[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, las het net ook op internet. Echt verrot voor Boulahrouz. Hij draait een geweldig tournooi, heeft alle wind mee en dan krijg je dit bericht...Sterkte.

En ik denk persoonlijk dat dit weer voor een gigantische domper gaat zorgen in de selectie. Hetgeen wat me het meest opviel was dat er nog geen enkel chagrijnige kop te bespotten was op de trainingen, nu is de sfeer geweldig gekelderd...Hopen maar dat Rusland de eerste wordt die hiervoor gaat boeten (niet letterlijk natuurlijk, maar Nederland dat er nu voluit voor gaat).

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Sterkte Boulah! We zouden je hard kunnen nodig gemoeten hebben tegen de Russen maar dit gaat toch echt voor!! z'n vrouw was toch 22 weken zwanger?? dus een ongeboren kindje denk ik ofniet?

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    nee, het kindje was te vroeg geboren.. daarna is het gestorven.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Echt heel veel respect voor Boulahrouz. Had niet verwacht dat hij zou spelen.

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  5. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    zeker Respect voor Khalid!!! ik hoop dat een beetje afleiding hem goed doet want dit is natuurlijk erg klote voor hem en zn vrouw

6. Bassie_

Bassie_ Guest

Vraag me af of dat wel slim is. Dalijk veroorzaakt hij een domme penalty / rode kaart of iets dergelijks en dan heb je de popjes helemaal aan het dansen.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Knap van hem hoor!

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat risico heb je altijd met hem :+

9. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog, liever een Boula die miss enigsinds is afgeleid dan een Melchiot op volle kracht

10. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    @ hierboven::lol:_O_

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hulde voor ons aller Khalid!

Ik hoop dat hij hierdoor wat afleiding krijgt en dat hij die Sovjets helemaal uit de wedstrijd speelt.

Is het trouwens bekend of NL met rouwbanden gaat spelen of dat er minuut stilte komt?

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Knap van Boulahrouz dat ie toch doorgaat. Ben benieuwd of het nog enige postievie of negatieve invloed heeft op zijn spel.

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Robben werd in het begin juist uitgefloten in Engeland door zijn struikelpartijen. Later deed hij het niet meer zo. Dat is niet in Spanje begonnen hoor..

En wat je zegt over Figo, prima. Sommige mensen kunnen er blijkbaar ook zo naar kijken. Ik vind het in elk geval heel triest en vooral vervelend om naar te kijken. Bij mij persoonlijk staat deze voetballer in elk geval op no 1. als het gaat om de meest irritante voetballer ooit. Of misschien toch Lothar Matthäus :+ Nah, toch Figo. :cool:

--

Respect voor Boulah. Ben heel benieuwd naar zaterdag!

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja als je altijd geblesseerd was, dan is het ook niet moeilijk niet meer te vallen. Sindsdat hij in Spanje speelt doet hij dat niet meer.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    8)

Ik stop hiermee. Kut Spanjool jij. :cool:

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oei dat is wel naar voor Boula...

Nu kan ik mij toch niet van de gedachte ontnemen dat het beter is dat je kind nog ongeboren sterft dan dat het 12 jaar is ofzo...
    Maar dat staat eigenlijk los van het feit dat het gebeurd is...

In ieder geval respect dat hij wil spelen, ik denk dat het wel een positief impuls kan geven, maar het kan ook frustratie opwekken als het niet lukt. Misschien kan hij aangeven gewisseld te willen worden als het niet goed gaat. Vond hem goed spelen de laatste wedstrijden.

Wat is de algemene instelling hier?
    Gaan we winnen van Hiddink en zijn Russen?

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met gemak! :)

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeg: Met enorm veel moeite.

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor Boularouz, ze zullen wel met een rouwband spelen? Echt te kut..

We pakken de russen wel overtuigend vermoed ik. 2-0/3-0 Ik gok voor de 3-0 :)

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Toch leuk , al die voorspellingen... Wie had van te voren gedacht dat we italie en frankrijk van de mat zouden spelen en met een 2de elftal van Roemenië zouden winnen? en nee ik onderschat Rusland helemaal niet. Maar de verdediging van Rusland stort in als een kaartenhuis als je veel druk zet. Natuurlijk word het geen makkelijke avond, maar met enorm veel moeite is beetje teveel denk ik.. makkelijk zou het ook niet worden, Ik verwacht wel aantal kansen van Rusland , maar 't feit dat ze de kansen niet afmaken, blijf ik bij een 3-1 overwinning voor Nederland.

Deel Deze Pagina