GTA IV hebben ze de hype waargemaakt?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 apr 2008.

?

Maakt GTA IV de hype waar?

1. Ja, wat een topgame!

296 stem(men)
    71,2%
  2. Nee, maar hij is zeker goed.

103 stem(men)
    24,8%
  3. Nee, dit is de tegenvaller van het jaar.

17 stem(men)
    4,1%
  1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nee, ik vind van niet. Te weinig vooruitgang, ik vind het zeker wel een leuke game, maar ik mis toch wel een heleboel features. Vliegtuigen, kopen van huizen, het runnen van bedrijven met de bijbehorende missies (vice city), om er maar een paar op te noemen. Ben gewoon een beetje teleurgesteld dat ze maar gewoon een hoop hebben weggelaten in de singleplayer, allerlei dingen die de replay waarde enorm omhoog halen. Ik mis gewoon teveel in de singleplayer. Ik wil niet negatief overkomen, dus ik zal er ook maar even bij zeggen dat de multiplayer wel veel goed maakt. Ik had er gewoon wat meer van verwacht..

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de multiplayer zeer slecht.. Mja, wat wil je ook met 16 man? En vliegtuigen icm New York? Dat kun je echt wel vergeten ;)

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Of het een goede combinatie is boeit me niks, ik vind het gewoon een misser dat ze dat eruit gelaten hebben, daar je in San Andreas wel in allerlei vliegtuigen kon vliegen: Watervliegtuig, Dodo, dat privé-jet ding en die enorme 747.

Multiplayer is best vermakelijk hoor, cops'n crooks met wat vrienden of weet ik veel wat is gezellig en gewoon leuk.

4. dramaties

dramaties Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo van de multiplayer, dus ik denk dat ik die ook laat voor wat het is. Maar zonder de multiplayer meegenomen te hebben is de content ronduit karig. Het spel zit goed in elkaar, maar dat duurt maar even. Daarna is het meer achievements pompen, echte uitdaging om verder te spoelen is er niet voor mij... Erg jammer.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik speel GTA 4 eigenlijk bijna nooit meer, San Andreas weet me nu nog te boeien na al die jaren. GTA 4 na een paar dagen al niet meer.

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    In spellen mag het niet maar er zijn al wel genoeg films over gemaakt. Lijkt me niet dus ;)

GTA4 is een goede game maar meer ook niet. Ik ben nog wel ff bezig met de missies e.d. dus ik weet nog niet hoeveel uur deze game me blijft boeien. MP is gewoon erg vet met de GTA race, Cops 'n Crooks, Free mode etc. etc....Echt superlachen en alles behalve serieus _O_

7. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ook van niet, het spel is top verder
    Maar als je hem hebt uitgespeeld ben je er ook wel klaar mee. de multiplayer is ook niet boeiend ofzo

8. snow

snow Flapturd

Leuk Bevonden:
    0

te weinig vooruitgang?? argument het weglaten van OUDE features..
    Als ze die erin hadden zitten was het toch nog steeds geen vooruitgang, maar hetzelfde??

Ik ben het wel eens dat ik de buyable properties mis. Hopelijk met de nieuwe content.
    Verder vind ik de game alles waarmaken.

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het weglaten van features en die niet vervangen door andere niet echt vooruitgang te noemen. Ik ben nog te weinig nieuwe features tegengekomen die opwegen tegen alles dat er nu niet meer in zit. Als je wat verder had gelezen had je ook gezien waarom, de replay waarde is een stuk minder doordat ze bijv niet de bedrijven die je had in vice city erin hebben gedaan. Combineer dat met het gemis van vliegtuigen, kopen van huizen, ontbreken van veel wapens enz, en ik kom tot de conclusie dat ik vind dat er te weinig vooruitgang is.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, missschien hebben ze al die shit al klaar, maar ze moeten toch nog wat over houden voor de DLC?

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik starte het spel altijd special op omdat ik altijd eventjes een ronde wou doen om mn geld op te halen. En daar was je dan toch wel weer een uurtje mee bezig om overal eventjes langs te rijden. :+

Bij GTA4 is er inderdaad jammer genoeg weinig replay waarde vergeleken met de vorige games. Enige wat je nu kan doen als je alle missies hebt gedaan is eventjes de game starte om te zien of je auto's niet genicked zijn en waar si de fun in dat? :x

Oh en begin niet over dat je met je friends op een date kan gaan want dat had ik naar de 1ste date ook wel gezien. En vond het sindsdien al net zo irritant als die dates in SA dat ze om de haverklap bellen.

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik mis die oude features van SA niet eigenlijk. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik. GTA SA had wat mij betreft last van overdaad schaadt. Ik vond SA echt geweldig maar zoveel van de dingen die je zou kunnen doen deed ik niet omdat ik het niet van belang vond.

GTA IV vind ik persoonlijk geweldig, een van de betere games die ik ooit gespeeld heb. Het klopt gewoon en het voelt goed. De stad leeft, alles leeft en de details die er allemaal in het spel zitten zijn briljant. Grafisch is het een pareltje en ik heb echt het gevoel in een stad rond te dwalen en onderdeel te zijn van een verhaal.

