen gespeeld) en bedenk dat ik erg uitkeek/benieuwd-was naar BF:BC

    1. De controls pakken niet lekker op, rare keuzes (voor mij moeten de controls gelijk lekker in de hand liggen, dat is hier niet zo, was bij bv GRAW sp ook niet zo)

    2. Ok, er is 'destruction' maar het doet het me minder dan ik verwacht had. Misschien omdat ik normaal niet zo'n bruteforce player ben maar meer iemand van sluip-en-headshot, en dan heb je niet zoveel aan destruction. Een boom kan om ja, maar het voegt verder weinig toe.

    3. De gameplay voelt (ondanks de free-roam) toch scripted aan. Bovendien enigzins chaotisch en arcade. Ik hou graag de boel onder controle, dat lukt hiet niet erg.

    4. Verder lopen die 3 andere gasten steeds met je op. Maar toch heb je het idee dat je alles zelf moet doen en let je eigenlijk helemaal niet op die anderen. Waarom zou je, je kan ze toch geen opdracht geven.

    Conclusie(tje): De SP DEMO pakt me niet voor 100% bij de strot (zoals bv een SP DEMO van Vegas destijds wel deed) en dat is jammer. Ook al omdat je de game niet goedkoop in het buitenland kan scoren (niet regio vrij). Of ik hier 55-60 Euro voor ga neertellen. Weet ik niet.

    De SP DEMO geef ik een 7/10
    ...

    Miischien kan de MP me overhalen (maar zelf vind ik een goede SP ook erg belangrijk in een game)

    ...

    Edit: Na een 3e playthrough ga ik richting 8/10 (ik ontdekte een Humvee met .50, en dat was wel vet)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina