9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En de woorden van Bob Woodward in zijn boek zullen voor bush zwaarder gaan doorwegen dan die van alle andere schrijvers tesamen .

    Edit:
    En zit er deze maand nog iets groots aan te komen, aangezien de taliban begint te dreigen.....we zullen de 17e dag van de ramadan maar best in het oog houden, de voorliefde voor symboliek van die gasten kennende.
    En dat zou dus nu maandag 9 october zijn.

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_270756.html?wt.bron=categorieArt1
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omdat er in het topic over buitenaards leven inmiddels meer werd gepraat over 9/11 (8)) geef ik deze maar even een trap omhoog. Mensen die de discussie volgen, vinden hier misschien nog wat interessante posts.

    Ik trap deze omhoog met de volgende quote waarbij mensen kunnen kijken naar de 2nd edition van Loose Change:
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    We moeten het veel dichterbij huis zoeken. Laatst in Delft was een gebouw ingestort (nja je kent het wel, faculteit bouwkunde(!)), Nadat het een kleine dag in de fik stond.
    Niet eens een vliegtuig hierin gevlogen (klap + kerosine +brand) maar toch ingestort (door alleen brand).

    Boehoeee.. gasten, zet je alu hoedje maar weer af.

    "Inside job, how dare you.."
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gebeuren altijd wel onverklaarbare dingen waar mensen allerlei theorieën achter gaan zoeken. Ik zie die speculaties over 9/11 als eenzelfde onzin.

    Dat Armstrong op de maan is geweest geloof ik dan weer totaal niet. De "Super"computers uit de jaren '60 hadden nog minder kracht dan een hedendaags casio rekenmachientje...Om maar even een punt naar voren te schuiven.
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Even los van deze discussie, computerssystemen welke in de ruimte gebruikt worden zijn echt geen double quadcore processoren met ieder 3000GHz(:+) als je dat soms dacht.
    Omdat in de ruimte geen ruimte is voor errors moet alles ten alle tijden werken. Daarom wordt er in de ruimte voornamelijk gebruikt gemaakt van oude processoren waarvan men weet wat het doet. Mwaj, de Amerikaanse regering zal altijd aangekeken worden voor rare dingen zoals 9/11, Area51 en al dat soort dingen. Dat blijf je houden als grootmacht. Denk dat we dat van China ook steeds vaker zullen horen (ohnee, dat is nog een dicatuur:mad:)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moeten miljoenen berekeningen per seconde worden gemaakt om de afstand, temperatuur, snelheid, zuurstof etc. etc. te verwerken; dan is het toch wat raar om te geloven dat machines minder krachtig dan een rekenmachine dat in de jaren '60 al voor elkaar kregen...Mja, that's just me.

    Toch ook vreemd dat er NA 1972 geen enkel ander mens meer op de maan heeft gestaan? Niet eens de Russen die zo sterk aan het strijden waren met Amerika om de eerste mens op de maan te zetten.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is een klein gebouwtje in Delft echt te vergelijken met de World Trade Center gebouwen. ;)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat is daar raar aan? Naar de maan reizen is duur, het is niet duidelijk hoeveel wetenschappelijk nut het heeft. Het lijkt meer rendabel te zijn om geld te steken in onderzoek naar bijvoorbeeld gestuurde sondes en robots die de maan onderzoeken of zelfs bezoeken. Een maanlander die vervolgens op eigen houtje gesteentes verzamelt (of ander materiaal!) is misschien beter dan een mens sturen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De complottheorieën kwamen ter sprake, dus dan is het vanzelfsprekend dat 9/11 voorbij komt. Maarja, daar is het "buitenaardse leven" topic natuurlijk niet voor. Alhoewel ik eigenlijk vind dat het allemaal een beetje in dezelfde categorie valt. Area 51, 9/11, het is allemaal zo geheimzinnig. :cool:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is alleen maar geheimzinnig omdat het (potentieel) invloedrijke gebeurtenissen/instanties zijn. Om zulke zaken zal altijd een mysterieus randje zitten.

    Ik zeg niet dat alles zo zuiver is als glas maar het is te lastig om conclusies te trekken (helaas).
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is vooral wat mensen ervan maken. Area51 heeft door de jaren heen een gigantische cult status verkregen. Terwijl het nog altijd nellis air force base is. Eigenlijk niks spannends aan. Het blijft een groot land waar veel gebeurd.

    offtopic:

    De processoren welke in de ISS gebruikt worden zijn wel iets krachtiger dan een rekenmachine, maar het is maar net waar een processor voor gebruikt moet worden. Het is echt niet alsof NASA een Core 2 Duo 6420 in z'n systemen heeft zitten, costum build om specifiek een onderdeel uit te rekenen. Dan hoef je uiteindelijk geen gigantische rekenkracht te hebben.

    bron: hier

    Met het bovenstaande wil ik voornamelijk aangeven dat mensen al snel iets aannemen en er zelf een draai aangeven.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    True.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hey friend ik ben het met jou eens

    Armstrong heeft nooit op de maan gestaan! Ik ga deze discussie niet verder.

    ik zeg altijd Al is de leugen nog zo snel, de waarhijd achterhaald hem wel.
    zie ook.
    http://video.google.nl/videosearch?sitesearch=&q=maanlanding fake#q=moon landing fake&sitesearch=

    er zijn nog meer delen!

    Het was gewoon omogelijk voor die tijd.
     
  15. Sherman

    Sherman Guest

  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Genoeg mensen denken dat Bush erachter zit, en ik moet eerlijk zeggen, het zou me niet eens zo vreselijk verbazen. Als er ooit een boekje open gedaan zou worden van alle smerige streken die door Amerika zijn gebeurd......man, dan zou je niet goed worden.
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof het zelf ook allemaal niet. Zo kan je nog veel meer gebeurtenissen en aanslagen vervormen. Tsja .. er zitten veel verdachte dingen in maar we zullen de waarheid waarschijnlijk nooit kennen. Net zoals met de eerste maandlanding en de moord op kennedy
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik geloof eigenlijk helemaal niet snel in dit soort complottheorien etc., maar bij 9/11 zijn er té veel dingen die echt belachelijk en onrealistisch zijn. Je kan over alle vaagheden niet concluderen dat het een inside job is, daarvoor weet je gewoon te weinig, maar wat ik bijvoorbeeld onbegrijpelijk vind is dat er op het meest beveiligde gebouw van de hele wereld (het pentagon) geen één camera heeft kunnen vastleggen wat er precies gebeurt is. En dat de beelden van amateurs/camera's van tankstations etc. allemaal geconfisceerd zijn door de FBI. Wat is er te verbergen?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Één artiest waar jullie naar moeten luisteren :

    Immortal Technique. Ik zeg niet dat alles waar is wat hij zegt, maar hij zegt en verteld een hoop...het zal je verbazen wat je allemaal niet weet. Althans, dat was wel zo in mijn geval.

    Check de teksten van songs als The cause of death op Revolutionary Vol.2.
     

Deel Deze Pagina