De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, die rus kiest natuurlijk voor Ajax waar ze misschien de helft van ze salaris van wat ie nu heeft kan betalen. En Ajax is natuurlijk van plan 15-20 miljoen neer te leggen voor een speler. En hij kiest Ajax natuurlijk boven Chelsea, Man Utd, Barca en alle andere topclubs.

2. Bassie_

Bassie_ Guest

He kakkie ben je gefrustreerd dat jouw club met een opa als tomasson op de proppe komt ofzo? Kijk ajax heeft aangegeven flink in de buidel te willen tasten voor 1 of 2 topspelers. Dus qua bedrag moet het (totaal) geen probleem worden, zoiezo als the hunter vertrekt. En als die rus naar engeland wil krijg je al dat gezeik met werkvergunning enzo, dus dat valt waaarschijnlijk al af. En de echte topclubs zijn al lang voorzien met echte topspitsen, hij zou dan zoiezo op het tweede plan komen.

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heet niet gefrustreerd, maar eerder gewoon reëel.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Het gaat er gewoon om dat Ajax ineens topspelers willen halen terwijl die daar helemaal geen zin hebben om te spelen. De competitie is brak hier in Nederland en Ajax heeft al een aantal jaren niks gepresteerd. Ze hebben het nou geprobeert met: Aimar, Arshavin, Bojan, Modric, Benayoun (+nog veel meer) en nu weer Pavlyuchenko..Ajax moet gewoon eens proberen zelf iets te kweken, bij PSV pakt dat ook goed uit (Marcellis, Afellay en dit seizoen misschien wel Aissati die doorbreekt)

Hoorde trouwens dat PSV nog één goede aankoop gaat proberen te doen maar ze willen niet zeggen welke speler..

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    en als ajax hem wel krijgt krijgen jullie hem over 2 jaar als afdankertje net als die andere spits_0/

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal niet, ik zou het leuk vinden als een speler als Pavlyuchenko in de Nederlandse competitie zou spelen. Maar dat gebeurd gewoon niet.
    Ten eerste zijn ze in Rusland veel rijker. Ten tweede is Nederland in geen een opzicht een verbetering voor hem. De competitie is niet beter, geen beter salaris. En Europees voetbal speelt ie met Spartak ook. Dus waarom zou hij naar Nederland gaan als ie lekker in ze eigen landje kan blijven? Denk een beetje na.

En ik vind Tomasson een goeie aankoop, en wat maakt de leeftijd nou uit? Als we kampioen worden met een team van 40 jaar wat kan mij dat nou schelen. Er zitten genoeg jonge spelers bij Feyenoord en ze hebben pas Kermit Erasmus gekocht. Maargoed als jij denkt dat Ajax spelers als Pavlyuchenko, Modric, Bojan en dergelijke kan aantrekken moet je daar vooral in blijven geloven.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    je maakt een grapje toch?8)

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Lees net op voetbalzone.nl dat ajax akkoord is met sulejmani (staat in de vi, maar ik heb die nog niet doorgelezen) en alleen nog overeenstemming moet bereiken met heerenveen. Ik ben benieuwd of ajax dit gaat lukkken, aangezien heerenveen flink wat geld voor hem wil.
    Haalt Ajax ook nog een vervanger voor Heitinga of waren ze niet van plan om daar een vervanger voor aan te trekken?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Was al langer duidelijk dat ze samen eruit waren.
    Toch vraag ik me af of het nog doorgaat, Heerenveen heeft de financiële kracht om hem te kunnen behouden, en Ajax zal toch veel geld op tafel moeten gooien.

Ik vind het feit dat Ajax naar de diensten van Pavluchenko heeft geïnformeerd wel vermakelijk, het zal toch niet echt waar zijn? _0-

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De ruzies tussen Feyenoord, Ajax en PSV zijn weer terug in dit topic! _O_ Heerlijk, moet zeker 3 maanden geleden zijn dat ik het voor het laatst las.

Maarre die Pavlyuchenko hoeft toch geen werkvergunning om naar Engeland te gaan? Hij is toch gewoon een EU-speler?

En over Sulejmani wil ik niets meer horen eigenlijk. Eerst was het 'na de playoffs' wordt het bekend gemaakt. Toen werd het 'nog voor het EK begint' wordt het bekend gemaakt. En het laatste was dat hij 'in het nieuwe shirt' zou worden gepresenteerd op 1 juli. =( Ben er klaar mee.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Feyenoord krijgt afdankertjes, ajax koopt ze.. Dan weet ik niet welke club het hier beter doet hoor..

Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want poepoe wat waren ze in Rotterdam blij met Charisteas.. :+

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Beste spits die we ooit gehad hebben, jammer dat ie zo snel weer weg ging.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kuyt? Kalou? Tomasson? Cruz? Sorry? :{
    En dan weet ik niet eens wie er vroeger speelde..

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn niks vergeleken met Harry.

hoop wel dat je snapt dat ik sarcastisch was :+

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Thank God! 8)

Ik heb erg weinig geslapen vannacht, en het is laat :cool:

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet dat je graag iedere mogelijkheid aangrijpt om de poten onder Ajax weg te zagen maar je moet niet alles geloven wat je leest...

Volgens mij heeft Ajax nog steeds een heleboel eigen kweek lopen. Alleen op het moment zijn de vacante posities (AM en CV) niet op voorraad. Niet heel gek als alles wat boven het maaiveld uitkomt weggekocht wordt (Sneijder, Heitinga, Babel).

Ik denk dat Ajax zich wel meer moet richten op haalbare spelers, en dan met name gebruik maken van de scouting, en zich niet alleen maar richten op 'grote namen', zoals meneer Coronel ons beloofde. Ik zie liever grote talenten dan grote namen. Want grote namen die naar Nederland willen komen zijn of veel te duur voor wat ze (nog) kunnen, of zijn zo over the hill dat je ze beter in het rollatorelftal kan laten meeballen.

Over afdankertjes van concurrenten gesproken: Kluivert en Reiziger come to mind.

Vreemd toch dat ik me altijd het meest geroepen voel om op jou te reageren... ;)

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Denk het niet. Kermit Erasmus heeft potentie... of het er uit gaat komen is een tweede. Maar ook ik ben errug nieuwsgierig naar deze speler.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja idd. Ik hoorde ook dat Feyenoord Arshavin wil hebben. En Torres trouwens ook, maar die moest nog ff bellen want hij wist nog niet of hij kon. 8)

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat werd eens tijd. alleen over Hofs heb ik me bedenkingen, die heeft vrij aardig voetbal laten zien, met name in het begin van het seizoen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina