Uhm...2000kcal en niet er onder als je cut? Het is eigenlijk je onderhoud en maximaal 500kcal er onder. Voor de 1 is dat dan 1500kcal en de ander 3500kcal...ligt er net aan wat je onderhoud is. Enige uitzondering is wedstrijd cut dan doe je 100-150gr per dag aan koolhydraten, 3 a 3.5gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht en lading onverzadigde vetten. Dan is het meer dan 500kcal dat je onder onderhoud zit voor een tijdje.
3 dagen eten is niks mis mee...maar eet. Dat wat Furies nu weg werkt is niks meer dan 3 tussen doortjes zo weinig. Dat is crash dieten...snel resultaat op korte termijn. Daarna krijg je het 3x zo snel weer terug met nog wat extra's waardoor alle moeite voor niks was.
Goede onderarm oefeningen:
Doe je bicep oefeningen, maar als je bovenaan bent draai je pols naar binnen en span het even aan. Je kan ook reversed curls doen waarbij je dus de barbel of dumbel bovenhands vastpakt. Je kan wrist curls en zottman curls doen. De standaard Hammer curls pakken ook de onderarmen meer mee dan de meeste bicep curls.
Grip oefeningen zoals Plate Pinch, Farmer's hold, Farmer's walk, een gewicht aan een touwtje aan een stok omhoog rollen zijn ook allemaal goed. Vergeet de deadlift en bent over row oefeningen niet.
--
Zit te denken om
dit te halen. Wordt niet goed dat me linkerschouder een pees onsteking krijgt na een paar militairy presses. Schiet niet op zo. Dus dan dat supplement eens proberen en kijken of het dan minder is. Me pa had dat ook altijd. Kon hij paar weken trainen was de schouder geblesseerd en 6-8 weken uit de running. Kutte is dat je meteen geen rug oefeningen meer kan doen. Borst kan nog niet en benen kan ook gedaan owrden. Maar rug en Schouders kun je vergeten voor een tijd
Heb redelijke armen, maar als me kleine kut schoudertjes niet groter worden schiet het ook niet op qua verhouding.
Bleh en ik moet goedkoop adresje vinden om 1200caps visolie in te slaan. Die flesjes met 90-100 zijn in no time op als je er 6 per dag neemt.
Klik om te vergroten...