Ik heb nu sinds vandaag (20-06-0 XBOX LIVE. En heb een aantal vragen. 1. Bij mij account staat een nummer 'G', bedoelt als gamingpoints denk ik. Hoe krijg ik die punten omhoog? Door online te spelen te winnen. Of ligt het aan het spel, wat je doet. 2. Is het de moeite waard om BF: Bad Company te halen of eerst voor de meest besproken GTA IV. Alvast bedankt! Mvg, Sam
1- door archievements te halen, dit zijn een soort van rewards die je verdiend bijvoorbeeld 500 kils maken ofzow. Per game kun je 1000 Gamerscore halen. 2- Wat jij leuker vind ik zou kiezen voor Gta IV Gr
Bij sommige games kan je 1250 gamerscore halen 2: Ga in in ieder geval voor halo 3, verder zijn GTA IV en GH3 goede games. (maar dat is meer mijn mening). Ik zou eerder GTA nemen dan BF:BC
Welkom op het forum. Afgezien van de vage onderwerpregel, kun je hier makkelijk veel over vinden in dit forum. Een kleine moeite om "zoeken" te gebruiken: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78597 succes! (en kijk eerst eens goed rond!)