Even terugkomende op het MGO verhaal : je kunt dus met je Game ID ingame een gratis character aanmaken en registreren, die kun je een naam geven en dat is dan ook gewoon je zichtbare ingame nickname. Das wel beter opzich. Mocht je je gekozen face/voice/nickname van je eenmaal geregistreerde char echter willen veranderen, dat kan niet dus denk ff goed na over de keuzes die je maakt. Wil je toch iets veranderen, dan zul je een tijd moeten wachten waarna je je geregistreerde char kunt verwijderen en opnieuw een nieuwe char kunt aanmaken/registreren, in hetzelfde (ik neem aan nog steeds gratis) char slot. Uiteraard ben je dan wel al je tot dan toe behaalde stats voor de verwijderde char kwijt. Je kunt natuurlijk ook gewoon een nieuw char slot kopen, maar dat kost dus geld.
Goed, hoop dat dat duidelijk is. Verder heb ik MGO vanavond even geprobeerd en ik vind het toch best geinig. Het speelt eigenlijk gewoon hetzelfde als MGS4, maar dan online. Probeer nu met wat vrienden iets op te zetten om de komende tijd ook wat MGO te gaan spelen. Wie weet wordt het nog wat
Laatst bewerkt: 19 jun 2008