Ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Zit nu op 98.33% en zou niet weten wat ik moet doen. Ik heb zoiezo het hele lijstje wat D-Arnhem hiervoor neerzette en wat dus ook in de startpost staat.
Het enige waar het in mijn ogen kan liggen is ofwel de random characters of de friends.
Ik heb bij de random characters 13 staan, terwijl je er geloof ik 14 zou moeten ontmoeten. Nu heb ik al verdomd veel tijd gestoken in de random characters en ik heb
Deze lijst al wel 100x nagelopen!? Ook als ik alle beschrijvingen lees weet ik zeker dat ik deze missies een keer heb gedaan. Ook alle vervolgen heb ik zeker gedaan. Toch mis ik nog steeds één random character, terwijl ik ze schijnbaar wel allemaal 'gezien' moet hebben, want de achievement 'no more strangers' heb ik al!?
Het enige wat ik van friends kan verzinnen is Dwayne. Maarrrr volgens de lijst op
360achievements.org zouden alleen Brucie, Packie en Little Jacob meetellen voor de 100%. Nou vraag ik mij echter af of die 100% zich zoiezo al instelt op de bad scenario, dus dat hij Dwayne zoiezo al niet meetelt omdat je die eventueel zou kunnen vermoorden. OF dat hij zich aanpast aan de manier waarop jij het spel speelt. Dus stel je voor, ik heb Dwayne laten leven (wat ook zo is) moet ik hem dan dus ook als friend zien, zijn special ability unlocken en alles van hem winnen? Of is hij gewoon een 'lege' persoonlijkheid die verder totaal niet bij draagt aan de 100%?
Ik heb met mijn friends alle activities gedaan volgens deze spreadsheet
http://spreadsheets.google.com/pub?key=pBWA3Nk7344ECZNITozWmLw
En heb dus ook alles gewonnen, in full games, zonder iets te skippen of wat dan ook.
Iemand een idee waar mijn 1.77% rondhangt!?
Klik om te vergroten...