[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

1. We pakken geen enkel punt

3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

16,5%
  4. Halve finale

16,5%
  5. Een goede tweede

4,8%
  6. Kampioen!

31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, lekker hoor al die berichten. :)

:lol:

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

^^

//edit; Huilies!

Whahaha :lol: Pwnd. :cool:

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als we dit vol kunnen houden zeg..... \o/

The Daily Telegraph:

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha, dit is echt geweldig.. zo heroisch hoe Oranje even wordt neergezet. Ik kijk nooit voetbal en ben niet echt een fan maar deze wedstrijd en nu dit vind ik fantastisch :D

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat Schalke blij is dat Engelaar zo goed speelt, zullen wel meer clubs voor hem komen.

Hier nog wat:

Goal.com

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hier geen woorden voor. Ik sta nog altijd te trillen op mijn benen, ik kan bijna janken van geluk. Dit heb ik nooit durven dromen. Sterker nog, over dromen gesproken....Ik wacht nog altijd dat ik helaas wakker wordt uit deze droom. Ongelooflijk!_O_

Ging me partij los in de kroeg. Springen, juichen en zingen. Iedereen kon het niet geloven, maar toch (?) is het gebeurd. Hoe het toernooi ook verder gaat, dit kunnen ze niet meer van ons afnemen.

Ik voel het gewoon, dit kan eindelijk ons jaar worden.

7. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    }:]Wel vet maar italie was ook wel erg zwak net of het ze niet veel kon boeien, ik denk of nederland wint het ek of portugal.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Oranje nachtmerrie voor Italië'...

Tsja, Nederland was fantastisch, Italië werd overklast. Meer heb ik er niet over te zeggen. Heb genoten en getreurd tegelijkertijd. Hopelijk doet Nederland het dunnetjes over tegen die slakkenvreters en gaat Donadoni met een fatsoenlijk middenveld spelen (Milan-vriendje Ambrosini :emo:).

Pirlo - Aquilani - De Rossi

Er MOET nu gewonnen worden. Nederland is alvast goed op weg... :thumbs:

Heb barstende koppijn van de spanning de hele avond... :{

En voor de duidelijkheid: Dit was absoluut niet de bedoeling van Italië. Het spel bedoel ik dan. Het was volledig de verdienste van Nederland dat Italië werd teruggedrukt.

Mannen van de wedstrijd in mijn ogen (eigenlijk iedereen van NL, maar in het bijzonder):

- Gio (obvious), dit is zijn plek, niet op het middenveld
    - Kuyt voor z'n krankzinnige meters over rechts en EFFECTIVITEIT wat hij eindelijk eens op de mat toverde naast z'n werklust _0_
    - Sneijder (geweldig)
    - VD Vaart (idem, die pass op Ruud :9)
    - Bouhlarouz (zeer degelijk en fel)
    - Engelaar (een absoluut rustpunt, uitstekende aannames, spelverdeling en won elk duel met z'n fysiek)

Heb echt genoten... De eerste ECHTE wedstrijd van het EK voor m'n gevoel, en ook de eerste echte ploeg met kampioenswaardig spel.

Morgen hopelijk genieten van Spanje.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook enorm spannend, helemaal omdat de 2-1 er aan zat te komen. En tegen Italie ben je natuurlijk nooit zeker. Vond de italiaanse verdediging een paar keer erg slecht gepositioneerd. Paar keer Ruud alleen voor de keeper.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Materazzi is ook gewoon kut dit seizoen (ik heb 't gezegd) en Barzagli is aardig maar had liever Chiellini - Panucci in het midden gezien en Zambrotta - Grosso op de flanken.

Maar vandaag waren Cannavaro en Nesta ook gedold hoor ;)

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Prachtig hoe er na het eerste goal minimaal 3 spelers bij van Nistelrooij gingen staan.
    De gezichten van de italianen waren misschien nog wel mooier.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Damn wat een wedstrijd, ik kan het nog steeds niet geloven! Maar waarom schoot Toni de bal over..

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

_O_
    ik had het idee dat het buitenspel was, maar laten we inderdaad reeel blijven.
    hij had die gewoon moeten maken;)

Interview aan Engelaar na die pot:

Aan wie heb je je shirt gegeven?

euh hoe heette die ookal weer..
    oja ambrosini

echt goud! wat een vedette

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hahaha gister na de wedstrijd stond er in de poll dat 54 mensen hadden gestemd dat nederland in de groepsfase eruit gaat liggen, nu zijn het er 608)

15. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Belg wil ik jullie van harte felliciteren met jullie overwinning tegen de winnaars van het WK 2006! Een prechtige match! Wij zelf spelen nu niet mee, maar als land stellen we voor het moment ook niet veel voor dus...

Ik hoop dat jullie ver zullen geraken, maar dan ben na gisteren wel van overtuigd. Johan Boskamp vertelde gisteren op de Belgische televisie dat Nederland mede dankzij zijn supporters zo sterk in zijn schoenen staat. Het is leuk te zien dat jullie er allemaal zo enthousiast in zijn, heeel dat stadium oranje. Jullie hadden al een mentale overwinning tegen over Italië. En doet wel veel. Doe zo verder zou ik zeggen _O_

(p.s. Al ben ik wel stiekem voor de Fransen :9)

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tering, Nederland was super. _O_ Als Frankrijk net zo speelt als gister dan maakt Nederland ze ook af _O_ Heilige shizzle.

Hoopt nu echt op Nederland - Duitsland in de finale! :cool:

17. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland - Portugal zou mooier zijn! Revanche

Maar goed..1 wedstrijd maakt nog geen kampioenschap :)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Deze is trouwens wel super :)

:cool:

19. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik vond ook dat donadoni veel te verdedigend en bangerig begon qua opstelling. precies wat jij zei had hij met minstens of de rossi of aquilani moeten beginnen. grosso had ook gewoon in de basis moeten beginnen. ze begonnen gewoon te verdedigend. ik hoop op een aantal wijzigen. ik vond del piero goed invallen en grosso ook dus ik hoop wat veranderingen de volgende wedstrijd...

nou ik heb bijna alle kwalificatie duels gezien (en daar ging het ook niet echt soepel) maar ze speelden toch wel erg slecht hoor. slecht positiespel en individueel waren er ook een paar zeer slecht bezig (camoranesi bijv).

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Donadoni had sneller Cassano in moeten brengen.En Van der sar haalt daar weer een paar ballen uit.Maar nederland wint verdiend.Als ze zo verder doen is de ek finale niet ver weg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina