Ik mis die oude features van SA niet eigenlijk. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik. GTA SA had wat mij betreft last van overdaad schaadt. Ik vond SA echt geweldig maar zoveel van de dingen die je zou kunnen doen deed ik niet omdat ik het niet van belang vond.
GTA IV vind ik persoonlijk geweldig, een van de betere games die ik ooit gespeeld heb. Het klopt gewoon en het voelt goed. De stad leeft, alles leeft en de details die er allemaal in het spel zitten zijn briljant. Grafisch is het een pareltje en ik heb echt het gevoel in een stad rond te dwalen en onderdeel te zijn van een verhaal.
Voor mijn gevoel is er genoeg te doen, ik ben altijd wat traag met GTA games qua missies. Ik zit altijd te genieten van alles om me heen en dan vergeet ik dat ik met een missie bezig was. Ik heb alle GTA delen uitgespeeld maar ik heb daar heeeeeeeeel lang over gedaan. Ook bij deze ben ik pas op 20% ondanks dat ik het spel op de release al had. Ik vind het echt prachtig, er zit zoveel in dat spel dat voor mij de hype is waargemaakt. Ik had alleen graag de optie gehad om die verdomde telefoon weg te gooien, want in het echt leven houd ik er al niet van als ik steeds gebeld word en als ik dan game vind ik het ronduit vervelend om in het spel steeds gebeld te worden. Verder vind ik dit de game die ik zoek. Oh ja, ik had wel graag huizen willen kunnen kopen in GTA IV, dat vind ik ook wel jammer.
Laatst bewerkt: 16 mei 2008