MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Helaas is het wat duurder geworden, maar het is nog altijd een goede deal ja. Ik heb er nu wat mee kunnen spelen en wat me opvalt is dat de beeldkwaliteit echt geweldig is. Alles is heel erg kleurrijk en scherp en goed leesbaar terwijl dit scherm niet zo heel groot is.

Wat minder te spreken ben ik over de geluidskwaliteit, want dat valt me erg tegen. Ik heb nog geen equalizer o.i.d. gezien en volgens mij is dat er ook niet. Ik ben heel erg van de diepe lage tonen en die mis ik helaas. Ook vind ik het geluid een beetje schel, maar misschien is het gewoon even wennen.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Equalizer zit zowel in mijn 30gb als 80gb (staat onder settings>music), ik weet niet hoe dat zit in de 8gb. Daarnaast zal het schele geluid wel door de oordoppen komen, want heb al meerdere mp3 spelers gehad (Ipod, Usb stick mp3, Archos) En de Zune overtreft die gemakkelijk. Maargoed zoals ik al zei de 8gb heb ik niet.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.918
    Ik ben van plan een Creativ Zen 4 GB te kopen, en hier kan ik hem voor 88 euro inclusief kopen
    Klik

Vraag me alleen af, of ik er kan voor zorgen dat bijv. al mijn muziek van Atmosphere in de map van Atmosphere gaat en niet dat al mijn nummers door elkaar staan. Tevens, ik zie dat je met geheugenkaartjes je GB kan uitbreiden, zeer goed vind ik dat. Hoe duur kost zo'n 4 GB kaartje in de winkel of internet, want anders kan ik net zo goed de 8 GB editie kopen. En is het een beetje een aardige speler ?

Alvast bedankt! :thumbs:

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.918
    Ik ga denk ik voor de 4 GB, voor mij is dit nu genoeg. Dit kan je er toch ook in gebruiken ?.

Dan koop ik die, en zo'n 2 GB en dan heb ik 6 GB. Dat is damn genoeg voor mij :cool:

/ Oja, hij speelt wel .avi af he ? Alvast bedankt :) En of er een adapter bij zit die via de stopcontact gaat om op te laden :)

Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  6. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Die ontbreekt bij de 4 en 8GB dus en dat vind ik een beetje jammer aangezien iedereen wel een andere voorkeur voor geluid heeft of als je bijv. een hoorstornis hebt, dan is het ook wel handig om het geluid aan te kunnen passen. Ik ben een Meizu Mini Player gewend en daar is het geluid oneindig in te stellen. Maar goed, dat mis ik heel erg en ik gebruik een Sennheiser CX-300. Ik denk niet dat je kunt zeggen dat die slecht zijn, want die leveren normaal zeer goed geluid alleen nu komt het vrij slecht naar voren door de standaard geluidsinstelling van deze Zune. Ook ben ik niet echt te spreken over de software die wordt gebruikt. Ik vind het allemaal een beetje omslachtig, maar dat komt misschien omdat ik altijd lekker via de verkenner kon knippen en plakken. Verder heb ik gemerkt dat de software vrij veel van je systeem vraagt en ik vind het altijd wel fijn als dit soort programma's lekker licht zijn.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh software voor een mp3 speler vind ik ook altijd onzin, ik hou er persoonlijk ook niet van. Maargoed Itunes vraagt ook meer van je pc als wmp11 of winamp. En aan je oordopjes ligt het idd niet, wel jammer. Ik heb zelf ook Sennheiser en er komt zeer goed geluid uit, maargoed dan zit er dus een groot verschil in tussen de 8gb en de 30/80gb versies. Je kan ook je Zune hacken dan kan je gewoon drag/drop gebruiken staat ergens op de Zuneboards die hack.

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een betrouwbare site waar ik de Zune kan bestellen? Liefst met eigen (goede) ervaring. Alvast bedankt!:)

9. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eBay ;) Gewoon een goede shop zoeken.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet om de zoveel tijd even hier kijken http://stores.ebay.nl/TheCheetahExpress

Daar heb ik hem zelf gekocht, 200,- incl. verzenden voor de 80gb, snelle verzending ook.

11. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij speelt alleen de Creative zen V plus direct avi bestanden af

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Als jullie de keuze hadden tussen een Cowon D2 of een Clix2 , welke zouden jullie kiezen? Alle 2 met 8G. Ik heb de Cowon al gehad namelijk,maar hij is stuk gegaan en wil een nieuwe. Maar wel een vette met onwijs goed geluid, en dan niet wat de meeste zeggen: Een Ipod heeft ook goed geluid......

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat er een tijdje naar te kijken ,maar ik kan me niet voorstellen dat een touchscreen handig is bij een Mp3 speler.. Daarom ga ik ooit nog eens een Clix kopen ipv de Cowon..

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Oke, ik heb zelf altijd fijn kunnen werken met de Cowon, daar niet van. Maar ik vind hem zo log: Dik en vierkant...8)

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ipod heeft geen goed geluid, oordopjes hebben een goed geluid niet het ding zelf.

(althans dat zeggen de 'experts', en ik ben het daar ook wel mee eens als ex-Ipodder)

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0

Om deze maar even terug te halen...

Hij bedoeld in zijn post dat hij juist geen Ipod wil vanwege het geluid excess-denied. Ik weet niet exact wat het prijsverschil tussen de clix en de cowon is. Mocht dit niet veel verschillen komt de clix toch het beste uit de test qua geluid.

Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Mijn dank is groot, ik wou hem bijna weer op gaan zoeken! :+

@Danger
    I Know, maar ik denk laat ik hem dan gelijk vertellen waar het wel aan ligt als je opzoek bent naar goed geluid, koptelefoon en oordopjes. :)

Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had de cowon D2 samen met goede oordopjes van AKG. Tevens heb ik die op een Ipod gezet en geluisterd....haha laat me niet lachen en dat mensen zoveel geld voor dat willen neerleggen.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh ik heb zelf een Ipod gehad, maar snap ook niet wat iedereen toch zo geyl vind aan Ipod's het zal wel door die hele Apple hype komen, en omdat het er gelikt uitziet (Iphone) maar als het op geluidskwaliteit neerkomt is een Ipod mwha...

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf de Samsung ypp2 en die bevalt me super. Touch werkt ook bizar goed vind ik! Oordopjes die erbij zitten zijn ook erg goed! Maar gebruik ook de logitech Free pulse (aanbieding nu op ibood) En die is ook erg goed! En bleutooth!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina