Punt 1:
Zoals jullie weten heb je in MGS4 de mogelijkheid om de codec weer te gebruiken en Otacon en Rosemary staan dan ook gezellig in je codec rijtje op je te wachten. Nu was het altijd zo dat je bij MGS tenminste 5 of 6 mensen in je codec had staan die je ten alle tijden kon oproepen om de meest nutteloze of lollige conversaties mee te houden.
Ik kan nergens op het internet details vinden over meer codec contacten in MGS4. Het zouden er maar 2 zijn in dit spel. Otacon en Rosemary. Maar bekijk dit eens:
http://i76.photobucket.com/albums/j29/tripandfox/DSC01550.jpg
Ik heb de foto gemaakt van de officiele strategy guide van piggyback/konami. In de tekst wordt toch duidelijk gehint naar MEER codec contacten.
Iemand hier een update over misschien?
Punt 2:
Camouflage.
Net zoals Snake Eater bevat Guns of the Patriots ook een geweldig camouflage systeem. Het is erg leuk om te zien etc. Maar nu komt mijn vraag: WAT moet ik met al die camouflage als je Octocammo Automatic hebt geselecteerd? Ik heb het op diverse plekken getest, maar wanneer zouden de anderen outfits/camouflages procentueel gezien MEER cammo geven dan de nagenoeg superieure Octocammo?
Punt 3:
In deel 2: Sons of Liberty kon je DOGTAGS verzamelen.
In deel 3: Snake Eater kon je FROGS schieten.
Is er een ook 'sub game' in deel 4? Ik kan er niets over vinden namelijk.
Punt 4:
Kojima heeft zelf een keer gezegd dat het onrealistisch was om een soldaat meer dan 5 missies van dit caliber toe te dienen en daarom wilde hij een einde maken aan de Solid Snake reeks. Ook heeft hij een keer gezegd dat de spellen die voor Metal Gear Solid zijn gemaakt eigenlijk niet in de reeks passen.
Maar nu is mijn vraag: Waarom zouden we eigenlijk moeten stoppen met Solid Snake? Ik bedoel, in weze hebben we alleen in Metal Gear Solid en in Guns of the Patriots met hem kunnen spelen. Snake Eater werd gespeeld met Big Boss / Naked Snake en Sons of Liberty...nou ja, dat was nog net een cameo van Solid Snake. Laten we die laatste voor de helft meetellen, dan zijn er nog steeds maar 2,5 missies gespeeld met Solid. Er kan nog best een nieuw deel komen wat mij betreft.
Daarom was ik ook niet zo diep geroerd aan het einde van het spel misschien. Aangezien we niet eens zo heel veel met snake hebben gedaan. Maar goed, dit is eigenlijk meer een aantekening van mijn kant dan een vraag