Voor mijn gevoel is er genoeg te doen, ik ben altijd wat traag met GTA games qua missies. Ik zit altijd te genieten van alles om me heen en dan vergeet ik dat ik met een missie bezig was. Ik heb alle GTA delen uitgespeeld maar ik heb daar heeeeeeeeel lang over gedaan. Ook bij deze ben ik pas op 20% ondanks dat ik het spel op de release al had. Ik vind het echt prachtig, er zit zoveel in dat spel dat voor mij de hype is waargemaakt. Ik had alleen graag de optie gehad om die verdomde telefoon weg te gooien, want in het echt leven houd ik er al niet van als ik steeds gebeld word en als ik dan game vind ik het ronduit vervelend om in het spel steeds gebeld te worden. Verder vind ik dit de game die ik zoek. Oh ja, ik had wel graag huizen willen kunnen kopen in GTA IV, dat vind ik ook wel jammer.

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zijn eigen mening, maar ik vind juist dat er heel veel meer is in vergelijking met de vorige games. Technisch (physics engine), qua meeslependheid van het verhaal en de intensiteit van de actie. Neig er best wel naar te zeggen dat dit de beste game is die ik ooit gespeeld heb.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker de Hype waargemaakt, vind het eigenlijk raar dat je zegt dat de game de hype niet waarmaakt omdat je nadat je alles gedaan heb er niets te doen meer is.

Het gaat toch om de content die je moet doen om het uit te spelen? Bovendien kan je altijd nog de multiplayer, en als je dat niet leuk meer vindt dan ga je toch gewoon over op een ander spel? Je speelt een spel niet voor eeuwig toch?

15. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indd dat vind ik ook wel jammer.En ook dat je in vliegtuigen rond kunt vliegen.
    Dat kan nog steeds niet.Alleen in helikopters.En de multiplayer vind ik ook niks aan.Dus ik zal die achievements ook niet halen(denk ik).En de besturing van de auto's vind ik een beetje rot.Maar het is absoluut wel een leuke game.
    Ik denk dat ik een 8.5 geef.Een 10 vind ik een beetje overbodig.:eek:

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hype waargemaakt? Voor mij wel, aangezien bij mij als individu de hype niet zo groot was. Ik vind vooral de kleine details in de wereld die nu (nog meer) opvallen echt geweldig.

Aan de andere kant zie ik hier heel veel mensen de game als beste game ooit betitelen. Dit is imo zeker niet waar, maar het is gewoon een solide game.

17. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit nu op zo'n 35% van de game, en moet zeggen dat mijn enthiousasme toch wel een beetje is bekoeld. Nu de WOW factor over is, begin ik me toch aan een aantal dingen te irriteren. Veel van die dingen zijn hier al benoemd, wat me vooral stoort is dat ondanks alle toegevoegde details, de Euphoria engine en de getweakte controls het toch een beetje "kaal" aanvoelt.

De controls kan ik mee leven, zowel qua rijden als schieten, maar ze zijn nog lang niet perfect voor een hybride race/shooter game. met name dat coveren, het "loskomen" en bukken enzo, ik ben niet overtuigd. Wel een verbetering ten opzichte van de oude games.

Wat me niet zal verbazen is dat MS het slotje op de deur houdt voor de echte "kersen op de slagroom", zijnde de exclusieve DLC. Console bezitters hebben nu een prima game die op zichzelf al een schokgolf in game land heeft veroorzaakt. MS kan Sony echt de ogen uitsteken als de DLC iets toevoegt aan de spelbeleving.

- Meer (wacky) wapens
    - Meer shops (kleren)
    - Meer (wacky) auto's
    - Werkend pretpark
    - Extra missies naast hoofd verhaallijn
    - Meer multi player opties

Dit zijn de punten waar de meeste mensen zich nu toch aan "storen"

Overigens geen olie op het vuur voor de PS3 vs 360 discussie, ieder het zijne ;)

18. Seff

Seff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een woord: NEEN!

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat backup roepen als je in een politie auto zit, waar de fuck heb je dat voor nodig, want als je dan bijvoorbeeld in een gevecht zit kan het niet of als het al kan en je gaat schieten op je 'tegenstanders' je dan ook weer sterren krijgt van de politie.

Jammer ze hadden dat juist vet uit kunnen werken bijvoorbeeld dat je samen met de politie die most wanted gasten kon arresteren maar goed weer een gemiste kans als je het mij vraagt.

20. Remco

Remco Guest

Voor mij niet, ik heb het veel gespeeld bij vrienden, nadat ik er lang naar had uitgekeken. Naar mijn mening, let op naar MIJN mening, is de game te serieus geworden. Wat ik zo heerlijk vond aan SA is dat je zo relaxed rond kon scheuren zonder te remmen en lekker crossen door de woestijn en de badlands.
    Ik vind het jammer dat ze dat allemaal hebben ingeruild voor een stad. Ik weet zeker dat heel veel mensen het heel vet vinden om zo 'realistisch' deze game te spelen en remmen in de bochten enzo.
    Maar imo is deze game nooit realistisch aangezien je meer dan 10 kogels kan vangen zonder dood te gaan en 36000 auto's kunt stelen zonder worden opgepakt. Daarom hadden ze beter de humor en de 'nepheid' erin kunnen laten zitten en van de hele boel één grote ironische zooi te maken.
    Maar dat is natuurlijk mijn mening, die waarschijnlijk velen van jullie niet zullen delen. Maar voor mij is deze game gewoon niet geworden wat ik ervan verwacht had.

Deel Deze Pagina