Okee.. een vaag probleem, sinds 2 dagen bevriest COD4 online.. dan reset ik hem meestal en kan ik weer een uurtje of twee vooruit.
Maarrrrr.. zonet weer gehad, reset gedaan en toen kreeg ik een rood lampjes recht sonder... alle kabels eruit gehaald en opniew erin gedaan, weer bevroor de game.
Hier komt ie, ik heb sinds een week een HD TV en mischien dat het probleem daar vandaan komt? de kabel die nu op HDMI staat? anders had ik dit nooit, en deze heb ik alweer een jaar. (is mijn 7de xbox 360).
ik kreeg deze foutmelding:
http://81.174.248.204/photos/xbox360error.JPG
weet niet 100% zeker of het ook "E 74" was, maar leek er erg op.
Zal morgen wel weer bellen met MS, maar mischien dat iemand hier dit al eens eerder heeft meegemaakt?
EDIT:
de foutmelding is E 79... HDD foutmelding, maar zonder HDD doet ie het ook.
zucht.. hij start al niet meer op, bevriest bij het begin scherm en dan houdt het op.
Was ik net level 9 prestige met COD4 ook nog, lijkt me de kans groot dat ik alle saves ga verliezen op mijn HD nietwaar? zal hem wel moeten meeleveren. GRID was ik lekker ver mee, oblivion was ik ver mee, maar dat koste uren, weken om zover te komen.. ga dat echt niet allemaal over doen.
Dat wordt dan xbox nummer 8... gaat lekker zo, zal een officiele klacht indienen tegen microsoft, want dit wordt mij iets teveel van het zotte.
Klik om te vergroten...