1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onderzoek: Wat kan Microsoft doen om de markt te veroveren met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Willem, 30 jun 2008.

?

Wat lijkt jou het beste dat Microsoft kan doen om marktleider op het gebied van conso

  1. Meer reclame, het image moet immers verbeterd worden

    36,2%
  2. Meer exclusieve spellen in verschillende genres

    40,4%
  3. Xbox Live verbeteren en uitbreiden en als dè reden om een Xbox te kopen propaganderen

    42,6%
  4. Bestaande hardware verbeteren en nieuwe hardware ontwikkelen (Blu-Ray, motion controller)

    53,2%
  5. Blijven doen wat ze nu doen, niet te veel groeien en zich vooral richten op de hardcore gamers

    17,0%
  6. Anders, namelijk....

    4,3%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja er worden mensen gebant en ja er zijn mods actief op Xbox live .. ik ken er zelf 1 O-) .. maar dit soort meldingen moet je nagaan. Wat mensen vaak vergeten te gebruiken is a) de mute knop en b) prefered player ... gewoon mensen vermijden, muten en reporten
     
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk moet microsoft doen wat de gamers missen en waarom ze naar ps3 zouden stappen.....

    - Blu-ray speler zal er moeten komen, daarnaast moet hij betaalbaar zijn, aangezien je anders een elite koopt 450,- + speler, voormalig was dat dus 629 euro bij elkaar, is toch wel een beetje prijzig
    - ingebouwde wifi ?
    - live is te duur voor europa en voor dat geld te kaal (ik krijg met een americaanse silver account veel meer te zien dan met mijn europeese gold account dat is totaal bull uiteraard.....
    - herrie die uit de huidige dvd speler komt met games oplossen (met films is dit niet zo, terwijl de dvd speler al 2x vervangen is.....)
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  3. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent het hopelijk met me eens dat die "moderatie" weinig voorstelt, waarschijnlijk bedoel je iemand die de klachten controleert. Ik heb het meer over mensen die zelf gewoon meespelen, en op die manier gewoon mensen op heterdaad kunnen betrappen en accuut een waarschuwing of een ban uitdelen (ik vind ontmiddelijk bannen in geval van grove racistische/homofobe uitlatingen absoluut niet overdreven) Er zouden 10.000en mensen waarschuwingen ontvangen en 1000en geband worden, op elk game forum in de wereld zou het een hot topic zijn. (een paar 100 waarschuwingen en enkele 10tallen bans zou ik zelf MAKKELIJK halen in een avondje Halo3 )
    Zeker weten dat het binnen een paar weken een dramatisch effect zou sorteren.

    Die mute knop is zinloos, dan ben je elk potje de eerste minuten bezig om de schreeuwerds/schelders te indentificeren en te blokken, en het helpt geen zak tegen teamkillers 8) Prefered player en de zones doen voor zover ik kan beoordelen ook helemaal niks.

    En met die zones zou ik het dan graag weer ontopic halen:

    Laat dat nu eens naar behoren functioneren, dan kan ik 'm gewoon op "familiy" zetten, en heb ik niks meer te maken met de "hard-core" crew. Pa en ma kunnen rustig de kindertjes aan de xbox zetten zonder bang te hoeven zijn dat ze gedetaileerde beschrijvingen van seksuele handelingen ofzo te horen krijgen, en de trashtalkers kunnen lekker tegen elkaar trashtalken.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De moderatie valt wel mee hoor er worden meer mensen gebant .. er zijn echter wel veel live gamers ... net als wow'ers ook daar heb je dezelfde problemen. Bij het gratis netwerk van Sony loopt echter meer gespuis rond en daar kan je helemaal niets tegen doen ;)
     
  5. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2.5 jaar WoW gespeeld, en echt NOOIT iets vervelends meegemaakt, je kunt niet eens schelden in WoW, en teamkillen gaat ook niet lukken ;)
    Ook op het Playstation network was het allemaal een stuk beter gesteld als op live, maar misschien dat dit ook wel gewoon kwam doordat de playstation zonder headset geleverd word, en toen ik hem had nog erg duur was.
    Xbox live was in het begin, voor de komst van pre paid kaarten ook bijna een "gentlemen's club" voornamelijk 30+ ers die gezellig een beetje keuvelden over hun oude atari 2600, en de good old days op de dreamcast :lol:
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt nog nooit problemen gehad op xboxlive en ik praat altijd met mensen en ik vind het bijna altjid wel gezellig. ik vind het juist leuk om met mensen te praten enzo. Maakt veel potjes GoW echt een stuk leuker.
     
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Verbeteringen:

    Ten eerste zou ik een andere hardware willen zien. Dus geen RROD, minder geluid en warmte produceren en standaard een wifi adapter ingebouwd. Ook het stroomblok mag wat mij betreft in de console zelf ingebouwd worden. Misschien een ook iets kleinere console??? Ook een aansluiting voor muis en toetsenboord zou niet verkeerd zijn. De software mag ook wel veranderen. Een nuttig rep-systeem, met meerdere mensen in 1 ruimte chatten, thema's maken die ook het vijfde tabblad een ander uiterlijk geven en vooral de marketplace veranderen. Het is nu echt te onoverzichtelijk. Verder is het er redelijk dood, dus weinig nieuwe video's e.d. Ook zouden ze msn iets gebruiksvriendelijker mogen maken en daar de lay-out mogen aanpassen. Ik denk dat het dat wel zo een beetje was...:)
     
  8. J05B

    J05B Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    alsof dat niet met een 360 te maken heeft, met een portable console geven ze het merk ook een boost, en denk eens aan de mogelijkheden die er zijn met het combineren van beide platforms.
     
  9. armadillo360

    armadillo360 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Betere kwaliteit hardware. Die RROD heeft een collega van mij toch doen besluiten om geen Xbox360 te kopen terwijl die op het punt stond om er een aan te schaffen. Toen ie van mij hoorde dat ik voor de tweede keer binnen een maand van mijn vorige reparatie mijn 360 moest laten repareren, zag ie toch af van een aankoop.

    Ik heb em gezegd om af te wachten tot de Jasper revisie komt (hopelijk ergens in augustus / september) en te zien hoe t dan staat met de RRODs. Maar misschien dat ie tegen die tijd al is over gestapt naar PS3 want daar zat ie ook over te denken.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik zou er graag een internet browser in willen zien want sommige mensen kunnen niet tegelijk gamen en internetten.
     

Deel Deze Pagina