[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Mja dat zou kunnen, heb niet de hele nabespreking gezien. Maar goed, ik vond de wissel van Kuyt al zo logisch dat ik geen medische verklaring nodig heb. :+

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Had sowieso geen zin meer in het EK.. :+

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Spuit erin en doorspelen. Doen andere jongens ook...

4. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is 10-0 verliezen pijnlijk, maar hij bedoelt (denk ik) ook meer 'bij wijze van'. Hij is er trots op wat Turkije tot nu toe bereikt heeft in het toernooi en zal niet balen als een stekker waneer ze verliezen van Duitsland (Toch een relatief sterke ploeg en vergeet niet dat er waarschijnlijk maar een paar mensen uit de basis van Turkije kunnen spelen gezien alle blesures en schorsingen). Dat een sterke tegenstander als Nederland uit het EK ligt (wat mij betreft de sterkste van het hele EK op basis van de eerste drie wedstijden) is natuurlijk een profijt voor Turkije, en hij heeft er het alle recht toe om daar blij om te zijn. :)

Ik ben het helemaal eens met deze post, ik gun zowel de Turken als de Nederlanders het beste. Die vijandigheid is nergens voor nodig. :thumbs:

Ze hebben ook laten zien hoe veel wilskracht ze hebben, de hartstochtelijkheid en mentaliteit om door te gaan tot de laatste minuut. Nu kun je wel zeggen dat dat drie wedstijden achter elkaar puur geluk was, maargoed, daar hou je jezelf alleen maar voor de gek mee. Zelfs de comentator-verslaggever citeerde gisteravond meerdere malen naar de Turkse instelling. :)

Deze zwakke persoonlijke aanval zegt meer iets over jouw dan over hem. :'-(

Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je ook wel gelijk in maar de verslaggevers zijn tegenwoordig ook van bar slechte kwaliteit.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom vergeet iedereen Van Beveren toch altijd? :'-(

En ik baal. Meer ga ik niet zeggen over gisteren...pfft.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De Goey was ook echt goed maar maakte af en toe wel een blunder. Zie je van de Sar nooit doen. Hoop dat hij na dit jaar bij Manchester nog 1 jaar wil spelen zodat hij heel misschien nog het WK wil doen. Hij zegt nu wel van niet maar je weet maar nooit. Anders hebben we daar al een probleem want wie moet hem vervangen? Misschien moeten ze Gentenaar op gaan leiden?

8. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Al moet ik zeggen dat die rode kaart erg vaag was. Een scheidsrechter komt nooit terug op zijn besluit. Ik bedoel dan kan je net zo goed met z'n allen naar het grote scherm boven in het stadion gaan kijken wat er nou precies gebeurde. Als de scheids een beslissing neemt moet hij zich daar eigenlijk aan houden. Zo kom je nogal ongeloofwaardig over.

Pfieeet! Vrije trap! Of o nee....laat maar! Lekker doorspelen...ow wacht nee..Geel eh rood

9. Bassie_

Bassie_ Guest

Ben ik de enige die vond dat die zogenaamde 2e gele kaart helemaal geen vrije trap was. Sneijder werd simpelweg niet geraakt, maar sprong alsof ie anaal gepakt werd.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De scheidsrechter mag een kaart officieel ook niet intrekken zodra die hem gegeven heeft. Maar ach wat maakt het uit, we hebben verdiend verloren en ik denk zelfs als hun rood hadden gekregen hadden we verloren. En die overtreding was niet eens geel waard.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja of voordeel geven en blijkt meteen dat er geen voordeel is en dan gewoon door laten spelen. Arbitrage was echt belabberd. Voor zowel Rusland als Nederland werd er erg zwak gefloten...

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Triest voetbal van Nederland. Verdien je 't gewoon niet. Heel jammer want had mooi feest kunnen worden zo op de zaterdag avond!!

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    altijd wel leuk na afloop
    wissels, van basten, scheids, boula

maar als je niet kan verdedigen dan verlies je gewoon
    hiddink wist de kracht van Nederland, spelers werden vastgezet
    en als je als nederland dan niet kan omschakelen naar een ander systeem dan wordt het niks
    gewoon slecht gespeeld, terecht verloren, ik vond die wedstrijden tegen Portugal toen echt kut, maar nu verliezen we terecht dan heb ik er wel vrede mee.
    3-0 4-1 2-0 (in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ) :thumbs:

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nee ik ben het met je eens, niet over het anale gedeelte maar het was inderdaad geen vrijetrap.

desalnietemin mag hij nooit die kaart terug in zijn zak steken..

het valt me trouwens op dat niemand het hier over de 2-1 van Rusland heeft..
    Van Nistelrooy heeft de bal op het middenveld en begint rondjes te draaien en bewegingen te maken, zo verliest hij knullig de bal waarna rusland omschakeld en (enigszins gelukkig) de 2-1 maakt. dit is de 2de keer dat Van nistelrooy's knullige balverlies voor een goal heeft gezorgd..=(

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dus door zijn schuld werd het 2-1? :emo:
    volgens mij staan er achter van nistelrooy nog zeker een man of 7-8

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    je weet best wat ik bedoel:{ op zo'n moment ga je niet ronddollen maar probeer je de bal in het spel te houden zoals ik al zei is hoe de goal gemaakt wordt ongelukkig maar er stonden zo'n 4 man bij van nistelrooy waardoor het middenveld in 1x werd overgeslagen. gewoon erg zonde

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maak je 1-0 tegen die ploeg win je met gemak. Helaas blijft de goal uit en komt Nederland niet in zijn spel. Niet echt de verdienste van de Russen hoor. De passes waren slecht zelfs als ze niet onder druk stonden. Verder wilden ze te veel door het drukke centrum terwijl de ruimte juist op de flanken lag door de opkomende backs van Nederland. Juist in deze werdstrijd had je de flanken moeten gebruiken en nu gebeurt het niet, terwijl dat juist het wapen van Nederland is. Snap niet waarom dat dan nu niet gebeurt :mad:

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jezus, wat is er met jou aan de hand? Je noemt iedereen een kleinzerig verliezertje en dergelijke. Ook dat "mijn beste" komt me de keel uit, maar het mooiste is, waar de fock is België op het EK? Helemaal nergens.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Maak er tien van en ik doe met je mee. :)

Hmm, zou het kunnen dat hij tussen twee, drie man de bal vast probeerde te houden juist door dat 'ronddollen'? Hoe wil je dat anders doen?

Wat ik nog even toe wilde voegen: Van Nistelrooij heeft zich kapot gewerkt. Maakte misschien wel fouten zoals balverlies, maar mag het? Van Persie amper gezien, Van der Vaart ontzettend slecht, Afellay nog niet goed genoeg...blijft Sneijder over. Ik kreeg het idee dat hij als één van de weinige tenminste nog hard knokte.

20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben gewoon slecht gespeeld. Alle ballen gingen door het midden in plaats over de zijkanten waar juist het systeem van nederland op gebaseerd is. Rusland heeft verdiend gewonnen.

Deel Deze Pagina