[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon gaan voor de winst. Natuurlijk niet hetzelfde team opstellen wegens de gele kaarten en het voorkomen van eventuele blessures. Ik ga er ook gewoon vanuit dat ze gaan voor de 9 punten. En Roemenië wil ik liever niet tegenkomen in de kwartfinale als je ziet hoe moeilijk we het hadden in de kwalificatie...

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onzin, we moeten gewoon winnen van Roemenië. Het liefst met zo groot mogelijke cijfers. Laat ze maar bang worden!

Bovendien kan van Basten een record grijpen, nl. 38 wedstrijden als bondscoach winnen, maar dat lukt hem alleen als hij álle wedstrijden dit EK wint. :cool:

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu zit er een grote kans in dat we Italie of Frankrijk weer in de halve finale tegenkomen. Dan is er de mogelijkheid dat wij verliezen. Dat zou best zuur zijn.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ohja, want de vorige resultaten tegen Frankrijk en Italië waren maar net aan... Als wij nou met 4 of 5 - 0 van Roemenië winnen, een land waar Frankrijk en Italië niet eens van konden winnen, waarom zouden wij dan bang moeten worden om één van die twee nog een keer tegen te komen? Bovendien gaan ze er toch uit in de kwartfinale tegen Spanje :)

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Spanje zien voetballen? Ik denk eerder dat we spanje tegenkomen in de halve finale als wij die zelf halen:)

Edit/ Was dus gericht aan de post boven die van joene;)

6. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als nederland roemenie laat winnen dan verliezen ze 23 miljoen. Dat is hoger dan de hoofdprijs

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt zo onzin al die mensen die zeggen "Laat Roemenie winnen!!!" Wat voor nut heeft dat? Zowel Frankrijk als Italie konden niet winnen van Roemenie, dus hoe ben je zo zeker dat hun veel slechter zijn? En je moet gewoon altijd voor de winst gaan, en je niet bezig houden met lotingen en dat soort onzin. Stel je voor dat je Roemenie laat winnen en ze ons dalijk in de Halve Finale eruit schoppen. Geef wat spelers rust en stel wat reserves op zodat ze zich kunnen bewijzen. Maar nooit iemand zomaar laten winnen, ze zijn nu geweldig bezig en express verliezen zou dat alleen maar verpesten.
    En zoiezo denk ik dat we Spanje in de halve-finale krijgen, wie er dan ook 2e wordt in onze poule.

En je zou alleen maar worden uitgelachen door de rest van Europa. En vergeet niet dat wij er ook bijna uitlagen toen Tsjechie al gekwalificeerd was en wij alleen door zouden gaan als Tsjechie de laatste wedstrijd won van Duitsland, en dat deden ze ondanks dat ze al gekwalificeerd waren. Fair play is het beste.

Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens nitram

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oh dat heb je ook pas 60001210x gezegd.

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen onzin. Het nut; de kans dat een land als Frankrijk/Italië nog groeit in het toernooi is groter dan dat Roemenië ineens boven zichzelf gaat uitstijgen. Dat ze ons straks in de halve finale er misschien uitschoppen is natuurlijk geen argument, het gaat erom dat je eventueel het zwakste land door wilt hebben. Niet bezig houden met lotingen is echt onzin, als je er echt voordeel uit kunt halen is het wel erg dom om allemaal te roepen dat je alles wilt winnen.

Maar in dit geval zou ik het ook niet doen. Het is geen onzin om het wel te doen, maar zo'n flow waar Nederland nu inzit kun je beter niet onderbreken, denk ik. Wat dat betreft ben ik het met je eens. Ik denk dat je het beste mensen die rust willen rust kunt geven en mensen die op scherp staan ook niet laten spelen, maar dat zal van Basten ook wel begrijpen. Maar mensen die scherp staan, is hetzelfde verhaal als de loting; je laat ze niet spelen, ook al wil je winnen, omdat je de kennis hebt dat ze eventueel de wedstrijd daarop niet mee kunnen doen. Precies zo'n voorbeeld van even nadenken en misschien iets minder je sportieve plicht uitvoeren.. Dat verhaal van Duitsland is mooi, maar als je wat wilt winnen hoef je niet altijd sportief te doen. Dan lacht de rest van Europa ons maar uit, ik weet wel wie er het laatst lacht als we straks twee 'makkelijke' wedstrijden hebben naar de finale.

Kortom, ik ben het met je eens maar alleen maar roepen 'alles winnen!', 'fair play' is gewoon onzin.

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756

Die zouden ze nu eigenlijk moeten uitzenden, maar dan met nieuwe beelden.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    mooi gevonden Biba goud materiaal!!

Als je dag van toen, houd ik van jou.
    Misschien onterecht, want wat win je nou!

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    _O_Queresma_O_ achter het standbeen voorzet geven..

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar duitsland was ook wel slecht toen hoor :lol:
    speelde zelfs 0-0 tegen .. letland ofzo? _0/
    maar tsjechie speelde toen alleen met de keeper en 10 invallers

maar een B team hoeft juist niet slechter te zijn...want al stel je bijv huntelaar, de zeeuw, heitinga op die willen echt wel ff laten zien dat ze gewoon in de basis moeten. Bovendien kun je als prof niet op het veld staan om te verliezen.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies met een B team is niks mis, want die spelers willen zich bewijzen en laten zien dat ze een basisplaats waard zijn. Dat is misschien ook wel een kracht van dit elftal, het verschil tussen reservespelers en basisspelers is niet enorm groot.

Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje saaie wedstrijden nu :mad:

Ik hoop dat Zwitserland straks eentje erin prikt, desnoods met veel te veel mazzel.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    net de paal geraakt na een mooie knal. ik had 1-1 gegokt, is nog goed mogelijk

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    goal!!! zo best knap:) helaas denk ik dus dat portugal er nog 1tje inprikt.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi gedaan inderdaad :D Mooi voor de supporters, mooi voor de coach, mooi voor de spelers. Nu goed verdedigen!

Deel Deze Pagina