Natuurlijk is 10-0 verliezen pijnlijk, maar hij bedoelt (denk ik) ook meer 'bij wijze van'. Hij is er trots op wat Turkije tot nu toe bereikt heeft in het toernooi en zal niet balen als een stekker waneer ze verliezen van Duitsland (Toch een relatief sterke ploeg en vergeet niet dat er waarschijnlijk maar een paar mensen uit de basis van Turkije kunnen spelen gezien alle blesures en schorsingen). Dat een sterke tegenstander als Nederland uit het EK ligt (wat mij betreft de sterkste van het hele EK op basis van de eerste drie wedstijden) is natuurlijk een profijt voor Turkije, en hij heeft er het alle recht toe om daar blij om te zijn.
Ik ben het helemaal eens met deze post, ik gun zowel de Turken als de Nederlanders het beste. Die vijandigheid is nergens voor nodig.
Ze hebben ook laten zien hoe veel wilskracht ze hebben, de hartstochtelijkheid en mentaliteit om door te gaan tot de laatste minuut. Nu kun je wel zeggen dat dat drie wedstijden achter elkaar puur geluk was, maargoed, daar hou je jezelf alleen maar voor de gek mee. Zelfs de comentator-verslaggever citeerde gisteravond meerdere malen naar de Turkse instelling.
Deze zwakke persoonlijke aanval zegt meer iets over jouw dan over hem.
Laatst bewerkt: 22 jun 2008