MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Die je dan weer kan gebruiken om je 3de gitaar voor Guitar Hero te halen, en dan de rest van de Rock band set 8). Of heb ik het nu verkeerd?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Display vind ik echt van vitaal belang!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm... Zo heb ik niet gedacht, maar dat tientje wordt natuurlijk vervolgens weer aan wat anders uitgegeven. O-)
    Wat dus misschien een 3e gitaar voor Guitar Hero zou kunnen zijn...
    Ik niet! :mad:

4. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Display heeft twee grote voordelen

-Je kan nummers kiezen ipv steeds op de next toets te drukken bij de stone(Word echt irritant zelfs met maar 1gb)
    -Je weet hoe vol de batterij is

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou echt niet kunnen leven zonder display maarja doe natuurlijk veel meer dan alleen muziek luisteren op mn pod.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit te denken om de Creative EP630 te kopen. Maar ik heb nog nooit in-ear oordopjes gehad. Is dit erg "vreemd"? Of ben je er zo aan gewend.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik vandaag binnen gehad van bol.com. Had zelf nog nooit in-ears gehad. Ik moest wel even wennen, kreeg een beetje het gevoel of me oren helemaal dicht zaten(vrij logisch) na een tijdje begon het wel wat te wennen. Had wel een beetje dat gevoel dat je krijgt als je een berg op rijd/afrijd. Maar ben tot nu toe nog niet helemaal overtuigd. Vond de bass erg zwak, misschien moeten ze nog ingespeeld worden.

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dus alsof er een "druk" in je oor zit. Ook logisch natuurlijk met die bass. Ik wilde 'm ook bij Bol.com bestellen. Maar misschien toch nog even verder met m'n iPod oordopjes.

9. Shizzel

Shizzel Guest

Als je er bijvoorbeeld mee wil hardlopen ofzo kan je misschien beter zo'n setje met van die halve cirkels kopen; de EP-630's en volgensmij alle in-ears hebben het probleem dat als je tegen de draad aan schuurt, je dit hoort door de oordopjes heen.
    Zelf loop ik folders, en als ik de kabels van de oordopjes niet onder mijn shirt doe botsen ze tegen mijn jas aan, en dan heb je steeds dat irritante schuur-geluid.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat hebben de iPod dopjes dus ook volgens mij, want ik hoor dat ook wel 's en dan vraag ik me constant af wat dat is. Maar ik gebruik m'n iPod voornamelijk in de bus op weg naar school. Als ik de post doe heb ik 'm nauwelijks op aangezien ik de mensen dan niet kan horen die een praatje willen maken met de postbode! :+

11. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bass is gewoon zwak bij alle in-ear oordopjes tussen de 20-50 euro prijsklassen.
    De 630 heeft een zeer goeie prijs/kwaliteit verhouding want ik had eerst in-ear oordopjes van 50 euro van Sennheiser en de kwaliteit van de 630 is net zo goed

Ze zijn trouwens ideaal voor tijdens het sporten

12. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van sennheiser en de 630 zijn dezelfde oordopjes. Alleen is de indeling van de sennheiser iets anders (Draad kun je achter je nek door doen meen ik.) en de bass is toch wel meer dan gemiddeld aanwezig. Zwak zou ik het zeker niet noemen.

En ze moeten inderdaad een tijdje inspelen en dat gevoel in je oor had ik in het begin ook, zal wel een kwestie van wennen zijn. :)

13. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Mn Bass Freq's zijn speciaal gemaakt voor de Bass en hebben de beste bass die er is van oordopjes tot de 100-150 euro, terwijl ze maar 30 euro kosten.
    Ik val in herhaling:+

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Iemand al de games voor de Zune uitgeprobeerd? Vast niet, daarom ga ik het morgen maar eens proberen. :)

Ik heb het natuurlijk over DIT!

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hopelijk krijg ik deze week m’n Zune 8GB krijg en dan ga ik dat ook maar ’s proberen, want da’s wel lachen van die games op je Zune! :)

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een weekje op vakantie zonder internet, maar nog bedankt voor de post over de premium zune dopjes! Op oortjes die er eigenlijk alleen maar mooi uit zien zit ik niet echt te wachten, dus nu kijk ik wel even verder welke combo van zune/goede dopjes ik ga kaufen in NY.

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb gewoon Sennheiser oordopjes voor m'n Zune 80gb, en gebruik de bijgeleverde oordopjes voor de Zune 30gb.

Sowieso komt er uit de Zune standard al een beter geluid als uit bijvoorbeeld een Ipod, dus echt lang zoeken naar goede oordopjes ben je niet bezig. :)

[yt]uIsv0Ek4oOg[/yt]
    Had nog wat games op me Zune geinstalleerd...

Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik heb eindelijk m'n Zune 2nd Gen 8GB binnen en het is een hele vette speler (eerste indruk). Zowel van buiten als van binnen echt prachtig allemaal, maar ik moet wel even wennen aan die touchpad aangezien die vrij gevoellig is. Zometeen even de geluids- en videokwaliteit plus alle andere features checken. *)

Helaas wel een tegenvaller: Dit pakketje is onderschept door de Douane en ik heb €25,40 extra moeten betalen. :mad: In totaal ben ik nu dus iets meer dan €100,00 kwijt i.p.v. €80,00. Maar goed, het is nog altijd minder dan de adviesprijs en ik denk dat ik aardig wat plezier zal beleven. Als iemand nog tips of weet ik nog wat voor me heeft, dan hoor ik dat graag! :)

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    voor 80 euro wil ik er ook wel 1 :eek:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad, prachtig apparaat, 8 GB en maar 80 euro. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.