Heb het zelf ook allemaal gehad voor de Landmacht, wat ik later echt geen kut aanvond hehe, maar dat terzijde.
M Leonhart legt het al heel erg goed uit ben het alleen niet eens met zijn 2 uur wachten, ik had ook om 7 uur mijn test met, ik geloof, 5 vragen in 133 zinnen anders geformuleerd, en ik mocht vervolgens gezellig tot half 3 wachten op het 2e onderdeel van de psychologische test om vervolgens gezellig te horen te krijgen dat het daarna te laat was om nog andere tests af te leggen.
Vond het psychologische gesprek een beetje raar, die gast zat heel wijs allemaal vragen te stellen over familie etc etc, en schreef vervolgens bijna niets op zijn blaadje op maarja, ik was door dus who cares
Bij Marechaussee is mij verteld dat er daar heeeeel veel afvallen op het psychologische gesprek omdat ze daar veel minder mensen zoeken dan bij bijv de KL of KM.
En nog een tip op de vraag wat je doet als je geslagen wordt, zeg dan niet dat je hem neerhoekt ofzo maar dat je hem netjes in een houdgreep legt en wacht op assisentie van bijv de politie, hoe zeikerig het ook klinkt ze willen het horen, bij mijn sollicitatie zijn er toendertijd 3 afgevallen door hun antwoord op die vraag
Had zelf alles Cluster 4 behalve Medisch, daar gingen ze moeilijk doen over 1,5 kilo ongeveer dus toen ben ik Oriëntatiejaar gaan doen, wat mijn tot nu toe meest saaie jaar van mijn leven was, dus ook voortijdig gestopt
Vond de sfeer te kinderachtig en te baas boven baas op de kazerne, kun je natuurlijk zeggen dat dat te verwachten is met rangen.
Maar als ik het trappengat schoon moet maken, die blinkt en de sergeant haalt een schilderij van de muur af en gaat met mijn vinger langs de achterkant om vervolgens aan mij te vragen wat ik denk dat er op zijn vinger zit is hij bij mij aan het verkeerde adres als hij een zinvol antwoord verwacht.
Dus maar besloten om iets te gaan doen met de hersenen die ik heb gekregen ipv mijn verstand op 0 te zetten en ook zo te worden.
Klik om te vergroten...