[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind wel dat De Jong een hele goede wedstrijd heeft gespeeld (samen met Van der Sar zowat de enige). Allemaal Spanje supporten nu!

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Overdrijven is ook een vak en hou inderdaad op met dat "mijn beste". Dat taaltje van jullie is best irritant namelijk.

3. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Een final Turkije-Spanje lijkt mij wel mooi. :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Nee, alles behalve Turkije... =(

Doe mij maar Duitland - Spanje, maar ik zou het de Russen ook zeker gunnen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelfde team dat een week geleden nog waardeloos was na de wedstrijd tegen Spanje. Daarna tegen Griekenland wederom een matige wedstrijd speelde en tegen Zweden zoals tegen Nederland gratis een overwinning kreeg. Rusland is en blijft nog steeds een matige ploeg hoor daar veranderd de uitslag van vandaag niks aan. Paar leuke jongens erin verder niks speciaals...

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Met dat taaltje van ons moet je maar leren leven mijn beste,de russen mijn beste waren gewoonweg beter en hadden telkens minstens één man vrij aanspeelbaar staan ,ook namen ze gretig gebruik van de ruimte die de nederlandse verdediging op hun rechterflank lieten vallen...
    En ze liepen meermaals hun mannetje zo voorbij...
    Je mag gewoon blij zijn dat de russen hun kansen niet afgemaakt hebben tijdens de reglementaire 90 minuten speeltijd en dat de scheidsrechter nogal in het voordeel van oranje floot...
    Twee loepzuivere strafschoppen niet fluiten tegen oranje en dan ga jij mekkeren over die al dan niet gegeven tweede gele kaart...
    Bedank eerder maar in de eerste plaats de russen en in de tweede plaats Van der Sar en De Jongh voor hun prestatie...of een vernedering binnen de 90 minuten had jullie deel geweest....
    Oranje is kompleet weggespeeld mijn beste...zowel tacktisch als technisch als fysiek..en dat door een zéér jonge russische ploeg....

Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben veel met je eens maar Nederland was die ploeg in het Oranje en niet in het Wit hoor.....of heb jij een andere wedstrijd gezien?

Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    In België is alles anders

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, Nederland heeft tenminste het EK gehaald.........

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Blijkbaar aangezien de scheids niet voor Russische overtredingen floot en wel voor dezeflde overtredingen tegen Nederland. Houdt nog steeds niet weg dat Nederland verdient verloren heeft.

Daar komt bij dat je een gegeven gele kaart helemaal niet terug kunt draaien.....

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Behalve als die gele kaart wordt gegeven in een fase nadat de bal buiten het spel in casu de lijnen hier is geweest...
    En dan mag een scheidsrechter zijn beslissing herroepen aangezien die actie waarvoor hij een gele kaart wil geven reglementair gezien niet kan hebben plaatsgevonden...

Erg toch ,die nederlandse mentaliteit...dat die scheidsrechter twee loepzuivere strafschoppen in russich voordeel niet fluit blijkt jullie te ontgaan,net zoals verscheidene nederlandse overtredingen rustig door de vingers werden gezien,en maar blijven emmeren over die fase met die rus...

12. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    robben is echt van glas man
    na elke wedstrijd is hij al geblesseerd
    nog nooit zoiets gezien
    mischien is een kantoor baan iets voor hem

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is dus niet het geval geweest.

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, want de grensrechter heeft besloten dat de bal buiten de lijnen was. En hebben jullie misschien hoop dat de wedstrijd zal worden overgespeeld of zo? Dit gebeurt toch niet, we liggen eruit!

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee zou ik niet willen. Verdiend verloren. Slechst gespeelde wedstrijd van het toernooi.

Wat ik wel vind is dat de grensrechter hier faalt wat Nederland uiteindelijk de wedstrijd kost. Hij kon nooit hebben gezien dat die al achter was. NOOIT. Hij was nog 20cm voor de lijn. Bij twijfel mag hij nooit callen! Kan maar 1 mogelijkheid zijn en dat is dat hij met opzet de wedstrijd saboteerd. Jammer dat dit altijd moet gebeuren. Hopelijk de laaste wedstrijd voor deze 3e wereld jongen! Dat zo iemand daar mag staan......en ook die scheidrechter meteen zijn bevoegdheid afnemen en mooi weer de F-jes laten fluiten!

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat was dus wél het geval, en nét dit laat zien hoe klein jij bent als verliezer,je kan nog geeneens erkennen dat de russen duidelijk de betere ware en de scheidsrechter de nederlanders bijzonder vriendelijk toegenegen was...En de grensrechter faalt hier zeg je ,grappig jongen,eerder faalden de grensrechters twéé keer om de russen een terechte strafschop toe te kennen bij de scheidsrechterlijke dwalingen...
    U mijn beste blijkt hier een erg kleinzerig verliezertje te zijn die maar niet kan erkennen dat oranje gedurende de héle wedstrijd hun meerdere moesten erkennen tegen het clevere spel van de russen....

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat het voorbij is maar ik heb wel respect voor de russen het is een zeer goede ploeg.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Damn, net thuis. vind dit resultaat toch tegenvallen, ondanks dat het terecht is. 1 penalty niet tegen gehad, die we wel tegen hadden moeten hebben.
    Bal die binnen bleef en waaruit eigenlijk een vrije trap ontstond, helaas niet gekregen. Wel opvallend dan Nederland alleen uit standaard situaties gevaarlijk kon worden. Voornamelijk pech gehad uit vrije trappen.
    Al met al dus een rechtvaardig resultaat. Toch een hele boel respect voor Rusland en hun instelling/mentaliteit.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Leuk he :mad:

Rot op met Hiddink. De man is geniaal, maar juichen tegen je eigen land :'-( Hufter!

En svennies, leuk dat je ook nog even komt kijken in dit topic. Heel de tijd niet gezien toen NL super speelde en nu kom je opeens tof doen :emo:
    Gelukkig doet België het zo goed he?! _0/

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Simpel figuur dat je bent! Als je even mijn posts leest zeg ik meerdere malen dat we terecht verloren hebben en dat ik niet wil dat de wedstrijd overgespeeld wordt. 2x strafschop. 1X MISSCHIEN! Iets misschien niet zien en iets zien wat er niet is zit een erg groot verschil tussen.

Dus klein als verliezer helemaal niet dus leer lezen. Wat doe je eigenlijk nog op? 8-jarige moeten allang in bed liggen...

Deel Deze Pagina