tja dat neem ik dan maar voor lief, maar vooral het laatste stukje spreekt mij aan @viktor ik heb het gewoon van wikipedia idd, zijn 15 coupletten oid
Robben niet fit, Engelaar speelt Het Nederlands elftal speelt zaterdag in de kwartfinale tegen Rusland in dezelfde opstelling als in de eerste twee groepswedstrijden tegen Italië en Frankrijk. Khalid Boulahrouz, die deze week zijn te vroeg geboren dochtertje verloor, start dus gewoon Bondscoach Marco van Basten geeft ook Orlando Engelaar opnieuw een basisplaats. De verwachting was dat Arjen Robben zou spelen, maar die is volgens Van Basten niet helemaal fit. "Hij heeft opnieuw last van zijn lies. Het is zeer twijfelachtig of hij kan spelen", aldus de bondscoach. Opstelling: Van der Sar; Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Sneijder, Van der Vaart; Van Nistelrooy
Handtasje is weer eens geblesseerd, het zal eens niet. Ik dacht dat ze hem bij Real Madrid anders gingen leren lopen zodat hij minder blessures op zou lopen?
Zwak begin, Nederland zet te weinig druk op de Russen. Aan het einde van de eerste helft zag je duidelijk dat ze dit meer deden en dus ook meer de overhand kregen. Ik hoop dat ze dit zelf ook inzien.
Te weinig druk? ze zetten helemaal geen druk, ik snap het echt niet. Ze geven de Russen veel te veel tijd, en op het einde zag je inderdaad iets meer druk en toen begonnen de russen ook gelijk fouten te maken. Maar ze moeten nog veel meer druk zetten, zoals tegen Italie.
Lijkt haast wel alsof ze nog warm moeten lopen ofzo....Deze wedstrijd vergeleken met de andere 3 is gewoon een dieptepunt....Hoop dat ze het beter doen de tweede helft anders wint rusland
Waar slaat dit op? We leven toch in een vrij land ofniet? voor zover ik weet heeft iedereen het recht om elk team toe te juichen op elke web-site. Echt een magere eerste helft. Hoop dat er verandering in de wedstrijd komt. \o/
De eerste helft tegen Frankrijk was slecht, maar dit is toch echt een dieptepunt Ballen die wegrollen wordt niet eens achteraan gelopen en die kunnen de Russen met alle rust en gemak oppakken. Edit: 1-1!!!!!
wtf, die gast had er gewoon duidelijk uit moeten gaan Dat was de doodssteek voor Rusland geweest, maar nee. Nederland moet de pressie van het laatste gedeelte houden.
lukt ze niet. 1 van de slechtste wedstrijden van nederland... maar slechte wedstrijden moet je ook kunnen winnen he
Ik hoop het echt, ik hoop echt dat ze deze slechte wedstrijd winnen en ervan leren. Dat ze terugkijken en zich kapot schamen.