[XOne] je Porten openzetten van je Router

Discussie in 'Games' gestart door BuLLz, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLz

    BuLLz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Weet niet of er al een topic over bestaat maar ik maak het even duidelijk

    1

    als eerste moet je in je router komen dat doe je als je internet explorer opent en dan in je zoekbalk je IP Adres intikt http://www.mijnip.nl/ <-- Site om je IP te zien , kopieer het dan en plak het in je adres balk

    2
    dan vraagt hij om een Username en een Wachtwoord Er zijn veel verschillende Routers met verschillende Usernames en Wachtwoorden
    dus als je er niet in kan probeer iets met username : Admin wachtwoord : useruser . ofzoiets maar je kan het ook gewoon in de handleiding van je router vinden.

    3 ok ben je in je router ga je naar add port of wat er ook staat ... BEL XBOX LIVE op voor de porten die je open moet zetten want die ben ik al weer vergeten . als je de porten hebt moet je die persoon even erbij houden dan gaat het iets makkelijker met open zetten.

    4Staat ze open moet je een betere verbinding hebben en ook meer mensen kunnen joinen

    ik hoop dat het bij heel veel mensen gaat lukken

    Veel Succes :thumbs:

    -BuLLz-

    _0/
     
  2. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is al een thread voor.

    Verder geloof ik niet dat je met je ip bij je router kan komen, volgens mij heb je daar het ip van je router voor nodig.
    De poorten die open moeten zijn trouwens 3074 en 88.
     
  3. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    voor je router ip kan je gewoon in je ipconfig kijken bij uivoeren>cmd en dan tik je ipconfig in. dus zo duidelijk heb je het niet gemaakt bullz:p want het kan dus veel makkelijker zonder dat je naar mijnip.nl gaat en microsoft belt..
     
  4. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar 212.120.76.*** (Mijn IP) ga dan krijg ik mijn webserver hoor geen router :'-(

    [​IMG]
     
  5. BuLLz

    BuLLz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: ik belde xbox en zei dat het zo moest en het werkte :p
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Niets persoonlijks hoor... Maar zo te lezen heb je er zelf ook de ballen verstand van :9

    Je maakt een (goedbedoelde) thread om ons te helpen, en vervolgens verwijs je ons naar MS zelf omdat je het eigenlijk toch niet weer.
     
  7. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    gooi hier maar een slotje op :x
     
  8. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal kan je je router gewoon ingaan met de code: http://192.168.1.1

    Meetstal kan het zonder xbox support

    Meestal hebben ze hier een site voor: portforward.com of iets in die richting:p
     
  9. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    no man vrijwel elke router heeft ander ip. het begint inderdaad wel met 192.168 maar dat 1.1 is vrijwel altijd anders.

    Op portforward kan je inderdaad een heel eind komen met het forwarden van je router.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zoals gezegd; hiervoor hebben we al een thread. Wel bedankt voor de moeite :)

    -slotje-

    /Mod Welk slotje? *plaatst slotje* :+ - Cookie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina