Heb de race van afgelopen zondag helaas moeten missen vanwege de ELE Rally in Eindhoven/Helmond Klik. Omdat ik niet de beschikking had over een opneemmedium heb ik het moeten doen met de highlight video's van Youtube... manman wat een ontzettend stomme actie van Lewis Hamilton... Licht op rood, twee stilstaande auto's voor je, een waarschuwing van je team, en dan NOG op iemand inrijden. En achteraf klagen dat de straf te zwaar is. Sjonge jonge, als Kimi daar niet stond was hij door rood gereden en kreeg hij de zwarte vlag. Stumpert. Echt lomp. Maar!!: wel héél vet dat BMW een 1-2 scoorde!!!
Begrijp alleen niet wat iedereen zo speciaal vond aan de actie van Massa. Twee auto's die wijdt gaan en Massa prikt hem binnendoor door gewoon zijn eigen lijn te rijden (moest ietsjes meer naar binnen). Als 'ie ze nou uitgeremt had ofzo...
En ik kan het niet uit de highlights halen... maar what the hell deed Kovalainen die race? Twee toppers die uitvallen, een teammaat met een potentiele overwinningswagen, en niet verder komen dan plek 9
Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2008