1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me idd dat de fout in je xbox zit, Gewoon even bellen naar MS , en dan hoor je wel wat je moet doen.
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik mijn HDD die op een premium 360 zat, ook gewoon gebruiken op een 360 elite?

    De 360 die kapot is zal morgen wel weer opgehaald worden door UPS.. kunnen we weer lekker wachten.
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Jep, HDD's zijn qua aansluiting onderling niet anders, alleen de grootte (20GB vs 120GB).
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag mailtje gekregen dat het reparatiecentrum mijn Xbox360 heeft ontvangen! :)
    Hopelijk komt ie snel weer retour.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoelang heeft het geduurt .. toen ze hem kwamen ophalen en dat je een mailtje kreeg dat ze hem hadden ontvangen?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dinsdag opgehaald, woensdag keek ik bij UPS en toen stond dat UPS 'm had afgeleverd en gisteren (donderdag dus) kreeg ik een mailtje van Microsoft dat ze 'm hebben ontvangen.

    /edit: En zojuist heb ik een mailtje ontvangen dat ze hem weer hebben verzonden naar mij! :cool:
    Dat is wel héél erg snel, lijkt erop dat ze dus gewoon een andere opsturen. Anyway..ik kan 'm dus binnen paar dagen weer verwachten! :D
    Damn..dat is snel.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wauw ja das inderdaad heel snel! Lijkt me wel kut als je opeens een andere 2de hands xbox krijgt.. maargoed..het kan ook zijn dat ze gewoon snel werken hehe :+
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.665
    Leuk Bevonden:
    17.868
    Lol.
    Ik doe net me 360 aan.
    Boem.
    Ring of Death.
    Mwah, dan heeft deze het nog wel het langst volgehouden, driekwart jaar ofzo..:+ YEEEEJJJJJ KAPOTTE XBOX NUMMER 5WOHOHOHOOOOO
    I LOVE MICROSOFT

    \o/\o/\o/\o/\o/\o/
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    nounou, UPS zou tussen 13 en 15uur komen... hoop toch wel dat ze komen ..
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Verdomd, jij bent een dag later dan mij, maar krijgt er nu al weer eentje terug? Lucky bastard :+!
    Ik krijg trouwens geen mailtjes, heb steeds zelf moeten kijken op service.xbox.com of er iets veranderd was.
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    zooooo.. mn xbox is eindelijk opgehaald ! :) nu maar kijken hoelang t gaat duren
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die wesite: service.xbox.com moet je het serviceaanvraagnummer invullen.
    ik heb dit echter nooit gehad, is het dan nog mogelijk om hier op de een of andere manier aan te komen?
    ben wel benieuwd waar mijn xbox nu is...
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is het referentienummer dat de persoon van de Xbox Klantenservice aan je geeft.
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Rivanov, wat heb jij gedaan zodat je echt status-update mailtjes van Microsoft kreeg?
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    a oke, ik dacht daar al aan, maar toen zag ik daar staan dat het er zo uitziet: SRX1234567890ID
    en in dat referentie nummer zitten helemaal geen letters, vandaar.

    maar hij is nog bij ups, dat ze even doorrijden daar :mad:

    die website klopt trouwens nog niet helemaal, want als ik kijk bij mijn xbox, via het serienummer staat er dat ik geen reparaties uit heb staan, als ik dan ga kijken, door in te loggen met het referentienummer, dan heeft hetzelfde serienummer ineens wel een reparatie :confused:
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    M'n emailadres doorgegeven aan de Klantenservice.
     
  17. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een referentienummer gekregen maar wat moet ikdaarmee eigenlijk?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121

    Het lijkt erop dat je grafische kaart naar the darkside is gegaan. Succes!
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    Woohoo!! Damn, het Xbox 360 Repair Centre is snel jonge! Eerst Rivanov, en nu staat er bij mijeen nieuw serienummer! Dus bijna 100% zeker dat ik een nieuwe Xbox 360 krijg :D.

    Ik bel even de support-lijn of er al een nieuw UPS-trackingnummer voor de terugweg is.

    Edit: Jep, lekker snel werken ze daar: labels zijn al helemaal klaar, en wordt maandag meegegeven aan UPS, dus "binnen een week" heb ik hem binnen, maar dat duurt maar 1 dagje :D. Typisch wel weer de dinsdagmiddag binnen dat mijn proefwerkweek begint, voordeel is dat woensdag maar 1 PW is (Natuurkunde... ). En die dinsdagmiddag ook 12 uur klaar, en woensdag na 10 uur weer klaar! YAY!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina