Je kan inderdaad erg makkelijk de kappen wisselen, wat alleen niet zo makkelijk gaat is je frame omwisselen. De witte 696 heeft een zwart frame en de rode... een rood frame. Maar denk niet dat ik ooit nog andere kappen er op wil hebben. Rij er sowieso waarschijnlijk maar twee jaar op. Want ik hoop dat ducati de 696 style doortrekt naar een monster met nog meer power. Dan komt die er wel als ik op vol vermogen mag rijden
Maar goed daar los van zit ik echt de dagen af te tellen tot ik kan beginnen met m'n rijlessen en ten slotte m'n duc kan gaan ophalen. Ik word nog steeds happy als ik terugdenk aan die sound en dat gevoel. Gaat geweldig worden.
Volgende week waarschijnlijk richting Termaat voor een motorpak/laarzen/handschoenen/helm. Nu ik weet dat het een rood monstertje wordt kan ik d'r vast wel een 'snel' rood met zwart met wit pak bij vinden (alpinestars bijv.).
Maarre, wat mij betreft mag er in september wel is eindelijk de xbwmotormeeting komen *)
O enne beuk, is dat nou een dure grap om de koppen te laten flowen? Die specs van je duc klinken echt geweldig...
Laatst bewerkt: 25 jun 2008