1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand uit mijn friendslist uit Belgie heeft hem al dus hij is al verkrijgbaar op sommige plaatsen
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mijn exemplaar is vandaag verzonden. Ik had het spel besteld bij gcshop. Dus als het goed is heb ik hem morgen in huis. Dus kan niet wachten tot het morgen is :)
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof de hype rondom een game bepalend is voor de release date :')
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er zijn toch genoeg previews geweest en gameplay video's als je een beetje het nieuws in de gaten hebt gehouden. Tennis als sport is zeer populair, maar als spel is het minder populair. Het oogt natuurlijk niet zo spectaculair zoals een shooter. Daarom wordt er misschien niet zoveel over gesproken. Er valt ook weinig over te zeggen. De nieuwe aanpassingen in de gameplay ervaar je pas met een controller in de hand. Op basis van de gameplay filmpjes kan ik er weinig over zeggen. Je ziet wel een stuk meer unforced errors, maar je weet nog niet hoe die tot stand komen. Morgen dus even goed testen. Ik ben vast al een tijdje bezig met het maken van een character. Daarna even een beginnetje maken met de singleplayer. En dan kan ik het niet laten om ook even online te spelen.
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Zolang je ons maar op de hoogte houd van je bevindingen!
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik ben erg benieuwd hoe hij is, en zal hem misschien over een tijdje ook oppikken als hij écht veel beter is dan TS2
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb hem vanmiddag gehaald bij de FRS en moet zeggen, het is echt heel erg wennen die besturing maar moet wel zeggen dat als je door hebt dat het wel erg lekker speelt. Het speelt gewoon een stuk realistischer en je moet gewoon heel goed bewegen anders ben je telaat bij de bal
     
  8. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het nu echt realistischer geworden of is het nog steeds een beetje zo'n spel waarin reactievermogen (met al die risk shots) het belangrijkste is.
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    risks shots zijn zowiezo erg moeilijk te doen omdat je niet echt een balkje ziet met wanneer je de perfecte service slaat op risk shot. Ik zit nu een uurtje te spelen maar ik heb nog geen partij gewonnen op moeilijkheidsgraad normal. Het voelt voor mij een stuk realistischer dan deeltje2
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar is hij wel leuk?

    En verveelt het ook niet snel (net zoals bij veel andere tennis games)?
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ikzelf vind hem erg leuk en het heeft mij nu na 2 uurtjes spelen nog lang niet verveelt
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zit er ook een uitgebreide career in?
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    heb de career mode nog niet geprobeerd. Ben nu alleen maar bezig om het tennissen onder de knie te krijgen in Exhibition
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    kzit nog te twijfelen of ik deze op de wii of op die xbox neem... op de xbox heb je betere online mogelijkheden maar op de wii heb je weer hele vette besturing:confused:
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    lol, ik vind tennisspellen juist nooit snel vervelen. Met Top Spin 2 heb ik me een half jaar vermaakt. Met Virtua Tennis 3 ruim een jaar. En dan speel ik het echt een aantal keer in de week. Ik vind het echt geweldige spellen. Nu ik hier de verhalen lees van Maver krijg ik helemaal veel zin. Vandaag vroeg naar bed, dan is het eerder morgen ;)
     
  16. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem vandaag ook maar halen. Iemand zin om online een potje te doen vanavond.
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las nu net pas dat het morgen al uitkomt. Had ik niet gedacht en heb nog niks over een demo gehoort. Ik ga hem dan maar bestellen denk ik.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik wacht toch eerst de demo af. vond deel 2 toch tegenvallen.

    Try before I cry zullen we maar zeggen!

    Dus laat die demo maar komen?
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo van TS2 kwam ook pas ver na de release, helaas...
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht ook dan de demo af want ik vind persoonlijk dat tennis games snel vervelen
     

Deel Deze Pagina