De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je aan een Sony Ericcson Music Phone al een goede, goedkope telefoon die aan je eisen voldoet. De vraag is alleen, loopt je contract af en ga je een nieuw toestel kiezen en het contract verlengen of wil overstappen naar prepaid slash kleiner abbonement?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik verleng het contract.

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Iemand al die gaat wachten tot de iPhone? Ik zou het abbo dat je erbij moet nemen wel eens willen weten.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    daar hebben we het Iphone topic voor he xD

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal heb je dan maar een beperkte keus waaruit je kan kiezen (wanneer je niet bijbetaald). Ofterwijl informeer even bij je provider welke toestellen je gratis kan kiezen. Maak daar een selectie uit, vergelijk deze en vraag eventueel je mening hier. Het is me namelijk niet echt duidelijk welke telefoons binnen je budget liggen en welke buiten. Als jij van je provider een telefoon mag uitzoeken van 20 euro of van 200 is dit wel even een verschil en kan je natuurlijk het best kiezen voor een telefoon van rond de 200. Ofterwijl, verschaf wat meer informatie...

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een Qtek 8310 sinds kort en wil er GPRS op of soort van tomtom, hoe kan dat mag ik vragen en wat moet ik dan downloaden? Dankje!

Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    BT GPS muisje scoren (65 euro @ max denk ik) + TomTom (liever Igo) van de piratebay trekken :)

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil graag een Blackberry kopen. Ik heb nu een Hi abonnement met €5 per maand internet, maar moet ik mijn abonnement dan ook om gaan gooien naar een Blackberry abbo? Of is dat niet nodig?

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kocht voor € 49 een Bluetooth Blumax GPS reciever.

De muis wordt geleverd met een 12v en 220v adapter.
    Het verkrijgen van een fix (SIRF III Chipset) gaat supersnel.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wilde ik vandaag de HTC Touch Cruise gaan halen omdat m'n Hi abbo bijna afloopt. Dus ik vragen hoeveel ik nou kwijt zou zijn voor dat ding met een Hi abbo van 30 euro. Moest ik nog 220 euro bijbetalen =/. Kwam omdat Hi weinig moeite stak om klanten te houden, maar liever nieuwe klanten had. Als ik nu een nieuwe abbo afsloot bij vodafone koste hij maar 40 euro :confused: . Echt té vaaag.

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tip, zeg je abbonement op. ( denk helaas wel paar maanden opzeg termijn )
    net voordat je opzegtermijn afloopt ga je nieuwe telefoon halen, dan moet je in de winkel effe vragen hierna, maar dan bellen ze dat je je hi abbo toch niet wilt opzeggen, dan krijg je de nieuw abbonement korting en nog 50 euro extra omdat je je bedacht hebt.

hierdoor een k850i die 250 euro bij hi20 was voor 50 euro gekregen:)

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb tegenwoordig horloges met mobiel er in! als je intresse hebt ik verschillende modellen!

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk die dingetjes erbij maar er was een mogelijkheid wat software te downloaden etc maar weet niet wat en hoe....

14. Remco

Remco Guest

:lol: haha, ow sorry, maar dat klinkt echt volslagen nutteloos.. Dan voel je je echt zo'n michael knight die in z'n horloge staat te praten..

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nee hoor want er zit een bluetooth setje bij

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Maar goed, ik wil overstappen op een andere provider. Ik wil overstappen op vodafone, maar totaal geen ervaring met ze, iemand hier wel?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zit er nu al 6 jaar bij en ik vind het de beste.

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij ook geen andere meer.
    Een perfecte bereik en een zeer goede klantenservice.

19. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de een of andere manier als ik een playlist maak op mn W810i en ik heb er 2 gig of meer in die helemaal vol zit, krijg ik de hele tijd fail :confused:

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    mijn abbo loopt af eind juli en ben een beetje opzoek naar een nieuwe mobiel. Heb nu t-mobile relax en wil dan overstappen naar flex. maar hoe zit dat eigenlijk met een nieuwe telefoon?? krijg je een paar weken voor het verloop van je abbo een mail met daar alle telefoons die je kan selecteren voor een contract verlenging? of moet je daar echt zelf naar op zoek gaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina