[Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Vandaag....is een klote dag. Maar goed ik kan gewoon niet tegen het benauwde kut weer in nederland en lig de hele zomer voor dood met barstende koppijn :mad: Kan zo wel veel backlog qua cd's e.d. in halen, want echt meer kan ik toch niet doen. Af en toe Baroeg in duiken of een ander donker en gekoeld cafe is te doen. Maar een wacken of iets geeft problemen voor me :mad:

Wat was er zo slecht aan gisteren? Die nederlaag maakte het juist dat A'dam leefbaar was vandaag zonder al dat tyfus lawaai van die tokkies die overdreven moeten schreeuwen en krijsen en ander zielig gedoe. Het is maar een sport so get a life.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2008
  2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Mensen die hier wel eens naar Skid Row luisteren? Echt een geweldige Hair Metal band uit de 80's, met als beste werk deze twee:

Youth Gone Wild
    [yt]sULmG7xxx68[/yt]

18 and Life
    [yt]0Xd8ykpZkwA[/yt]

_O_

3. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Necropagist is ook zo'n lekkere death metal band!:D

[yt]2SRD6mjrUMo[/yt]

Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Niemand is ook zeker naar Bullet For My Valentine geweest?

5. Ashavan

Ashavan Guest

nope niet mijn soort metal.

6. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, vind hun eerste album super vet maar hun 2e album vind ik te soft. En de support band Black Tide vind ik echt "gay" en ik ga geen 26€ ofzo uitgeven aan een band die maar 1 heel vet album heeft en voor de rest niet echt iets leuks heeft. Hopelijk wordt hun 3e album weer net zo goed als hun 1e album maar ik vrees van niet.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind Bullet for my Valentine echt drie keer niks. Wellicht als ik een kaartje zou krijgen dat ik er nog heen zou gaan, maar verder....

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ikga ze live op graspop kijken. Alleen is over het algmeen bullets me te soft.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Mar de Grises schijnt doom/death metal te zijn. Alles met Death er in probeer ik, maar klinkt vaag. Het is in ieder geval minder sloom en leeg dan de meeste doom bands, maar zoals gewoonlijk is er maar 1 goede gitaar rif in het hele nummer o_O

Disharmonia Mundi - Melodic Death. Klinkt wel enorm weak vind ik.

Arsis - Technische melodic death. Klinkt best aardig.

Hail of Bullets oldy but a goody Death Metal van eigen bodem. Laatste album Of frost of war is erg lekker :D

10. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Disarmonia mundi is het, zonder h :)
    Maar ik vind ze echt gaaf. Dat laatste album (Mind tricks) is een van de beste die ik de afgelopen jaren heb gehoord :)

En bedankt Ashavan, door jou heb ik een bruut nummer ontdekt :D

Van Zonaria:

[yt]g7qWDm5NIoQ[/yt]

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eerste album vind ik super tof. Tweede album heb ik niet geluisterd, de berichten zijn zo negatief dat ik een luister sessie niet eens aan durf.

*)

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik snap echt niet wat mensen vet vinden aan hun.. 1 voorbeeld.. burn it down.. ik heb nog nooit van mn leven, zon bijna perfect intro gehoord.. en dan ga je het verneuken na 10 sec?! dan komt er zoiets craps uit die gitaar zetten dat wil je gewoon niet weten.. ongelofelijk slecht..

edit: sorry jongens.. helemaal in de war met avenged sevenfold.. *schaamt zich diep*

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Als ik 1 tof nummer van hun moet kiezen ga ik toch voor deze denk ik:

[yt]7m_MJX58qk8[/yt]

:)

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja het tweede album vind ik ook niet veel aan, het eerste album vind ik wel heel vet.

15. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je eigenlijk eens moeten kijken of je hun "A Diamond for Disease" EP te pakken kan krijgen, titeltrack is toch echt wel een ijzersterk staaltje tech/melo death :).

16. Ashavan

Ashavan Guest

Ik ben eerdr druk bezig om 14 en 15 augustus vrij te krijgen zodat ik de 14e t/m 16e naar augustus kan voor een metal festival :D

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand enig idee of graspop net zoals pinkpop wordt uitgezonden op TV?

18. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ben dit weekend eerst naar artquake (Born from pain, Neuk!, Samaritan) geweest. En de volgende dag naar the Powerfest (Madball, Sick of it all).

Beiden festivals waren super vet, vooral de sing alongs, mosh pits en pile ons bij Born from pain en Sick of it all waren de ziekste ooit. Ben blauw, maar dat hoort uiteraard zo na een hardcore show.

Hier nog wat vette old school hardcore: Minor threat (uitvinders van Straight edge btw).

Minor threat - Straight edge
    [yt]nGijtpSID3k[/yt]

Minor threat - Guilty of being white (nee is geen nazi skin nummer, lees de lyrics maar)
    [yt]l0tzZ__Z5Qw[/yt]

19. Ashavan

Ashavan Guest

Geen idee, boeit me eerlijk gezegd niet zo omdat de line-up (net zoals wacken dit jaar) in mijn ogen rampzalig is. Staan misschien 2 interesante bands en dat is het niet waard helaas.

@ellendil
    Blauw? is that it? :p Geen gekneusde botten her en der?

Had het er laatst nog met een paar gasten over. Vroegah was de pit nog hard...nu is het meer een stel nichten die met wapperende handtasjes achter elkaar aan rennen en in de lucht zwaaien.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lijkt me sterk. Graspop is geen Nederlands festival he. Pinkpop wel (ofja, Limburg...Nederland...)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina