1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTA IV] The Road to the Key of the City (100%) [Spoilers]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 16 mei 2008.

  1. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat poolen wat lastiger is, kan ik inkomen. Maar er is wel een maniertje waardoor het wat makkelijker gaat. Je hoeft niet te richten, alleen maar te schieten. De computer legt de bal meestal in een mooie lijn voor je klaar.

    Darten vind ik echt te simpel, daar baal ik als ik niet met zes pijltjes klaar bent. Maar goed, volgens de x360a guide kan je met LT het richten vergemakkelijken. Misschien helpt dat je aan de 100 procent?!
     
  2. Joz_man50

    Joz_man50 The world is yours

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je ongeveer een smsje van stevie, ik ben nu namelijk bezig met mijn 2de keer het spel uitspelen, en ben van plan om de 100% te halen, maar ik heb het eerste smsje van stevie nog steeds niet gekregen, wanneer krijg ik hem ongeveer?
     
  3. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx ik ga het even proberen xD


    je moet een bepaalde missie doen, en na die ene missie krijg je de eerste sms, volgens mij gebeurt het na de missie met een race maar ik weet het niet zeker



    btw.., ik wil met vrienden uitgaan maar ik belde packie te vroeg waardoor mijn like bij hem omlaag gegaan is. weten jullie op welke tijden ik naar packie, brucie en little jacob kan bellen?

    enne ik wilde een missie van berni gaan doen, kom ik bij haar symbool en dan verdwijnt hij ineens en bij mijn stats staat dat ik al zijn missies gedaan heb.., dus ik vraag me af of ik nu al zijn missies gedaan heb. ik heb bij het gebouw van berni een infernus gejat en toen zei niko wat inzich zelf. heeft dat wat met de mysterieuze verdwijning van berni's symbool te maken?

    plus: bij die activiteiten met de vrienden, moet je (indien mogelijk) al die dingen winnen. moet je bij bowling per se een full game winnen bij iedereen of mag het ook een halve game zijn. ik weet namelijk alleen zeker dat je minimaal 1 full game gewonnen moet hebben
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  4. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Name: Little Jacob
    Is awake: 1pm until 4am
    Favorite Activities: Darts, Drinking, Eating, Pool, Show, and Strip Club
    Eating Preferences: Cluckin' Bell, but he also likes any other fast food restaurants as well.
    Nightspot Preference: Club Liberty

    Name: Brucie
    Is awake: 7am until 1am
    Favorite Activities: Boating, Bowling, Drinking, Eating, Helicopter Rides, Show, and Strip Club
    Eating Preferences: As high class as possible, does not like fast/greasy food.
    Nightspot Preference: Any high class establishment.

    Name: Patrick (Packie) McReary
    Is awake: 3pm until 6am
    Favorite Activities: Bowling, Darts, Drinking, Pool, Show, and Strip Club
    Eating Preferences: Burger Shot, Pizza Stack, and Pang
    Nightspot Preference: Donnie's Bar



    Bowlen moet je inderdaad een fullgame spelen (en winnen).
     
  5. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    nice, dat zal me helpen op weg naar de 100%
     
  6. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0


    Die auto heb je van Bernie gekregen. Hij belde je eerder nog om te zeggen dat hij een kado voor jou heeft achtergelaten. En dat is die auto. En als je eenmaal in die auto ben gestapt, is die missie zeg maar voorbij en heb je de 100 % van Bernie. ;)
     
  7. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast op 99,50 %
    Heb alles met de friend gedaan en gewonnen ,roman heb ik niet gedaan staat dat het niet moet.
    Heb alle.
    most wanted
    alle missies 94
    alle 200 pigeons
    alle 50 uniqe stunts
    alle random characters ontmoet heb er 12
    alle 30 auto,s aan stevie
    alle exotic exsport 10 stuks gedaan
    alle drug packages little jacob
    alle friends op 90 %



    Ik zou dus nu niet meer weten wat ik moet doen behalve roman mee uitgaan maar had gelezen dat dit niet mee telde,of ik ben een random character vergeten.
    Heb wel een keer een nieuwe game begonne en de 6 wanted star achievement gehaald weet niet of die mee telt.
    Iemand meschien een idee.

    Heb hem was die eddie part 2 [random character]vergeten die ik moest afmaken eindelijk 100 % compleet.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Zit nu op 98.33% en zou niet weten wat ik moet doen. Ik heb zoiezo het hele lijstje wat D-Arnhem hiervoor neerzette en wat dus ook in de startpost staat.

    Het enige waar het in mijn ogen kan liggen is ofwel de random characters of de friends.
    Ik heb bij de random characters 13 staan, terwijl je er geloof ik 14 zou moeten ontmoeten. Nu heb ik al verdomd veel tijd gestoken in de random characters en ik heb Deze lijst al wel 100x nagelopen!? Ook als ik alle beschrijvingen lees weet ik zeker dat ik deze missies een keer heb gedaan. Ook alle vervolgen heb ik zeker gedaan. Toch mis ik nog steeds één random character, terwijl ik ze schijnbaar wel allemaal 'gezien' moet hebben, want de achievement 'no more strangers' heb ik al!?

    Het enige wat ik van friends kan verzinnen is Dwayne. Maarrrr volgens de lijst op 360achievements.org zouden alleen Brucie, Packie en Little Jacob meetellen voor de 100%. Nou vraag ik mij echter af of die 100% zich zoiezo al instelt op de bad scenario, dus dat hij Dwayne zoiezo al niet meetelt omdat je die eventueel zou kunnen vermoorden. OF dat hij zich aanpast aan de manier waarop jij het spel speelt. Dus stel je voor, ik heb Dwayne laten leven (wat ook zo is) moet ik hem dan dus ook als friend zien, zijn special ability unlocken en alles van hem winnen? Of is hij gewoon een 'lege' persoonlijkheid die verder totaal niet bij draagt aan de 100%?

    Ik heb met mijn friends alle activities gedaan volgens deze spreadsheet
    http://spreadsheets.google.com/pub?key=pBWA3Nk7344ECZNITozWmLw

    En heb dus ook alles gewonnen, in full games, zonder iets te skippen of wat dan ook.

    Iemand een idee waar mijn 1.77% rondhangt!?
     
  9. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dwayne telt denk ik sowieso niet mee, ook al heb je hem laten leven en is hij nu je vriend...
    dat zou niet kunnen meetellen voor die overige 1,67%.
     
  10. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    alle vrienden die nog leven aan het einde van het spel die tellen mee, iig bij mij was Dwayne de laatste die ik moest
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dit 100% zeker? Dan ga ik vandaag eens werken aan mijn vriendschap met Dwayne :)

    Ow, en zou iemand die 100% heeft even voor mij willen kijken hoeveel random Characters hij/zij heeft ontmoet? (bij stats - score)
     
  12. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij kan het niet aan Dwayne liggen. Iemand die hem heeft vermoord (ik) zou anders nooit aan de 100% kunnen komen.

    Het zou dus één van deze zes dingen moeten zijn:

    Brucie like 90% - 1,67%
    Little Jacob like 90% - 1,67%
    Packie like 90% - 1,67%
    Brucie activities - 1,67%
    Little Jacob activities - 1,67%
    Packie activities - 1,67%
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    klopt :thumbs: mijn fout idd

    ik had Dwayne alleen nodig voor die 90%
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm iedereen heeft mij al minstens een keer boven de 90% gemogen, het hoeft toch niet blijvend te zijn?

    Ik geloof dat ik alleen Dwayne nooit boven de 90% heb unlocked. Daar zou het hem dus in kunnen zitten (!?)

    En hoeveel random characters hebben jullie? Je zou er schijnbaar 14 ontmoet moeten hebben. Zelfs als je ze hebt neergeschoten (dan ontmoet je ze in missies) maar ik heb er pas 13. Terwijl ik de lijst al meerder malen heb nagelopen.

    EDIT:

    Nou ik heb vandaag de hele dag van 10 uur 's morgens tot nu achter mijn 360 gezeten en ik wordt er helemaal ##%% van :p Ik heb vriendschap met Dwayne gesloten, zijn ability unlocked en hem boven de 90% gehaald. Maar Dwayne telt dus ook echt NIET NOPPES NADA!! mee (dat het even duidelijk is).
    Maar nu? Ik weet vrijwel 100% zeker dat ik alle activities met Little Jacob, Packie en Brucie heb gedaan. Het enige wat eventueel nog zou kunnen is het poolen met Little Jacob. Ik had dit pas de 2de keer van hem gewonnen, in een rematch zeg maar. Zou het daar aan kunnen liggen?

    Ook zit ik nog steeds te tobben over die 'mysterieuze' laatste random character. Ik heb de lijst er NOGMAALS op nagelopen en ik weet 100% van zeker dat ik iedereen die meetelt voor de 100% (dus de karakters die niet dood kunnen) heb gehad. Ik heb op alle plekken nog meerder malen stil gestaan. En er komt ook niemand opdagen. De enige waar ik nog over twijfel is Elinya Faustin, of de 3de missie van Jeff. Maar in het geval van Jeff zou dat vreemd zijn, want ik heb die al wel ontmoet (dus die telt hij me dan neem ik aan) en ik heb zoiezo de achievement 'no more strangers' unlocked... Kortom ik ZOU iedereen gezien moeten hebben?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    even een schop omhoog...

    Ik ben nu een tijdje bezig,
    Maar in het begin kreeg je van Roman de mogelijkheid hem te bellen, en dan een taxi rit voor hem uit te voeren.
    Later brandde de taxi-werkplaats af, en sindsdien kon ik geen taxi ritjes meer maken voor Roman, ik denk dus (maar ben niet helemaal zeker) dat ik niet alle taxiritten gedaan heb.
    Betekent dit dat ik de 100% niet meer kan halen? dit is mij niet helemaal duidelijk uit de startpost...

    Of zijn deze taxiritten niet van belang voor het halen van de 100%
     
  16. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    nee die tellen niet mee voor 100% ;)
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi :thumbs:

    dan zoek in ten minste niet voor niets al die duiven.
     
  18. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, die taxiritjes uitvoeren is puur om wat extra geld te verdienen, je kan er ook niet verder in komen ofzo ;)
     
  19. strouven

    strouven Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    little jacob

    Ik kan little jacob niet bereiken, ook al bel ik tussen 13.00 en 04.00 uur en zou dat wel moeten kunnen voor de drug delivery's te spelen. Jacob like is 70% en respect is 86%, mijn progress is 89.41% en heb hetzelfde probleem bij brucie voor de races te starten (like is 82%, respect 100%). Heb ook al een tijdje geen bericht meer gehad voor drug of races. Kan iemand mij hier bij helpen?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk zijn ze tot een bepaalde missie niet meer bereikbaar (omdat ze daar één of andere rol in vervullen o.i.d.), gewoon nog wat missies doen dus!

    En mijn EFLC is verzonden:thumbs:
     

Deel Deze Pagina