Mijn exemplaar is vandaag verzonden. Ik had het spel besteld bij gcshop. Dus als het goed is heb ik hem morgen in huis. Dus kan niet wachten tot het morgen is
Er zijn toch genoeg previews geweest en gameplay video's als je een beetje het nieuws in de gaten hebt gehouden. Tennis als sport is zeer populair, maar als spel is het minder populair. Het oogt natuurlijk niet zo spectaculair zoals een shooter. Daarom wordt er misschien niet zoveel over gesproken. Er valt ook weinig over te zeggen. De nieuwe aanpassingen in de gameplay ervaar je pas met een controller in de hand. Op basis van de gameplay filmpjes kan ik er weinig over zeggen. Je ziet wel een stuk meer unforced errors, maar je weet nog niet hoe die tot stand komen. Morgen dus even goed testen. Ik ben vast al een tijdje bezig met het maken van een character. Daarna even een beginnetje maken met de singleplayer. En dan kan ik het niet laten om ook even online te spelen.
Inderdaad, ik ben erg benieuwd hoe hij is, en zal hem misschien over een tijdje ook oppikken als hij écht veel beter is dan TS2
Heb hem vanmiddag gehaald bij de FRS en moet zeggen, het is echt heel erg wennen die besturing maar moet wel zeggen dat als je door hebt dat het wel erg lekker speelt. Het speelt gewoon een stuk realistischer en je moet gewoon heel goed bewegen anders ben je telaat bij de bal
Is het nu echt realistischer geworden of is het nog steeds een beetje zo'n spel waarin reactievermogen (met al die risk shots) het belangrijkste is.
risks shots zijn zowiezo erg moeilijk te doen omdat je niet echt een balkje ziet met wanneer je de perfecte service slaat op risk shot. Ik zit nu een uurtje te spelen maar ik heb nog geen partij gewonnen op moeilijkheidsgraad normal. Het voelt voor mij een stuk realistischer dan deeltje2
heb de career mode nog niet geprobeerd. Ben nu alleen maar bezig om het tennissen onder de knie te krijgen in Exhibition
kzit nog te twijfelen of ik deze op de wii of op die xbox neem... op de xbox heb je betere online mogelijkheden maar op de wii heb je weer hele vette besturing
lol, ik vind tennisspellen juist nooit snel vervelen. Met Top Spin 2 heb ik me een half jaar vermaakt. Met Virtua Tennis 3 ruim een jaar. En dan speel ik het echt een aantal keer in de week. Ik vind het echt geweldige spellen. Nu ik hier de verhalen lees van Maver krijg ik helemaal veel zin. Vandaag vroeg naar bed, dan is het eerder morgen
ik las nu net pas dat het morgen al uitkomt. Had ik niet gedacht en heb nog niks over een demo gehoort. Ik ga hem dan maar bestellen denk ik.
ik wacht toch eerst de demo af. vond deel 2 toch tegenvallen. Try before I cry zullen we maar zeggen! Dus laat die demo maar komen?