Mijn eerste indruk van de demo (SP, 2x op mijn gemak doorheen gespeeld) en bedenk dat ik erg uitkeek/benieuwd-was naar BF:BC
1. De controls pakken niet lekker op, rare keuzes (voor mij moeten de controls gelijk lekker in de hand liggen, dat is hier niet zo, was bij bv GRAW sp ook niet zo)
2. Ok, er is 'destruction' maar het doet het me minder dan ik verwacht had. Misschien omdat ik normaal niet zo'n bruteforce player ben maar meer iemand van sluip-en-headshot, en dan heb je niet zoveel aan destruction. Een boom kan om ja, maar het voegt verder weinig toe.
3. De gameplay voelt (ondanks de free-roam) toch scripted aan. Bovendien enigzins chaotisch en arcade. Ik hou graag de boel onder controle, dat lukt hiet niet erg.
4. Verder lopen die 3 andere gasten steeds met je op. Maar toch heb je het idee dat je alles zelf moet doen en let je eigenlijk helemaal niet op die anderen. Waarom zou je, je kan ze toch geen opdracht geven.
Conclusie(tje): De SP DEMO pakt me niet voor 100% bij de strot (zoals bv een SP DEMO van Vegas destijds wel deed) en dat is jammer. Ook al omdat je de game niet goedkoop in het buitenland kan scoren (niet regio vrij). Of ik hier 55-60 Euro voor ga neertellen. Weet ik niet.
De SP DEMO geef ik een 7/10
...
Miischien kan de MP me overhalen (maar zelf vind ik een goede SP ook erg belangrijk in een game)
...
Edit: Na een 3e playthrough ga ik richting 8/10 (ik ontdekte een Humvee met .50, en dat was wel vet)
Laatst bewerkt: 6 jun 2008