[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga denk zo ff bij de Media Markt kijken of het PS3 pakket er ligt met deze game erbij. Vriendin heb ik omgepraat ;) Nu maar hopen dat ze hem daar hebben :)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als ik jou was zou ik ze echt op volgorde spelen: 1- > 2 -> 3. Deel 3 komt chronologisch misschien eerst, maar het verhaal loopt anders helemaal door de war. Je komt door deel 3 al achter dingen die elementen uit deel 1 en 2 verraden.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vanmiddag uitgespeeld! Tjezus, wat een game zeg. Niet normaal meer. Heb echt constant aan m'n scherm gekluisterd gezeten. Wat een prachtig einde zeg! Potverdikke. _O_

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    WOEI! Ik heb dus de PS3 gehaald, met MGS4 erbij :D Jammer dat ik echt kapot moe ben... Ben nu de PS3 aan het installeren (net op het netwerk gekomen) en ga zo slapen. Morgen weer om half zeven werken, daarna gamen :D

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even terugkomende op het MGO verhaal : je kunt dus met je Game ID ingame een gratis character aanmaken en registreren, die kun je een naam geven en dat is dan ook gewoon je zichtbare ingame nickname. Das wel beter opzich. Mocht je je gekozen face/voice/nickname van je eenmaal geregistreerde char echter willen veranderen, dat kan niet dus denk ff goed na over de keuzes die je maakt. Wil je toch iets veranderen, dan zul je een tijd moeten wachten waarna je je geregistreerde char kunt verwijderen en opnieuw een nieuwe char kunt aanmaken/registreren, in hetzelfde (ik neem aan nog steeds gratis) char slot. Uiteraard ben je dan wel al je tot dan toe behaalde stats voor de verwijderde char kwijt. Je kunt natuurlijk ook gewoon een nieuw char slot kopen, maar dat kost dus geld.

Goed, hoop dat dat duidelijk is. Verder heb ik MGO vanavond even geprobeerd en ik vind het toch best geinig. Het speelt eigenlijk gewoon hetzelfde als MGS4, maar dan online. Probeer nu met wat vrienden iets op te zetten om de komende tijd ook wat MGO te gaan spelen. Wie weet wordt het nog wat :)

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Jep, dit is ingame!

Je hebt ook een camera als item in de MGO. Je moet hem als item equipen, en dan met rondje aanzetten. Dan zie je al meteen dat de camera actief is, en druk je dan op bijvoorbeeld printscreen op je toetsbord dan maakt hij de foto. (Het kan ook met een knop op de controller, weet alleen zo ff niet meer welke.. :emo: )

Vanavond MGOnline!

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen last van dat als je een tijdje MGS4 speelt, je ineens geen verbinding meer hebt met playstation network? ik heb dat iig... dan meld die me uit het niets af. Een vriend van mij heeft hier ook last van af en toe

8. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou heb eindelijk tid om met MGS 4 te beginnen

men... wat is dit moeilijk .... moet echt weer ff wennen

9. Pretender

Pretender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En gisteravond de game uitgespeeld. Wouwie!!
    Weliswaar op easy maar we gaan vrolijk overnieuw beginnen op normal.
    Game speelt lekker en eenmaal bezig kun je niet snel meer stoppen want je wilt verder.
    Enige wat me stoorde op een gegeven moment waren de filmpjes. Deze duren soms wel erg lang maar natuurlijk moet je deze (sowieso de 1ste keer) geheel uitkijken. Nu dat ik de game voor de 2e maal op normal ga spelen zal ik merendeel van de filmpjes skippen behalve die vetgave actiefilmpjes :thumbs:

10. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  12. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf, daar was ik al naar op zoek! Heeft er niet iemand een bestandje met dat fluitje wat je hoort als de game klaar is met laden? (leuk als sms-toon)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, mijn telefoon pakt schijnbaar geen .wave bestanden. Zou iemand er voor mij ff een MP3 formaatje van kunnen maken en het bestandje ergens uploaden ? Stuur maar een PM met een linkje ofzo, mijn dank is groot ! :)

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Whoepie, ik heb vandaag mijn PS3 + MGS4 pack console pack eindelijk ontvangen. Zojuist eff mijn 360 unplugged en de PS3 aangesloten. Ziet er erg strak uit wat ik tot nu toe van MGS4 heb gezien!

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    pm me je mailadres daan mail ik je een mp3tje ervan (of een m4r of acc)

17. armadillo360

armadillo360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen met Act 2 en het is in sommige locaties zo donker dat ik niks kan zien zonder de Solid Eye op nachtkijker te zetten. Als ik zo'n hut binnenloop is het gewoon zwart. Hoort dit zo of moet ik de brightness van mijn tv extreem hoog zetten?

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zet de brightness (of welke optie het ook juist deed in MGS4) in MGS4 zelf wat hoger, heb ik ook gedaan want anders zag ik ook niets in die huizen.

Maar bij act 2 die eerst hut (die in het midden staat) is dat normaal. Het is daar nacht en als je dan een huisje binnen gaat waar geen licht brand dan is het vrij normaal dat je geen steekt ziet.

19. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld! en fantastische game! beste op de current gen consoles.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoop dat de mijne morgen in de bus valt... Ben nu toch wel erg benieuwd. :cool:

Deel Deze Pagina