Je bent het hopelijk met me eens dat die "moderatie" weinig voorstelt, waarschijnlijk bedoel je iemand die de klachten controleert. Ik heb het meer over mensen die zelf gewoon meespelen, en op die manier gewoon mensen op heterdaad kunnen betrappen en accuut een waarschuwing of een ban uitdelen (ik vind ontmiddelijk bannen in geval van grove racistische/homofobe uitlatingen absoluut niet overdreven) Er zouden 10.000en mensen waarschuwingen ontvangen en 1000en geband worden, op elk game forum in de wereld zou het een hot topic zijn. (een paar 100 waarschuwingen en enkele 10tallen bans zou ik zelf MAKKELIJK halen in een avondje Halo3 )
Zeker weten dat het binnen een paar weken een dramatisch effect zou sorteren.
Die mute knop is zinloos, dan ben je elk potje de eerste minuten bezig om de schreeuwerds/schelders te indentificeren en te blokken, en het helpt geen zak tegen teamkillers Prefered player en de zones doen voor zover ik kan beoordelen ook helemaal niks.
En met die zones zou ik het dan graag weer ontopic halen:
Laat dat nu eens naar behoren functioneren, dan kan ik 'm gewoon op "familiy" zetten, en heb ik niks meer te maken met de "hard-core" crew. Pa en ma kunnen rustig de kindertjes aan de xbox zetten zonder bang te hoeven zijn dat ze gedetaileerde beschrijvingen van seksuele handelingen ofzo te horen krijgen, en de trashtalkers kunnen lekker tegen elkaar trashtalken.
Laatst bewerkt: 2 jul 2008