ik had 4-0 gezegd om Shin David een beetje op te vrolijken, ik had op de poule 2-0 ingevuld dacht ik
Wel appart dat ik op mijn werk de hele poule moest invullen voor het EK, en toen had ik ingevuld dat Nederland er in de kwartfinale uit zou vliegen met 2-1 tegen Rusland jammer dat dat me ook niet gegund was want dan was ik binnen geweest op mijn werk...
Zoals al gezegd heeft elk team een slechte wedstrijd tijdens het EK..
De kwartfinales zijn sowieso zeer verrassend uitgelopen dus ik denk dat Turkije Duitsland kan verrassen en we misschien een nieuwe kampioen krijgen.
Nederland heeft zoals ook in Goiz handtekening staat/stond het hard van de hele wereld sneller laten kloppen en ook in niet liefhebbers (Graveheart) de leeuw naar boven gebracht, ik ben wel trots op de prestaties.
we zijn gister kansloos en hard weggetikt door de Russen want Hiddink is een geweldige coach en een paar spelers van Rusland behoren tot de Europese top (die centrumverdediger met die knallen, arshavin, pavlyuchencko) en zonder Robben was er geen mogelijkheid om te counteren want van Persie kwam totaal niet tot zijn recht.
Van der Sar is gestopt wat jammer is maar Stekelenburg is er wel klaar voor.
met Van Marwijk zal Van Bommel waarschijnlijk weer zijn rentree maken en misschien kunnen we dan bouwen aan een net zo verrassende prestatie komend WK.
en ik laat mijn schermafbeelding nog even staan want ik ben wel trots op onze jongens
(en nu wacht ik op een analyse van Mtthz)
Laatst bewerkt: 22 jun 2008